Wilde ik ook net doen maar nu is de site tijdelijk niet bereikbaar...quote:Op maandag 8 december 2008 13:37 schreef Jeeh het volgende:
Heb 2, 3 en 4 via Bol besteld voor maar 35 euro
In het boek heeft hij donkere haren en olijfkleurige huid als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:19 schreef Niara het volgende:
Net op zoek geweest naar het 2e deel in het Engels.. nergens te vinden!
Wel de trailer bekeken.. en.. sinds wanneer is Laurent zwart? :s
Verder hopelijk binnenkort naar de film..
Deel 2 is gewoon in het Nederlands verkrijgbaar hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:22 schreef Deceit het volgende:
Ik ga toch maar alles in het nederlands lezen!
Dus zal moeten wachten op de vertaling.. voor deel 2,3 und 4!
Ah ja.. ben ook benieuwd hoelang het vertalen van deel 3 duurt! maar ik wacht er toch mee! (neem aan dat ie uberhaupt wel vertaald wordt?)quote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
[..]
Deel 2 is gewoon in het Nederlands verkrijgbaar hoor![]()
Ik wil ook het liefst in het Nederlands lezen, maar ik ga niet wachten tot deel 3 is vertaald... hoe lang duurt dat nog? Anders koop ik me de Engelse versie
Eerst hoorde ik dat de Nederlandse verssie pas 16 januari uitkwam, maar ik las gister dat het boek helemaal niet meer in het Nederlands uitkomt! De Uitgeverij heeft alles afgezegt, dus dat zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah ja.. ben ook benieuwd hoelang het vertalen van deel 3 duurt! maar ik wacht er toch mee! (neem aan dat ie uberhaupt wel vertaald wordt?)
Heb trouwend de film versie van Twilight besteld!
Shit dan moet ik lang wachten voor het nederlandse boek!!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Eerst hoorde ik dat de Nederlandse verssie pas 16 januari uitkwam, maar ik las gister dat het boek helemaal niet meer in het Nederlands uitkomt! De Uitgeverij heeft alles afgezegt, dus dat zal nog wel even duren.
Heb deel 1 zelf 2 jaar geleden al gelezen, maar m'n broertje kwam vorige week oppeens aanzetten met deel 2, terwijl ik nog niet wist dat die bestond!. Deel 2 met tranen in m'n ogen gelezen, echt een geweldig boek, en ook gelijk via internet deel 3 (in het Engels welliswaar) besteld. Ondertussen besloten ook deel 1 +2 te kopen, en heb deel 1 al binnen (bol.com) en deel 2 zal ook snel in de bus vallen. Als ik deel 3 uit heb denk ik dat ik deel 4 ook moet bestellen, ik heb van meerdere mensen gehoord dat deel 3 en 4 de mooiste boeken zijn.
Ik weet eigelijk niet of ik naar de film ga, op dit moment heb ik er m'n twijfels bij omdat ik zelf hele andere beelden van Edward enzo in m'n hoofd heb, en ben bang dat de film daardoor alleen maar tegen zal vallen..
Hm.. misschien moet ik hem dan toch maar eens gaan kijken, en gewoon niet aan het boek denken terwijl ik de film aan het kijken benquote:Op woensdag 10 december 2008 18:52 schreef Jeeh het volgende:
Als er 1 ding in de film echt goed was gedaan, was het Edward wel.
Ik heb deel 1 gelezen, maar vond film en boek echt niet zo gek ver uit elkaar liggen. Natuurlijk is het boek uitgebreider, dieper en hebben ze enkele dingen aangepast. Toch is de film qua 'sfeer' een hele mooie afspiegelin van het boek geworden.
De veranderingen zijn minimaal, veranderen niks aan de boodschap van de film en zijn eigenlijk ook wel te verwachten voor een filmversie
Terwijl hij met afstand de moeilijkste rol speelt... in het boek wordt hij neergezet als de perfecte jongen waar iedereen op valt ( hij zegt op een gegeven moment ook dat hij de "perfect predator " is, alles aan hem trekt anderen aan, de manier waarop hij eruit ziet, hoe hij ruikt enz. en hij heeft dat niet eens nodig omdat hij toch tien keer sneller is dan een mens zodat niemand kan ontsnappen als het erop aan zou komen ). Zo ongeveer alle vrouwen in het boek ( en de film ) adoreren hem ook zo ongeveer (denk serveerster en de vriendinnen van Bella ) en af en toe werd ik er een beetje moe van, dat Bella de hele tijd zo benadrukte dat hij zo perfect was ( en dan ook echt álles aan hem he, zijn handen, zijn gezicht, zijn ogen ).quote:Op woensdag 10 december 2008 18:52 schreef Jeeh het volgende:
Ik heb deel 1 gelezen, maar vond film en boek echt niet zo gek ver uit elkaar liggen. Natuurlijk is het boek uitgebreider, dieper en hebben ze enkele dingen aangepast. Toch is de film qua 'sfeer' een hele mooie afspiegelin van het boek geworden.
De veranderingen zijn minimaal, veranderen niks aan de boodschap van de film en zijn eigenlijk ook wel te verwachten voor een filmversie
Wordt ze in de eerste film met jong geschopt door Edward?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Angelcakes het volgende:
Terwijl hij met afstand de moeilijkste rol speelt... in het boek wordt hij neergezet als de perfecte jongen waar iedereen op valt
En wanneer ga'de?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:07 schreef xalo het volgende:
Yes, het boek deel 3 binnen. Ik heb trouwens besloten toch maar naar die film te gaan, m'n nieuwschierigheid heeft overwonnen (en een vriendin vroeg of ik meeging.)
Idd Robbert speelt echt uitmuntend goed de rol van Edward, heel knapquote:Op woensdag 10 december 2008 18:52 schreef Jeeh het volgende:
Morgenavond om kwart voor 7 begint de filmquote:
Hoe vond je het?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Niara het volgende:
Meh net deel 2 uit..
de winkel waar ik ze meestal koop is blijkbaar uit zn voorraad heen.. zucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel erg benieuwd naar het derde boek. Enig idee of de versies van Bol.com de Amerikaanse of de Britse versies zijn? Volgens mij hebben de amerikaanse een helemaal glanzende voorkant en de Britse maar een deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |