Ach man, ga toch fietsenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:32 schreef jpjedi het volgende:
God het is hier zo stil dat je er bijna weer beursnieuws van zou gaan posten.
Jaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
Ik own jullie allemaal met curlen
energieboer meld zichquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
linked in![]()
kutprofiel sitejes altijd....
maar done![]()
gelijk profiel geupdate. dr zitten hier toch meer energie boeren?!
werk nu voor electrabel, beetje de energiebalans van NL opstellen![]()
net Q3 close achter de rug, YTD 3TWh verkocht, NIBIT van 330.500k en een equity van 997.000k
hoeze crisis ?!
Voetbal ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:35 schreef jpjedi het volgende:
Altijd die kutbeurs.. en is het geen beurs dan gaat het weer over dat kutfietsen.
Tijd dat er iemand weer eens wat interessants in gooit.. Wat zegt de rest?
HALLLLOOO HOLLEEE BOOOMMMMEEEEENNN - ECHO ECHO.
Mijn geweldige levensverhaal is dat ik het al 27 jaar op deze verneukte wereld weet vol te houden, me in deze tijden van de kredietcrisis nog gelukkig kan voelen en me rekeningen kan betalen zodat ik nog kan ps3'enquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef FJD het volgende:
Heb jij geen geweldig levensverhaal om hier neer te gooien of ben jij er zo eentje die heel gelukkig is met vrouw en heel burgerlijk is gaan samenwonen?![]()
Heb al zin in volgende week trouwensHeb vanmiddag van Hamilton geleerd hoe je aan moet remmen
Nou, we hebben vorige week wel een van onze ontsnapte slangen terug gevondenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:25 schreef FJD het volgende:
Pfff nou best wel ja![]()
Heb jij geen dramatisch verhaal over een ontsnapte krekel ofzo Urs?
onder een spatbord van een auto zekerquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, we hebben vorige week wel een van onze ontsnapte slangen terug gevonden![]()
Dat dachten mijn collega's ook al. is trouwens wel een klant van ons..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
onder een spatbord van een auto zeker
Mooi dan kun je nu eindelijk het gras weer besproeienquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:27 schreef ursel het volgende:
Nou, we hebben vorige week wel een van onze ontsnapte slangen terug gevonden![]()
Whhahahah. Fer dacht aan een tuin slangquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi dan kun je nu eindelijk het gras weer besproeien
hahah een tuinslang, snap je hem? Jij zegt een slang en ik doe dan alsof het een tuinslang is mwoahahahah
Ja volgens mij wel. Bij het schaatsen schommelde ik ook al heen en weer op beide benen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:45 schreef ursel het volgende:
Whhahahah. Fer dacht aan een tuin slangwhiihihihih..
Zit het bier nog steeds in je jongen??
Bij het schaatsen wissel je ze wel, maar horen ze niet te schommelen..quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Bij het schaatsen schommelde ik ook al heen en weer op beide benen.
whahah zie je wat ik doe? bij schaatsen wissel je natuurlijk altijd al steeds van been maar ik doe net alsof dat alleen maar is omdat ik nog dronken was van gister. Wat een schavuit ben ik toch!
Je ziet het niveau in het topic ook gelijk stijgenquote:
Heb ik me tot dit nivo laten verlagen??quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ziet het niveau in het topic ook gelijk stijgenNu duurt het vast niet lang meer voor andere BoF!ers deze genialiteit gaan inzien en al snel mee gaan doen aan deze guitigheid!
Ik maak voorheen ongekende kwaliteiten los in de personen rondom mijquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik maak voorheen ongekende kwaliteiten los in de personen rondom mij
Omdat ik hem te snel voorbij reed, dan is het effect toch stukken minderquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:36 schreef ursel het volgende:Dan vraag ik me af waarom dat bij Yoshka niet gelukt is..
Nu snap ik ook waarom het eind zo gemakkelijk ging, ik heb natuurlijk wat van jou water mogen drinken..quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat ik hem te snel voorbij reed, dan is het effect toch stukken minder
Ik heb niet voor niets het Rasmussen shirt hequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:01 schreef ursel het volgende:
Nu snap ik ook waarom het eind zo gemakkelijk ging, ik heb natuurlijk wat van jou water mogen drinken..![]()
haha gewpnd ik was lekker eerderquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef FJD het volgende:
8,17 ongeveer.
Maar ik was nauwkeurigerquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:37 schreef jpjedi het volgende:
vanavond precies 7.734 Euro
![]()
Maar ik doelde meer op "weinig" zeg maar.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:29 schreef jpjedi het volgende:
Zo net lekker uit eten geweest bij een moslim restaurant dus met een goed stukje bief.![]()
inclusief drinken en dessert 525 Rupee.. En dan had lies nog een fokking duur gerecht.
Want wat JP verkondigt is ook altijd de waarheidquote:
Wat betreft India wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Want wat JP verkondigt is ook altijd de waarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:47 schreef staticdata het volgende:
Wat betreft India wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Dus je zat op MSN maar een beetje op te scheppen met je 550quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:29 schreef jpjedi het volgende:
Zo net lekker uit eten geweest bij een moslim restaurant dus met een goed stukje bief.![]()
inclusief drinken en dessert 525 Rupee.. En dan had lies nog een fokking duur gerecht.
*zoekt bonnetjequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je zat op MSN maar een beetje op te scheppen met je 550
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |