quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe nog 1x tell him hoor, ik word er zo blij van![]()
En ik wil dansen!
Ohwjaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
enzo........![]()
klink niet errug enthousiast Lies![]()
je moet zeggen ik al 8 jaar
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:13 schreef djenneke het volgende:
Sjee, wat zijn we allemaal ouderwets
en stoer ook
Nee joh, ouderwets zijn is ook stoer, het is eh... ja.... CULTquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jah.......![]()
laten we het maar op stoer houdenouderwets klinkt zo
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee joh, ouderwets zijn is ook stoer, het is eh... ja.... CULT
o dat zijn twee meisjes.........quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja zoiets......... hoop ik dan wel ........
quote:
Zou mij nou nooit overkomen, een youtubje te posten voor hem zelf te kijken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o dat zijn twee meisjes.........
nou ook goed![]()
![]()
quote:
Nou ja....... Liefde is Liefdequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou mij nou nooit overkomen, een youtubje te posten voor hem zelf te kijken!![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
toppen en dalen Lies.......
Gras is overal even groen..........
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Tja ik weet het!
even niet! maar zulen we nu weer gezellig doen?]
quote:
quote:
Beetje vroeg voor koffie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... oké wat vrolijkers.........
Ik drink geen koffie, maar het gevoel is er welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... oké wat vrolijkers.........
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:31 schreef eerenson het volgende:
Nog maar een uurtje te gaanen dan zeg ik
[ afbeelding ]
Fout plaatje
heel goed, ik heb deze maand heel veel nachtdiensten dus ik kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Truste voor straks.......
leuk dat er eens wat mensen hier komen buurten.........
tot volgen keer........ wij zijn hier ng vaak laat wakker
tenminste Lies en ik in ieder geval
Nou lijkt het net alsof we partners in crime zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Truste voor straks.......
leuk dat er eens wat mensen hier komen buurten.........
tot volgen keer........ wij zijn hier ng vaak laat wakker
tenminste Lies en ik in ieder geval
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof we partners in crime zijn![]()
ohw wacht!......
gezellig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:36 schreef eerenson het volgende:
[..]
heel goed, ik heb deze maand heel veel nachtdiensten dus ik kan wel wat afleiding gebruiken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:39 schreef djenneke het volgende:
Slapen jullie eigenlijk ook wel eens?
misschien last van haar heup ofzo..... kan van alles zijn.... is ook geen makkelijke tijd voor haar......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen mis ik Soury nog steeds die bonenZoep zal wel hebben meegevallen, maar ik vind het gek dat ze er steeds niet is.
Ja hoor, dan neemt de dagploeg het over!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:39 schreef djenneke het volgende:
Slapen jullie eigenlijk ook wel eens?
Ja kut is dat! Ik vind haar altijd gezellig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien last van haar heup ofzo..... kan van alles zijn.... is ook geen makkelijke tijd voor haar......
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeuh!! We overlappen! Goedemorgen Manu!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Het is écht niet normaal ik ben klaar wakkerdat wordt de hele dag slapen
![]()
hier wordt je ook lekker wakker van.........
O Lies, Ribas is zó leuk..........quote:
Zondag pas dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat!! En ik moet morgen om 14:00 naar een housewarming,
mwoah, moeten? wat is moeten he?
gewon afbellen als je geen zin hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat!! En ik moet morgen om 14:00 naar een housewarming,
mwoah, moeten? wat is moeten he?
als ik jou toepjes beluister heb ik altijd zo het idee dat jij verliefd bent.......quote:
Ja dat geloof ik ook wel, maar dat ik me er elke avond weer toe moest zetten van mezelf deed me uiteindelijk besluiten niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O Lies, Ribas is zó leuk..........![]()
ik denk dat ie wat weg heeft van mijn griekje ofzo,,,,,,,, kweet het ook niet.......
Nee, niet te persoonlijk, maar geloof niet dat ik vliefd ben op dit momentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als ik jou toepjes beluister heb ik altijd zo het idee dat jij verliefd bent.......
of is dat te persoonlijk die vraag
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gewon afbellen als je geen zin hebt![]()
of het moeten hele goede vrienden zijn ofzo of familie dan kan je het weer niet maken enzo.......
verplichte bezoekjes........ ik haat dat........
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
MoggeVerder goed?
En wat heb je aan en ga je zo eten?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
MoggeVerder goed?
Mogge Kaat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
MoggeVerder goed?
De planning is ernstig shoppen vanmiddag, in de ochtend racen we even door appie heen, geen idee nog wat ik wil eten. Suggesties? Douchen heb ik net al gedaan en ben gehuld in een linnen witte broek met een paarsachtige dinges blouce erover.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Heb op dit moment nog trainingsbroek aan en vest, ga na het douchen wat normaals aan doen.
Eten weet ik nog niet; heb nogal veel in de diepvries, wordt denk ik aardappeltjes weer en spinazie
En wat doe jij vandaag?
Moet nog douchen hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge Kaat!
Ik voel me viezer en viezer worden nu jullie zo fris en fruitig binnen komen huppelen
ik moeier en moeierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge Kaat!
Ik voel me viezer en viezer worden nu jullie zo fris en fruitig binnen komen huppelen
Dan moet je nu toch écht wel eens gaan slapen Lies, ik denk dat ik eerst maar een een frisse douchequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Moet ik weer in zo'n sociale rol kruipen enzo,
En begrijo me niet verkeerd, ik ben best sociaal, wanneer ik dat wil.
Gelukkig zijn het zijn vrienden
hahaha, denk dat mensen die om 5 uur onder de douche zijn niet sporen, ik dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge Kaat!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:59 schreef Valkire het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal
Ontbijtje ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |