Tussen de regels van zijn laatste Hyves blog lezend denk ik te begrijpen dat Amanda's 'waanideeën' volgens astronaut Kubatz voortkomen uit overmatig marihuanagebruik.quote:Hier dan eindelijk weer een bericht van mij. Ik ben net terug van mijn missie naar de maan en ja daar hebben ze niet een bruikbare Internet verbinding. Ik kreeg wel mee van mijn Alien maatjes dat er turbulente ontwikkelingen aan de gang waren op aarde. Dus even zelf op onderzoek uit gegaan en wat blijkt? Kijk als je in Space bent dan ben je gewoon in Space...volg je me nog??? Maar op aarde kan het zo zijn hoe vaker je met Mari Jane chilled hoe meer je Spaced. Zeg maar, meer dingen zien die er niet zijn. En overal waar te voor staat is niet goed behalve tevreden.
En dat ben ik. Mijn ontwikkelingen gaan lekker door. Focus is op mijn kickboks wedstrijd op 26 oktober en voor de muziekliefhebbers komt er een gloednieuw nummer aan. Het wordt spannend.
En ter afsluiting een positieve quote ertegenaan gooien...wwowwhhhh ik zal maar niet gooien hier schrijven...dat klinkt zo agressief :-d
Hoe meer ze me haten hoe groter ik word. Hoe meer ze me steunen hoe beter ik word.
ONE LOVE (h)
ben erg benieuwd, dus baal enorm dat ik 1 van de vele ben met een ban voor het leven op NL.......quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:25 schreef lies1958 het volgende:
Op NL allemaal foto's van de opening van claire en wie er waren van de kooi
Zie je wel: totaal van God los met gefrtituurde hersenen door al die ganja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef lies1958 het volgende:
amanda is in ieder geval wel weer begonnen met roken. Ze staat op een foto met nena en haar vriend met een sigaret in haar hand.
ik bedoel ook echt van zonde dat ze weer rookt verder niets hoor. Weet hoe moeilijk stoppen met roken is vandaar. En als ze blowt moet ze dat lekker zelf weten is toch niets mis mee. Kijk crack roken zou wel stom zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel: totaal van God los met gefrtituurde hersenen door al die ganja.
Zonde hoor. Het zal niet lang meer duren voor we kunnen lezen dat ze overgestapt is naar crack.
Was dat vandaag dan, bij de opening van Studio Claire? Ik weet wel dat Eric en Syl ook aanwezig zouden zijn, leuk voor Huub en Claire.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:34 schreef lies1958 het volgende:
amanda is in ieder geval wel weer begonnen met roken. Ze staat op een foto met nena en haar vriend met een sigaret in haar hand.
hehe ja schitterendquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen de regels van zijn laatste Hyves blog lezend denk ik te begrijpen dat Amanda's 'waanideeën' volgens astronaut Kubatz voortkomen uit overmatig marihuanagebruik.
Beam me up Scotty, there's a martian behind me.
Dank je wel voor de foto's, het is voor mij zo'n doolhof op Nowlive,quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
Er staan heel veel pics op VOL. Syl ziet er goed uit, José ook, beetje grote zonnebril
Zo te zien was iedereen er behalve Brian.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
Combi tas en jurk, is dat in?
[ afbeelding ]
YW.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus deze link naar forum Vol is meer dan welkom.
(Niet aanwezig op de opening van Claire haar beautysalon)
Brian , Lieke, Nadia , Nena?
Misschien moest er entree betaald wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Ik heb een ban op NL dus loer ik op VOL. Dat Lieke en Brian er niet zijn snap je zelf ook wel hè?![]()
Wie ik wel mis zijn Jaap en CORA maar misschien volgen er straks meer pics.
CorA en Jaap waren er wel, maar helaas is hun foto een kruisje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Ik heb een ban op NL dus loer ik op VOL. Dat Lieke en Brian er niet zijn snap je zelf ook wel hè?![]()
Wie ik wel mis zijn Jaap en CORA maar misschien volgen er straks meer pics.
Zou even dat lies 1958 uit de wereld helpen. Dit is een de naam van iemand die mij heel erg lief was en gisteren 50 had geworden. Dus inderdaad niet iedereen is vijftig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:06 schreef Suikeroom het volgende:
lies1958 gewoon die foto's hier posten of anders zwijgen.. niet iedereen hier is boven de 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |