Mja, alternatief is zo'n ultralelijke siliconen hoes, of een wallet ofzo. Ook niet echt praktisch. Deze is mij goed bevallen eigenlijk: je iPhone kan er nog prima mee in je broekzak, is snel bereikbaar, etc. Zonder bescherming vind ik toch net iets te naked. Na een weekje los in mijn tas is -ie er al niet van opgeknapt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind die pouch helemaal nogal homo J.
Spuit er gewoon blanke lak op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, alternatief is zo'n ultralelijke siliconen hoes, of een wallet ofzo. Ook niet echt praktisch. Deze is mij goed bevallen eigenlijk: je iPhone kan er nog prima mee in je broekzak, is snel bereikbaar, etc. Zonder bescherming vind ik toch net iets te naked. Na een weekje los in mijn tas is -ie er al niet van opgeknapt.
Hey, een telefoon hoeft van mij ook niet 2 jaar lang maagdelijk te blijven hoor, maar kom op. Krassen op een 3G zijn toch gewoon zonde.quote:
Mijn iPhone 2G had ik ook altijd zonder hoesje bij me. Die is ook slechts 1 x gevallen. Maar wel op de klinkers en met een gebarsten scherm tot gevolg. Sorry, maar dat gebeurt me dus niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef Norrage het volgende:
Mijn telefoons krijgen geen krasjes of zo, gaan in ieder geval niet kapot zonder pouch :/ Na 2 jaar zien ze er misschien een beetje afgeragd uit maar vooral op de knoppen (heb nog geen 2 jaar een touchscreen ding), maar ik vind het voornamelijk teveel moeite elke keer dat ding uit het hoesje te halen, en bovendien heb je dan ineens weer een wat groter ding in je zak zittenEn je broekzak is toch ook zacht? Dat vind ik een veel makkelijkere pouch.
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Jarno het volgende:
Mijn laatste vraag in het vorige topic:
Ok. Ik moet dus een nieuwe iPhone hoes omdat ik de oude kwijt ben. Welke kleur ga ik nemen bij een zwarte iPhone?
http://www.senacases.com/(...)-3G-ULTRA-SLIM-POUCH
Vorige keer had ik de zwarte maar die was nogal... zwart. Enzo. Moet zeggen dat ik de kleuren Tan, Beige en Burgundy wel aardig vind deze keer. Of loop ik dan voor lul? Ja, dat loop is sowieso en dat ligt niet aan de kleur van m'n iPhone hoesje, dat weet ik ook wel.
Thanks. Ik neig naar de Tan nu, die vind ik wel erg mooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren denken dat ze stoer zijn als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.![]()
tvp.
nou ja.. een potje digitaal poepen behoort dan natuurlijk wel tot de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zeg altijd maar: beter een scheur in je scherm dan een scherm in je scheur.
Tenzij je natuurlijk vindt dat een hoesje je iPhone lelijk maaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.![]()
tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |