Met wat rabies?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:10 schreef Logician het volgende:
Crazy-p beweerd dat mijn fretsels haar hebben aangestoken
quote:
M.a.w wij kunnen hen aansteken en andersom ook, en mijn fretten hebben dus net de griep gehad, was heullll zielig.. zo'n liev klein fretsultje helemaal voor pampus in zijn hokje aan het niezen en af en toe een diepe zucht en dan die sneue waterige oogjes ...quote:Fretten zijn vatbaar voor het Influenzavirus, ofwel de griep. Het is dan ook belangrijk uit de buurt van fretten te blijven bij eigen verkoudheid of griep. Laat de verzorging dan liever aan een ander gezinslid over. Net zoals wij moet de fret de griep gewoon uitzieken...
*klik*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
Nou me fobo is ge-update hoor weer wat tijd gedood
Owh lekker dan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:18 schreef Logician het volgende:
[..]
[..]
M.a.w wij kunnen hen aansteken en andersom ook, en mijn fretten hebben dus net de griep gehad, was heullll zielig.. zo'n liev klein fretsultje helemaal voor pampus in zijn hokje aan het niezen en af en toe een diepe zucht en dan die sneue waterige oogjes ...
Jep! Heerlijk uitgeslapen, gisteren inkopen gedaan, en ben weer broeken/sokken/blu-ray film rijker gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh droxz!
Jij had toch al weekend?
Mogguh!quote:
mogguh deb!quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep! Heerlijk uitgeslapen, gisteren inkopen gedaan, en ben weer broeken/sokken/blu-ray film rijker geworden
Hooiquote:
Ik ben nog even aan het wakker worden met mijn eerste bakje koffie,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker![]()
Goed geregeld.. *check me fobo je kan me soepen..
Nu jij nog een foto hahaha
Hehe k.. stuur em via de mail dan is die niet onlinequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het wakker worden met mijn eerste bakje koffie,
zal zo gelijk even kijken
Van mij komt er GEEN foto online,
het spijt me....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Mogguh poopbox!quote:
Wat deed jij ook alweer voor "werk"?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zou gek worden als Fok het hier niet meer zou doen. Hotmail is geblocked, hidemyass overigens ookverder heb ik in mijn favorieten een stuk of 10 sites staan waar ik de hele dag overheen roei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |