abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63849647
Heb 2, 3 en 4 via Bol besteld voor maar 35 euro
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  maandag 8 december 2008 @ 17:05:04 #52
130755 Kinga
versier hier
pi_63855437
Hallejuh! New Moon krijgt een nieuwe regisseur...
pi_63870071
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:37 schreef Jeeh het volgende:
Heb 2, 3 en 4 via Bol besteld voor maar 35 euro
Wilde ik ook net doen maar nu is de site tijdelijk niet bereikbaar...
Done ! Ze zijn er hopelijk snel ..

[ Bericht 12% gewijzigd door Angelcakes op 09-12-2008 10:02:01 ]
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_63884851
Ik ga toch maar alles in het nederlands lezen!
Dus zal moeten wachten op de vertaling.. voor deel 2,3 und 4!
pi_63889693
Heb hem vanmiddag gezien en vond hem leuk.
Nu wil ik de boeken ook lezen. Maar ik heb nog zoveel andere dingen die ik eerst moet lezen. Verdorie.
pi_63894821
2 woorden Robert Pattinson. Hij is gewoon.... perfect
Ik heb vandaag de film gezien, leuk maar langdradig.

[ Bericht 0% gewijzigd door hejsexy op 10-12-2008 01:04:16 ]
pi_63900782
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:19 schreef Niara het volgende:
Net op zoek geweest naar het 2e deel in het Engels.. nergens te vinden!
Wel de trailer bekeken.. en.. sinds wanneer is Laurent zwart? :s

Verder hopelijk binnenkort naar de film..
In het boek heeft hij donkere haren en olijfkleurige huid als ik me niet vergis.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:22 schreef Deceit het volgende:
Ik ga toch maar alles in het nederlands lezen!
Dus zal moeten wachten op de vertaling.. voor deel 2,3 und 4!
Deel 2 is gewoon in het Nederlands verkrijgbaar hoor

Ik wil ook het liefst in het Nederlands lezen, maar ik ga niet wachten tot deel 3 is vertaald... hoe lang duurt dat nog? Anders koop ik me de Engelse versie
The secret of getting ahead is getting started
pi_63904887
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

[..]

Deel 2 is gewoon in het Nederlands verkrijgbaar hoor

Ik wil ook het liefst in het Nederlands lezen, maar ik ga niet wachten tot deel 3 is vertaald... hoe lang duurt dat nog? Anders koop ik me de Engelse versie
Ah ja.. ben ook benieuwd hoelang het vertalen van deel 3 duurt! maar ik wacht er toch mee! (neem aan dat ie uberhaupt wel vertaald wordt?)

Heb trouwend de film versie van Twilight besteld!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:40:29 #59
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_63910400
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef Deceit het volgende:

[..]

Ah ja.. ben ook benieuwd hoelang het vertalen van deel 3 duurt! maar ik wacht er toch mee! (neem aan dat ie uberhaupt wel vertaald wordt?)

Heb trouwend de film versie van Twilight besteld!
Eerst hoorde ik dat de Nederlandse verssie pas 16 januari uitkwam, maar ik las gister dat het boek helemaal niet meer in het Nederlands uitkomt! De Uitgeverij heeft alles afgezegt, dus dat zal nog wel even duren.

Heb deel 1 zelf 2 jaar geleden al gelezen, maar m'n broertje kwam vorige week oppeens aanzetten met deel 2, terwijl ik nog niet wist dat die bestond! . Deel 2 met tranen in m'n ogen gelezen, echt een geweldig boek, en ook gelijk via internet deel 3 (in het Engels welliswaar) besteld. Ondertussen besloten ook deel 1 +2 te kopen, en heb deel 1 al binnen (bol.com) en deel 2 zal ook snel in de bus vallen. Als ik deel 3 uit heb denk ik dat ik deel 4 ook moet bestellen, ik heb van meerdere mensen gehoord dat deel 3 en 4 de mooiste boeken zijn.

Ik weet eigelijk niet of ik naar de film ga, op dit moment heb ik er m'n twijfels bij omdat ik zelf hele andere beelden van Edward enzo in m'n hoofd heb, en ben bang dat de film daardoor alleen maar tegen zal vallen..
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_63911825
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef xalo het volgende:

[..]

Eerst hoorde ik dat de Nederlandse verssie pas 16 januari uitkwam, maar ik las gister dat het boek helemaal niet meer in het Nederlands uitkomt! De Uitgeverij heeft alles afgezegt, dus dat zal nog wel even duren.

Heb deel 1 zelf 2 jaar geleden al gelezen, maar m'n broertje kwam vorige week oppeens aanzetten met deel 2, terwijl ik nog niet wist dat die bestond! . Deel 2 met tranen in m'n ogen gelezen, echt een geweldig boek, en ook gelijk via internet deel 3 (in het Engels welliswaar) besteld. Ondertussen besloten ook deel 1 +2 te kopen, en heb deel 1 al binnen (bol.com) en deel 2 zal ook snel in de bus vallen. Als ik deel 3 uit heb denk ik dat ik deel 4 ook moet bestellen, ik heb van meerdere mensen gehoord dat deel 3 en 4 de mooiste boeken zijn.

Ik weet eigelijk niet of ik naar de film ga, op dit moment heb ik er m'n twijfels bij omdat ik zelf hele andere beelden van Edward enzo in m'n hoofd heb, en ben bang dat de film daardoor alleen maar tegen zal vallen..
Shit dan moet ik lang wachten voor het nederlandse boek!!!!

Hoe is Edward in het boek het beste te omschrijven??
pi_63912125
Als er 1 ding in de film echt goed was gedaan, was het Edward wel.

Ik heb deel 1 gelezen, maar vond film en boek echt niet zo gek ver uit elkaar liggen. Natuurlijk is het boek uitgebreider, dieper en hebben ze enkele dingen aangepast. Toch is de film qua 'sfeer' een hele mooie afspiegelin van het boek geworden.

De veranderingen zijn minimaal, veranderen niks aan de boodschap van de film en zijn eigenlijk ook wel te verwachten voor een filmversie
  woensdag 10 december 2008 @ 20:26:49 #62
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_63914752
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:52 schreef Jeeh het volgende:

Ik heb deel 1 gelezen, maar vond film en boek echt niet zo gek ver uit elkaar liggen. Natuurlijk is het boek uitgebreider, dieper en hebben ze enkele dingen aangepast. Toch is de film qua 'sfeer' een hele mooie afspiegelin van het boek geworden.

De veranderingen zijn minimaal, veranderen niks aan de boodschap van de film en zijn eigenlijk ook wel te verwachten voor een filmversie
Hm.. misschien moet ik hem dan toch maar eens gaan kijken, en gewoon niet aan het boek denken terwijl ik de film aan het kijken ben . En natuurlijk zal een film nooit hetzelfde zijn als 'n boek, maar toch heb ik die hoop altijd stiekem, gewoon omdat het boek redelijk perfect is .

En nouja, ik denk niet dat Edward echt veel verschilt qua uitleg in het boek en hoe hij eruit ziet in de film, maar meestal krijg ik toch echt een eigen beeld van een bepaald persoon, terwijl dat vast ook niet 100 % klopt met hoe het boek het uitlegt, ik heb gewoon een hele rijke fantasie die af en toe een eigen verhaal gaat leiden .
[..]
pi_63916320
quote:

Terwijl hij met afstand de moeilijkste rol speelt... in het boek wordt hij neergezet als de perfecte jongen waar iedereen op valt ( hij zegt op een gegeven moment ook dat hij de "perfect predator " is, alles aan hem trekt anderen aan, de manier waarop hij eruit ziet, hoe hij ruikt enz. en hij heeft dat niet eens nodig omdat hij toch tien keer sneller is dan een mens zodat niemand kan ontsnappen als het erop aan zou komen ). Zo ongeveer alle vrouwen in het boek ( en de film ) adoreren hem ook zo ongeveer (denk serveerster en de vriendinnen van Bella ) en af en toe werd ik er een beetje moe van, dat Bella de hele tijd zo benadrukte dat hij zo perfect was ( en dan ook echt álles aan hem he, zijn handen, zijn gezicht, zijn ogen ).
Nou, knappe ( ) jongen die dat moet neerzetten.
RP is daar redelijk in geslaagd vind ik
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  donderdag 11 december 2008 @ 13:46:58 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_63932254
Ik vind de film best smakelijk voor een "Dawsons creek with a vampire".
Binnenkort mara eens de boeken zoeken (engelse gewoon)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:01:16 #65
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_63935797
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Angelcakes het volgende:
Terwijl hij met afstand de moeilijkste rol speelt... in het boek wordt hij neergezet als de perfecte jongen waar iedereen op valt
Wordt ze in de eerste film met jong geschopt door Edward?

Vampiersperma is erg krachtig!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 11 december 2008 @ 18:07:30 #66
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_63939013
Yes, het boek deel 3 binnen . Ik heb trouwens besloten toch maar naar die film te gaan, m'n nieuwschierigheid heeft overwonnen (en een vriendin vroeg of ik meeging.)
[..]
pi_63939622
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:07 schreef xalo het volgende:
Yes, het boek deel 3 binnen . Ik heb trouwens besloten toch maar naar die film te gaan, m'n nieuwschierigheid heeft overwonnen (en een vriendin vroeg of ik meeging.)
En wanneer ga'de?
pi_63944464
quote:
Idd Robbert speelt echt uitmuntend goed de rol van Edward, heel knap

Ik heb de film inmiddels gezien
Kijk, deze film komt niet in de buurt bij het boek. Dat verwachtte ik ook niet MAAR ze hebben heel goed hun best gedaan. Ik ben tevreden met deze film in z'n geheel
Sommige scènes zijn fantastisch, zoals de honkbalscene, vooral met de muziek van Muse
Kirsten als Bella is ook redelijk goed maar ik vind haar uitdrukkingen soms wat vlak.
De scene waar Edward Bella redt door haar bloed te drinken vond ik ook erg mooi gedaan, het nummer eronder paste er ook goed bij.
Tja de kus was ook , niet geheel volgens het boek, dat dan wel.

Hele mooie shots van Forks, en de bossen, mooie sfeer beelden.
Voor de kenners, miste jullie ook de hakken van Bella onder haar promdress, in de film had ze gympen

Maarja één van de mooiste hoofdstukken in het boek, waar ze samen naar de weide gaan.... dat is wel heel erg snel afgeraffeld
pi_63946107
Heb vanmiddag het Engelse boek gekocht, ik ga zo maar eens lekker lezen denk ik.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:09:03 #70
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_63969867
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:36 schreef Deceit het volgende:

[..]

En wanneer ga'de?
Morgenavond om kwart voor 7 begint de film . (Nouja, de reclameblokken vlak voordat de film begint.) Ik ben heel benieuwd!
[..]
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:29:45 #71
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_63970497
Meh net deel 2 uit..
de winkel waar ik ze meestal koop is blijkbaar uit zn voorraad heen.. zucht
pi_63972611
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Niara het volgende:
Meh net deel 2 uit..
de winkel waar ik ze meestal koop is blijkbaar uit zn voorraad heen.. zucht
Hoe vond je het?
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:58:07 #73
130755 Kinga
versier hier
pi_63978999
Heb hem dan eindelijk op het grote scherm gezien vandaag. Moet mijn mening echt bijstellen. De film werkt. Ik kon gelukkig even al mijn herinneringen aan het boek uitschakelen in de bios, en dan is de film nog steeds heel goed. Kan niet anders zeggen. Robert is de perfecte Edward.
pi_63986142
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Hoe vond je het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wel erg benieuwd naar het derde boek. Enig idee of de versies van Bol.com de Amerikaanse of de Britse versies zijn? Volgens mij hebben de amerikaanse een helemaal glanzende voorkant en de Britse maar een deel.
pi_63986349
Geen idee, maar ik kan het je vertellen binnen enkele dagen, als ze aankomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')