goede middagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef Sophietjuh het volgende:
Goedemiddag mensjes! Al aan het genieten van het zonnetje??![]()
Succes morgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:59 schreef Crazy-p het volgende:
Hey Sgele,
nee ik negeer het feit dat ik ziek ben gewoon.. maar ja.. weekend is toch al naar de haaien..
morgen maar ff bij mn schoonvader in het ziekenhuis langs
Ohja k*t..dat was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:59 schreef Crazy-p het volgende:
Hey Sgele,
nee ik negeer het feit dat ik ziek ben gewoon.. maar ja.. weekend is toch al naar de haaien..
morgen maar ff bij mn schoonvader in het ziekenhuis langs
Morgen ook nog geloof ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:58 schreef Sophietjuh het volgende:
Het is ook echt terrasweer!!! Ik hoop dat het nog lang dit weer blijftEn beterschap Crazy-P
veel plezier met de hond!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Morgen ook nog geloof ik
Ik ga even met de hond naar buitenZonnetje bekijken
Fijn weekend
beterschap ja!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:00 schreef Crazy-p het volgende:
dank jullie alweer
straks maar een lekker dikke warme trui aan doen.
dank je.quote:
das ook lekker ja..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
fijn weekend Sgele en de rest!
zonnetje is inderdaad goed te doen. zit nu lekker in de tuin te genieten van de zon met mijn laptop.
Werkze!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef RedDevil085 het volgende:
Allodio mensen... ben weer aan het werken... nog een uurtje of 5 en mijn heerlijke 1 daagse weekend kan weer beginnen... yay
Vind het leuk dat ik je vanavond weer zie!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.
en bij jullie kom ik iig vanavond nog ff.. misschien vanmiddag ook nog wel ff.. maar dat weet ik nog niet zeker
werk ze nog!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef RedDevil085 het volgende:
Allodio mensen... ben weer aan het werken... nog een uurtje of 5 en mijn heerlijke 1 daagse weekend kan weer beginnen... yay
weet je wel zeker dat je mij daar ziek wilt hebben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:06 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Vind het leuk dat ik je vanavond weer zie!!!
Oooooh ik ben wel heel wat gewendquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je mij daar ziek wilt hebben?
Hmmm, daar zouden we over kunnen discussieren... als je immers helemaal geen weekend hebt, mis je het ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Werkze!
maar 1 dag weekend is beter dan helemaal geen weekend
ok is goed.. ik kom iig vanavond langs.. weet nog niet hoe laat ik er ga zijn.. maar dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:12 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Oooooh ik ben wel heel wat gewend
nou ik moet er niet aan denken om helemaal geen weekend te hebben.. ik zou dan liever maar 1 dag weekend hebben.. dan heb ik iig iets.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:12 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hmmm, daar zouden we over kunnen discussieren... als je immers helemaal geen weekend hebt, mis je het ook nietMaar het is idd beter dan niets...
Waarom discussieren als Crazy-P gelijk heeft??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:12 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hmmm, daar zouden we over kunnen discussieren... als je immers helemaal geen weekend hebt, mis je het ook nietMaar het is idd beter dan niets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |