Hoiquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ben jij in diepe rouw of wil je eigenlijk feest vieren
ĄBuenos Noches!quote:
Met Jorg Hquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Euhm... leg eens uit?
Ik ga sowieso voor feestAls het ff kan een salsa feestje
![]()
[ afbeelding ]
Tja Meneer Haider was een van de dingen die me wel tegenstonden aan Oostenrijk, maar toch ben ik wel zon lieve jongen die zegt leef en laat levenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met Jorg H
En ja, een feestje past daar wel bij
Yupquote:
Grote kans dat er wel het e.e.a door veranderd hoor. Zag je met de partij van Fortuyn ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tja Meneer Haider was een van de dingen die me wel tegenstonden aan Oostenrijk, maar toch ben ik wel zon lieve jongen die zegt leef en laat leven![]()
Ik negeer dat nieuws dus gewoon verder. Er veranderd toch niets door.
Min of meer feli danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yupen min of meer een huis gekocht
Maar dat moet nog gebouwd worden
Waar? Wat? Hoe groot? onverkapte vertel-alles-postquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yupen min of meer een huis gekocht
Maar dat moet nog gebouwd worden
Geval bij Fortuyn was dat hij de boel op de kop zette, hier staat alles al op de kopquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat er wel het e.e.a door veranderd hoor. Zag je met de partij van Fortuyn ook
Er staat nu eoa uitgebrand dinges met bomen uiit het dak, maar er komt een 6pack appartementen waarvan ik uiteraard de vetste wilquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar? Wat? Hoe groot? onverkapte vertel-alles-post![]()
[ afbeelding ]
Deventerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat nu eoa uitgebrand dinges met bomen uiit het dak, maar er komt een 6pack appartementen waarvan ik uiteraard de vetste wil
En het gaat lukken ookop ongeveer 1 minuut 12 en 28 honderdsten van het perron van Deventer Centraal
en dat is niet eens overdreven
Okee, jij blijft NIET slapen bij de Housewarming KSC/Lounge meetquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat nu eoa uitgebrand dinges met bomen uiit het dak, maar er komt een 6pack appartementen waarvan ik uiteraard de vetste wil
En het gaat lukken ookop ongeveer 1 minuut 12 en 28 honderdsten van het perron van Deventer Centraal
en dat is niet eens overdreven
Man ik loop nog niet de 200 meter naar de buurtsuper zonder cameraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben benieuwd, ga de de verbouwing bijhouden op foto?
Stuur de uitnodigingen alvast evenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, jij blijft NIET slapen bij de Housewarming KSC/Lounge meet
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |