Geen mobieltje met internet in de vergadering?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef appelsientje het volgende:
Mooi..... en weer terug.. heb duidelijk weer wat gemist...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen mobieltje met internet in de vergadering?
Het was zoiets als OHHHHHHH AAAAAAHHHHH OOOOEOEOEOEOEOEOEOE..![]()
Met name om dit:
15:37 7.882
15:44 8.365
Zolang de koersen maar blijven staan... en wat maakt het uit. De reden van deze reeks lijkt me vrij duidelijk (een soort van globale AEX-SC)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien een idee om de OP eens aan te passen. Wat inkorten vooral, niemand die het leest. (getuige het aantal keer dat er om een link/site wordt gevraagd)
Gewoon een lijstje met live sites, wat interessante info en de vorige topics. En Italo's markt-sluitpost.
Dit is zoveel, daar werkt niemand zich doorheen.
Daar is het helaas tot verworden toen het nog niet zo hectisch was werden er niet constant door sensatiezoekers constant indexes gepost.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang de koersen maar blijven staan... en wat maakt het uit. De reden van deze reeks lijkt me vrij duidelijk (een soort van globale AEX-SC)
Mja... als je een aanslag topic in [NWS] had vloog het ook alle kanten op. Dit is niet veel anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar is het helaas tot verworden toen het nog niet zo hectisch was werden er niet constant door sensatiezoekers constant indexes gepost.
Nou... roept u maar.quote:De ernst van de problemen werd vrijdag nog eens onderstreept in de Verenigde Staten, waar de onzekerheid over de toekomst van de Amerikaanse bank Morgan Stanley is toegenomen. Volgens berichten staat een investering van de Japanse bank Mitsubishi UFJ op losse schroeven. Het afhaken van de Japanners zou de doodsteek kunnen zijn voor Morgan Stanley.
Dow 8,244.35 -334.84 (-3.90%)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar is het helaas tot verworden toen het nog niet zo hectisch was werden er niet constant door sensatiezoekers constant indexes gepost.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik maak wel een sticky topic met links.
Dat is juist leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met Warren Buffett heb ik geen medelijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja......dit is wreed heel wreed.
Je hebt wel een punt trouwens, eigenlijk is er ook weinig nut om steeds indexes te posten, hoewel het wel bizar en dus interessant is hoe snel de DJ op en neer gaat nu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat houdt het in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:11 schreef Drugshond het volgende:
VIX Index Value: 72.34 (vertel dit later maar aan je kinderen).
Ja het zal wel moeilijk te beheersen zijn, en al geheel niet te modden wanneer een topic binnen een paar uur volgepost wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef Drugshond het volgende:
Mja... als je een aanslag topic in [NWS] had vloog het ook alle kanten op. Dit is niet veel anders.
Superquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik maak wel een sticky topic met links.
12000 posts doorlezen is niet alleen voor de gemiddelde fokker teveel, gok ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja het zal wel moeilijk te beheersen zijn, en al geheel niet te modden wanneer een topic binnen een paar uur volgepost wordt.![]()
Maar toch vond ik de begin topics veel interresanter door de verhalen die meer naar voren kwamen. Nu staan er ook nog wel goede links en verhalen tussen maar je moet je door de onzinnige index postings om de 5 minuten worstelen. In elk topic komen de newbie vragen verschillende malen voorbij, terwijl veel wel in de history terug te vinden is maar om nu ruim 40 topics te gaan bestuderen is natuurlijk teveel werk voor de gemiddelde fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |