abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62282667
HIer verder. OP's zijn voor homo's.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:32:29 #2
51286 w00h00
Digital man!
pi_62282674
eensch.
pi_62282685
Nou, dinsdag dus.
Don't think twice, it's all right.
pi_62282697
Mijn laatste vraag in het vorige topic:

Ok. Ik moet dus een nieuwe iPhone hoes omdat ik de oude kwijt ben. Welke kleur ga ik nemen bij een zwarte iPhone?

http://www.senacases.com/(...)-3G-ULTRA-SLIM-POUCH

Vorige keer had ik de zwarte maar die was nogal... zwart. Enzo. Moet zeggen dat ik de kleuren Tan, Beige en Burgundy wel aardig vind deze keer. Of loop ik dan voor lul? Ja, dat loop is sowieso en dat ligt niet aan de kleur van m'n iPhone hoesje, dat weet ik ook wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:34:04 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62282724
Ik vind die pouch helemaal nogal homo J.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:35:02 #6
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_62282750
Precies, echte mannen doen het zonder pouch.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_62282765
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind die pouch helemaal nogal homo J.
Mja, alternatief is zo'n ultralelijke siliconen hoes, of een wallet ofzo. Ook niet echt praktisch. Deze is mij goed bevallen eigenlijk: je iPhone kan er nog prima mee in je broekzak, is snel bereikbaar, etc. Zonder bescherming vind ik toch net iets te naked. Na een weekje los in mijn tas is -ie er al niet van opgeknapt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:38:25 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62282845
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mja, alternatief is zo'n ultralelijke siliconen hoes, of een wallet ofzo. Ook niet echt praktisch. Deze is mij goed bevallen eigenlijk: je iPhone kan er nog prima mee in je broekzak, is snel bereikbaar, etc. Zonder bescherming vind ik toch net iets te naked. Na een weekje los in mijn tas is -ie er al niet van opgeknapt.
Spuit er gewoon blanke lak op.
pi_62283049
Pouches voor telefoons
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62283133
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Norrage het volgende:
Pouches voor telefoons
Hey, een telefoon hoeft van mij ook niet 2 jaar lang maagdelijk te blijven hoor, maar kom op. Krassen op een 3G zijn toch gewoon zonde.

Maar laat me raden, daar ben jij te stoer voor natuurlijk. Jij flikkert je iPhone gewoon dwars door de kamer heen.

FOK. . Wat had ik ook precies verwacht met m'n vraag eigenlijk ook...
pi_62283246
Mijn telefoons krijgen geen krasjes of zo, gaan in ieder geval niet kapot zonder pouch :/ Na 2 jaar zien ze er misschien een beetje afgeragd uit maar vooral op de knoppen (heb nog geen 2 jaar een touchscreen ding), maar ik vind het voornamelijk teveel moeite elke keer dat ding uit het hoesje te halen, en bovendien heb je dan ineens weer een wat groter ding in je zak zitten En je broekzak is toch ook zacht? Dat vind ik een veel makkelijkere pouch.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62283371
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef Norrage het volgende:
Mijn telefoons krijgen geen krasjes of zo, gaan in ieder geval niet kapot zonder pouch :/ Na 2 jaar zien ze er misschien een beetje afgeragd uit maar vooral op de knoppen (heb nog geen 2 jaar een touchscreen ding), maar ik vind het voornamelijk teveel moeite elke keer dat ding uit het hoesje te halen, en bovendien heb je dan ineens weer een wat groter ding in je zak zitten En je broekzak is toch ook zacht? Dat vind ik een veel makkelijkere pouch.
Mijn iPhone 2G had ik ook altijd zonder hoesje bij me. Die is ook slechts 1 x gevallen. Maar wel op de klinkers en met een gebarsten scherm tot gevolg. Sorry, maar dat gebeurt me dus niet meer.
pi_62283413
Even ter illustratie, een nieuw scherm voor een iPhone kost een dikke 200 euro.

Een hoesje 2 tientjes.
pi_62283544
en voor lul lopen is onbetaalbaar
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:12:27 #15
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_62283709
Als hij een hoesje wil, laat hem een hoesje kopen. Zeikerds..

J., ik heb zelf geen ervaringen met hoesjes, maar koop gewoon wat je zelf mooi vind
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_62284087
gevonden
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_62284390
Dus. Nog 4 dagen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:38:42 #18
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62284430
Hopperdepop.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_62284463
Eens is met D_H. Plus J. heeft natuurlijk een bad experience, dus ik kan me voorstellen dat ie inderdaad niet nogmaals een bekraste iPhone wil.
Calmer than you are
pi_62284571
Mwoch. Bekrast is één ding, een scheur van 3 cm in je scherm is wat anders.
pi_62284683
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Jarno het volgende:
Mijn laatste vraag in het vorige topic:

Ok. Ik moet dus een nieuwe iPhone hoes omdat ik de oude kwijt ben. Welke kleur ga ik nemen bij een zwarte iPhone?

http://www.senacases.com/(...)-3G-ULTRA-SLIM-POUCH

Vorige keer had ik de zwarte maar die was nogal... zwart. Enzo. Moet zeggen dat ik de kleuren Tan, Beige en Burgundy wel aardig vind deze keer. Of loop ik dan voor lul? Ja, dat loop is sowieso en dat ligt niet aan de kleur van m'n iPhone hoesje, dat weet ik ook wel.
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.

tvp.
pi_62284702
Ik zeg altijd maar: beter een scheur in je scherm dan een scherm in je scheur.
Calmer than you are
pi_62284759
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren denken dat ze stoer zijn als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.

tvp.
Thanks. Ik neig naar de Tan nu, die vind ik wel erg mooi.

En ach, je hoeft niet anal te doen over wat krasjes op een telefoon, die zitten er ook absoluut op, maar een beetje zuinig doen op een gadget die je over 2 jaar lang iets van 800 euro kost kan geen kwaad lijkt me.
pi_62284785
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zeg altijd maar: beter een scheur in je scherm dan een scherm in je scheur.
nou ja.. een potje digitaal poepen behoort dan natuurlijk wel tot de mogelijkheden!
pi_62284820
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.

tvp.
Tenzij je natuurlijk vindt dat een hoesje je iPhone lelijk maakt
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')