quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef wijsneus het volgende:Wat - hebben jullie mijn briljante verhaaltje niet gelezen? TS komt nooit meer terug in dit topic en we moeten het nu zelf verzinnen. Komop! Vast wel iemand die het beter kan dan ik.
Aids (Of hoe die gast ook heten mag, voor de rest van het verhaal noemen we hem maar "Papa!"

) ging naar het huis van exie toe. Hij liep langzaam naar de deur, de deur ging open en.... DE KUTHOND!!! WAAH!

Nee nee nee

Exie deed open en begon meteen te tieren dat zij een kind kreeg, en dat de zwangerschapstest het heeft uitgewezen... Alleen... die domme snol zei het zo hard, dat haar ouders het ook hoorden. En die wisten het nog niet. Vader haalde de kuthond er nu wel echt bij, maar "Papa" legde uit hoe het zat:
"Yaaaaah wajo ik sweeeeeer op me opa dat zij nie zwanger is, zij liegah om mij bij haar te houwa zegt iedereen op FOOOOOOOOOOOOOOOOK, wajo 180 cc, eh chikkieeeeees! >_< "
Vader.... was geschokt. Hij haalde dan wel de kuthond erbij om "Papa" weg te jagen, hij dacht toch dat het klopte wat die jongen zei. Immers, hij had het allemaal al meegemaakt. Snijden in armen om aandacht, ruzie met iedereen om aandacht, en nu... dit.
Vervolgens belde vader "Papa" op om te vragen naar hun huis te komen. Alweer. Ditmaal deed exie weeeer een zwangerschapstest, en hij was...
Kies optie P of optie N!

Nah, absoluut niet beter dan het eerste verhaal

Schrijven is ook niet m'n "passie"
[ Bericht 3% gewijzigd door Samba-boy op 29-10-2008 11:36:33 ]