Daaromquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef Crazy-p het volgende:
Crazy-P heeft immers altijd gelijk.. lol hahahahah
Op zaterdagmiddag? Dat is toch DE dag bij uitstek voor ouders om iets leuks met de koters te gaan doen?quote:
Hmmm misschien zijn de ouders een dagje uit? Omdat moeders al 24/7 met de kinderen zit opgescheept terwijl papalief lekker de hele week aan het werk is? Of uhm misschien is er een familiegebeurtenis waar de kleine nog niet bij kan zijn of uuh....tja geen idee verderquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag? Dat is toch DE dag bij uitstek voor ouders om iets leuks met de koters te gaan doen?
De ouder is even zeil halen voor in de keukenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag? Dat is toch DE dag bij uitstek voor ouders om iets leuks met de koters te gaan doen?
hoi debbie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemiddag luitjes![]()
Ook genoten van het zonnetje vandaag?
Ben zowat de hele dag buiten geweest
hey Renedisquote:
Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
De ouder is even zeil halen voor in de keukenAch, ben nu lekker aan het meekijken op de V-Smile, erg leuk. Winny the phoehjjjjj..
ow of ze zijn zeil halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
De ouder is even zeil halen voor in de keukenAch, ben nu lekker aan het meekijken op de V-Smile, erg leuk. Winny the phoehjjjjj..
jaa gaat goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hey Renedisalles wel? Lig je lekker in de zon?
Fuck the planningquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:28 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa gaat goedmet jou ook? ik lig niet.. zit nog net
(onderuit uiteraard:P)
ik had een hele planning gisteren dat ik aktief zou zijn vandaag, komt geen reet van terecht natuurlijk
hahaa.. ik heb daar zoooo vaak last van. dan denk ik: hmm okee, 9 uur mijn bed uit ontbijten en dan iets nuttigs doen oid.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fuck the planningmijn planning is ook finaal de mist in gegaan door het weer
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Waren dat die treinen die op elkaar geknald waren? 1 van nederland en die andere van frankrijk??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef renedis het volgende:
en nu vooral met het weer.. lekker ff geniten nu het nog kan 8) staat geen zuchtje wind hier!
btw.. hebben jullie al gelezen over die 2 treinen bij Gouda?
Nope wat dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef renedis het volgende:
en nu vooral met het weer.. lekker ff geniten nu het nog kan 8) staat geen zuchtje wind hier!
btw.. hebben jullie al gelezen over die 2 treinen bij Gouda?
Denk ik, effe kijken of logi er is, kom ik jou tegenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:36 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey![]()
Hahaha ja, ze heeft me aangestokenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk ik, effe kijken of logi er is, kom ik jou tegen
Is ze goed inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Hahaha ja, ze heeft me aangestoken
jup die ja! ik heb het gezien, was wel grappig, maar toch ook erg!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:37 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Waren dat die treinen die op elkaar geknald waren? 1 van nederland en die andere van frankrijk??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |