abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62373398
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef arneaux het volgende:
Leuk appartement, zeker iets leuks mee te doen. Wat je zegt, 30m2 en je hebt er geen omkijken meer naar. Als je je wilt schikken naar wat de architect voor ogen had zit je geramd natuurlijk. Jammer is denk ik wel dat het best wel eenheidsworst wordt omdat waarschijnlijk je buren exact hetzelfde appartement hebben. En daar de buren ook weer van.
Gelukkig, kun je de woning "eigen" maken met het interieur en de indeling.. Meerendeel wordt op maat gemaakt en ben er vrijwel zeker van dat niemand in het pand dezelfde woning heeft.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:18:45 #77
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62373742
Ah, ik dacht dat t een soort stempelverkaveling was maar dan op het appartamentenwezen gericht, wat ook vrij gangbaar is bij zulke project.

Maargoed, good for you!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:48:41 #78
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_62376121
Plissé , hebben wij ook sinds enkele maanden , wel de twee manieren gedaan, dus ook vrij van het plafond hangbaar ideaal .
Dubbellaags is ook nog eens extra isolerend he !

Leuk apartementje by the way
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_62378951
In mijn zwart met witte interieur, kon ik het niet laten om ook maar de Nintendo Wii aan te schaffen+ Wii fit, mario karts en een extra controler met oplaadstation, alles in de kleur wit natuurlijk..
pi_62379356
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef fashion4life. het volgende:
Ik zou bijna zeggen, dat is hem!!

Ook heel makkelijk zelf te realiseren!! hartstikke bedankt!!
Graag gedaan!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:30:03 #81
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_62380319
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:36 schreef fashion4life. het volgende:
In mijn zwart met witte interieur, kon ik het niet laten om ook maar de Nintendo Wii aan te schaffen+ Wii fit, mario karts en een extra controler met oplaadstation, alles in de kleur wit natuurlijk..
kewl , wij hebben de wii al ruim anderhalf jaar en kart hebben we natuurlijk ook gekocht zodra die te koop was .
Lekker online racen tegen o.a de jappen .
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_62406068
Jawel.. vandaag de sleutel in ontvangst mogen nemen!!!! morgen een schoonmaakploeg erheen sturen en dan volgende week knutselen...
pi_62406235
Echt vet complimenten.
pi_62406466
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef fashion4life. het volgende:
Jawel.. vandaag de sleutel in ontvangst mogen nemen!!!! morgen een schoonmaakploeg erheen sturen en dan volgende week knutselen...
Mooi. Hou ons even op de hoogte middels foto's? Wat ik er nu van heb gezien komt jouw smaak veel overeen met die van mij Ik wil namelijk ook voor zwart/wit/grijs strakke inrichting gaan
pi_62429111
Zojuist mijn order voor de raambekleding(plisse) geannuleerd, daar ik erg zit te twijfelen of ik plisse wil, of een heel strak wit rolgordijn.. ik dacht er helemaal zeker van te zijn, maar niet dus..

DILEMMA
pi_62429213
Ik zou voor een strak rolgordijn gaan.

Netjes verder hoor .
pi_62429316
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef fashion4life. het volgende:
Zojuist mijn order voor de raambekleding(plisse) geannuleerd, daar ik erg zit te twijfelen of ik plisse wil, of een heel strak wit rolgordijn.. ik dacht er helemaal zeker van te zijn, maar niet dus..

DILEMMA
wat zijn voor en nadelen van beide alternatieven?
pi_62429448
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

wat zijn voor en nadelen van beide alternatieven?
Plisse, oogt luxeus, neemt iets meer ruimte in(breder profiel), hogere prijsklasse, heeft altijd een homimhgraadwerkje.

Rolgordijn, kan erg goedkoop ogen, wel super strak design, makkelijk schoon te houden(wassen/ stomerij), iets meer ruimte over in de dag(kozijn)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:33:29 #89
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_62429689
Plise, als je het geld er voor hebt, is toch net iets mooier
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_62429899
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef hierissieweer het volgende:
Plise, als je het geld er voor hebt, is toch net iets mooier
Los gezien van het geld.. plisse was al besteld, daar ligt het probleem niet.

Ik weet gewoon niet wat mooier zal zijn.. ben bang dat plisse meer de "aandacht trekt" dan een simpel straks design rolgordijn.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:32:07 #91
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_62431215
Ik heb in mijn halve huis plissé's hangen, maar als ik het nog een keer moest doen zou ik toch voor rolgordijnen in combinatie met vitrage of een mooie in-between gaan, of voor vouwgordijnen.
Ze zien er weliswaar strak uit, maar de (koord-)bediening is waardeloos. De bediening van een rolgordijn is een stuk gebruikersvriendelijker en duurzamer. De grootste plissé (een Verosol van 250 cm breed en kamerhoog) moest na iets meer dan twee jaar al gereviseerd worden omdat de koordrem versleten was. Drie van de zes Luxaflex plissé's zijn al vervangen omdat de vouwen er steeds uitzakten. En ze hangen allemaal in meerdere of mindere mate scheef door het uitrekken van de koordjes in de loop der tijd, en dat is niet mooi. Een effen rolgordijn of plissé oogt trouwens behoorlijk klinisch, dat gaat op termijn ook irriteren.
Never explain, never apologize.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:27:52 #92
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_62432607
Vouwgordijnen zijn dan een mooi alternatief, kan ook nog redelijk strak zijn
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_62432728
Ik zou dan voor rolgordijnen kiezen... Maar dan wel wat dure, die blijven in de kleur wit waarschijnlijk veel mooier...
pi_62432866
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
Vouwgordijnen zijn dan een mooi alternatief, kan ook nog redelijk strak zijn
vouwgordijnen vind ik iets te koloniaal.. te "romantisch"
pi_62435384
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Lurf het volgende:
Ik heb in mijn halve huis plissé's hangen, maar als ik het nog een keer moest doen zou ik toch voor rolgordijnen in combinatie met vitrage of een mooie in-between gaan, of voor vouwgordijnen.
Ze zien er weliswaar strak uit, maar de (koord-)bediening is waardeloos. De bediening van een rolgordijn is een stuk gebruikersvriendelijker en duurzamer. De grootste plissé (een Verosol van 250 cm breed en kamerhoog) moest na iets meer dan twee jaar al gereviseerd worden omdat de koordrem versleten was. Drie van de zes Luxaflex plissé's zijn al vervangen omdat de vouwen er steeds uitzakten. En ze hangen allemaal in meerdere of mindere mate scheef door het uitrekken van de koordjes in de loop der tijd, en dat is niet mooi. Een effen rolgordijn of plissé oogt trouwens behoorlijk klinisch, dat gaat op termijn ook irriteren.
Hmm, ik heb in mijn woning één rolgordijn en vier plissés, overgenomen van de vorige bewoners. Het rolgordijn is een rampzalig ding, de plissés (van Luxafles) bevallen me juist prima.
pi_62436114
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Hmm, ik heb in mijn woning één rolgordijn en vier plissés, overgenomen van de vorige bewoners. Het rolgordijn is een rampzalig ding, de plissés (van Luxafles) bevallen me juist prima.
haha jullie maken het me er echt makkelijker op;-)
pi_62437775
Ik zag op de woonbeurs silhouette shades en facette shades van Luxaflex, zag er mooi uit. Hebben beiden een doorzichtige en een dichte stand. Misschien is dat wat?
...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:20:03 #98
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_62439018
Silhouette shades zijn stofnesten, facette shades zijn inderdaad wel mooi. Plisse's zijn op zich niet verkeerd, maar je moet ze niet te groot nemen en ze, als het kan, in de dag monteren.

Paneelgordijnen of brede (25 cm) lamellen is misschien ook wel wat. Ik vind zelf de wood 'n washi paneelgordijnen erg mooi.
Never explain, never apologize.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:44:35 #99
3498 Barb
Graduated Fool
pi_62439555
Ik heb bij al mijn ramen strakke (ooit) witte rolgordijnen, overgenomen van de vorige bewoners en hoewel het erg mooi strak is allemaal, is het ook meteen erg koud (qua uiterlijk).
Voordeel: makkelijk te hanteren, in zomer perfect tegen warmte, in winter perfect tegen kou.
Nadeel: het ziet er door het strakke uiterlijk erg ongezellig uit. Als je ff geen inkijk wilt, is het meteen ook erg donker, want het verduistert heel erg. Tenminste: als je dezelfde als ik neemt, verduisteringsrolgordijnen dus, .

Ik ben dus op zoek naar een vorm van gordijnen ter vervanging.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:45:08 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62439566
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

haha jullie maken het me er echt makkelijker op;-)
ik heb een vraag. gezien je inrichting heb je een burgerlijke smaak. veel duur doen, maar zonder echte smaak.

waarom koop je dan zo'n kippenhok voor heel veel geld?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')