zie de link in de post die ik hiervoor deed de link op herhaling. dat is wettig gezien mogelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Straks worden de presidentsverkiezingen uitgesteld tot nader order door een nieuwe crisis die is ontstaan
De dollar laten gaan, zal alles oplossen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd... vandaar ik hem poste.
Amerika heeft grofweg 2 opties.... op de munt of de economie opofferen, (hyper)Inflatie of (hyper)Deflatie,
-- (in het begin van deze crisis, jan-apr 2008 lieten ze de dollar los). --
We moeten eerst nog drie uurtjes zien te overlevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef Dave7 het volgende:
Ben benieuwd wat er maandag gaat gebeuren!
Die zijn nog maar iets van een kwart waard van hun waarde van dinsdag...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef jpjedi het volgende:
MS op -40% dat gaat ook zijn weerslag krijgen op het sentiment.
krijgen? dat moet nog komen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef jpjedi het volgende:
MS op -40% dat gaat ook zijn weerslag krijgen op het sentiment.
ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is het (heel zwart-wit) echt zo ver al nu?
Qua wenselijkheid of qua waarschijnlijkheid?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ja.
pst, ik zit in het deflatiekamp, en jij?
ondertussen alweer -42%quote:
waarschijnlijkheid uiteraard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Qua wenselijkheid of qua waarschijnlijkheid?
Nou, je zult de verticale spiraal moeten doorbreken.... Het wordt nu tijd voor zeer ernstige maatregelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is het (heel zwart-wit) echt zo ver al nu?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:20 schreef Drugshond het volgende:
De bail-out was een rum-bonbon voor een notoire drugsgebruiker.
ja die uitspraak van die MD van Binckbank.. "verhoogd activiteit" en daarmee doelde hij op de "thuis beleggers". Betwijfel of dat een positief teken is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef downthedrain het volgende:
ik hoorde vandaag trouwens dat er al weer tekenen zijn dat veel beleggers opnieuw instappen omdat ze nu hun kans schoon zien, verandering in mentaliteit!
The Amero is commingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ze de dollar eerder dan de economie loslaten.
http://finance.google.com(...)9de/f4315fcdc40253baquote:Bankruptcy is not an option for GM. While they would love to go the
Kmart route there is still 600 Billion dollars out there looking for a
home, and I think GM’s making a plea for it.
Ik heb vandaag even een praatje gemaakt met de telefoniste van de Rabo Order Lijn ("nog 15 wachtenden voor u"), en die vertelde me ook dat het vandaag vooral weer erg druk met kopers was. Maar erg veel effect op de koersen heeft het blijkbaar niet gehad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja die uitspraak van die MD van Binckbank.. "verhoogd activiteit" en daarmee doelde hij op de "thuis beleggers". Betwijfel of dat een positief teken is.
Dat denk ik ook... simmu en ik zitten hier in verschillende kampen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ze de dollar eerder dan de economie loslaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |