Nee lekker schoppen tegen de gevestigde orde, geen beleidsplannen hebben en als je eenmaal aan de macht bent een dictatoriaal regime willen beginngen dat zijn nu echt de vernieuwingen waar we met zijn allen op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:02 schreef schoelje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, met deze heb je me. Maar van Traa was wel een grijze dakduif, een vaardig ambtenaar, vlijtig werkend en gewaardeerd als sociaal democratisch gelijkgezinde, maar niet iemand die vernieuwing bracht in het politieke veld. (vandaar denk ik dat ik het hele geval al weer zo goed als vergeten was).
Anders kan ik de populariteit van de SP echt niet verklaren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee lekker schoppen tegen de gevestigde orde, geen beleidsplannen hebben en als je eenmaal aan de macht bent een dictatoriaal regime willen beginngen dat zijn nu echt de vernieuwingen waar we met zijn allen op zitten te wachten.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Anders kan ik de populariteit van de SP echt niet verklaren.
SP wilde banken nationaliseren?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Anders kan ik de populariteit van de SP echt niet verklaren.
en met pim Fortuyn....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:45 schreef lubje25 het volgende:
hoor het ook ja, kan ie met janmaat gaan klaverjassen
was janmaat dan al dood?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:15 schreef rednajt het volgende:
[..]
en met pim Fortuyn....
wat hebben die gasten allemaal een tragische dood....
wie is de volgende, die blonde randdebiel met zijn achterlijke kapsel in den haag
Volgens mij was zijn politieke rol al een tijd uitgespeeld in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat, maar ik hoop dat het geen martelaarsverhaal wordt nu.
bronquote:Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter reageert geschokt op het overlijden van Jörg Haider. "Hij was een voorbeeld en een rolmodel van de moderne, hedendaagse succesvolle rechtsnationale politicus", zo staat te lezen in een persmededeling.
Dewinter stuurde vanochtend een rouwtelegram naar de plaatsvervangende voorzitter van de BZÖ en naar de vrouw van Haider. Dewinter was verschillende keren te gast bij Haider.
"Het overlijden van Jörg Haider raakt mij diep (...) Hij was een charismatische leider die als geen ander in staat was om de spreekbuis te zijn van de zwijgzame meerderheid van de bevolking", luidt het.
Een zwarte die kapot is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:21 schreef Ryan3 het volgende:
Wat voor auto is dat nou?
Waarschijnlijk is het gewoon een ongeluk, alleen is het wel voer voor complot-spinsels natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:20 schreef Feldhofer het volgende:
grote verkiezingszege-dood
onafhankelijk onderzoek bitte, erg verdacht, kan natuurlijk een gewoon ongeluk zijn.
Onderzoek, bitte.
VW Phaeton? Die ken ik niet...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:23 schreef Hyperdude het volgende:
VW Phaeton.
Lekker goedkoop grote bak rijden.
Die had-tie uit kunnen zetten, ik zie geen bloed op de voorruit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:24 schreef WeMan het volgende:
[..]
eentje waarvan de ruitenwissers het nog doen..
zo eentje dus..quote:
Een uitgebreide Passat?quote:
Anders zou ik wrs zeggen dat-ie te hard reed...quote:ik heb er zelf ook nog nooit een in NL gezien, worden die dingen hier in NL niet verkocht?
PS: mannetje in het plaatje is geen Jorg Haider, het is dat je het weet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |