abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 03:28:41 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62302808

Ik vraag me nog steeds af wat hij bedoelde op plms 05.00 min...
Maar alles is wel grappig.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62307534
Uitgedacht of niet... Claire deed heel weinig aan het gewone stylinggedoe. Ze was niet bezig met haren, niet bezig met opmaken, niet bezig met nagels.. Alleen die grimecursus, maar dat is toch wel wat anders dan mensen knippen, opmaken en de nagels doen.

Claire zelf probeerde ook niks uit met haar haar, dat is daar in DGK op een bepaalde manier geknipt en dat is zo de rest van de tijd blijven zitten. Ze maakte zichzelf nauwelijks op..

Ik vroeg met toen al steeds af wat ze nu echt kon.....

Maar goed.. ze heeft personeel zo te lezen, dus wellicht doet ze zelf niet zo veel dan......
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_62307786
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:32 schreef Injetta het volgende:
Uitgedacht of niet... Claire deed heel weinig aan het gewone stylinggedoe. Ze was niet bezig met haren, niet bezig met opmaken, niet bezig met nagels.. Alleen die grimecursus, maar dat is toch wel wat anders dan mensen knippen, opmaken en de nagels doen.

Claire zelf probeerde ook niks uit met haar haar, dat is daar in DGK op een bepaalde manier geknipt en dat is zo de rest van de tijd blijven zitten. Ze maakte zichzelf nauwelijks op..

Ik vroeg met toen al steeds af wat ze nu echt kon.....

Maar goed.. ze heeft personeel zo te lezen, dus wellicht doet ze zelf niet zo veel dan......
Claire had al een eigen visagebedrijf toen ze DGK inging en steekt het ook nu niet onder stoelen of banken dat ze juist voor haar eigen bedrijf de kooi is ingegaan, zodat iedereen haar zou gaan kennen en dus ook haar bedrijf.
En das goed gelukt

En ik denk dat Claire van een natuurlijke look houdt, daar is helemaal niets mis mee... juist het tegenovergestelde imo dan.
Daarbij heeft ze een fris koppie en dat is betere reclame dan een hele laag plamuur.
pi_62307901
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Desii het volgende:

[..]

Claire had al een eigen visagebedrijf toen ze DGK inging en steekt het ook nu niet onder stoelen of banken dat ze juist voor haar eigen bedrijf de kooi is ingegaan, zodat iedereen haar zou gaan kennen en dus ook haar bedrijf.
En das goed gelukt

En ik denk dat Claire van een natuurlijke look houdt, daar is helemaal niets mis mee... juist het tegenovergestelde imo dan.
Daarbij heeft ze een fris koppie en dat is betere reclame dan een hele laag plamuur.
Juist!!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:10:56 #30
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62308190
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 03:28 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik vraag me nog steeds af wat hij bedoelde op plms 05.00 min...
Maar alles is wel grappig.
Hahaha... schitterend
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62308632
ze heeft in elk geval durf om direct met 7 mensen op te starten, maar die staan zeker niet allemaal op haar loonlijst.
Als je bij haar een opleiding volgt, wat ben je dan? Duurt een kapersopleiding echt maar zo kort of is het meer voor mensen, die de eigen kinderen willen knippen?
pi_62308842
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Desii het volgende:

[..]

En das goed gelukt

Yep slimme meid, kort in de kooi, 25.000 mee en lekker haar eigen bedrijfje vanaf morgen.
Ik zeg: goed gedaan!
pi_62312168
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:51 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Yep slimme meid, kort in de kooi, 25.000 mee en lekker haar eigen bedrijfje vanaf morgen.
Ik zeg: goed gedaan!
ja , en zeker als je weet dat er 1/3 nog naar de belasting ging., en een huis ook nog in te richten. autootje....

Huub melde van de week op zijn site dat ze het ook helemaal zonder een "Bank " heeft gedaan..... dus echt knap.....
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:53:37 #34
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62313442
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:08:44 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62313791
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:53 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto is mooi!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:22:42 #36
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62316712
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:52 schreef Elske6 het volgende:

[..]

ja , en zeker als je weet dat er 1/3 nog naar de belasting ging., en een huis ook nog in te richten. autootje....

Huub melde van de week op zijn site dat ze het ook helemaal zonder een "Bank " heeft gedaan..... dus echt knap.....
Het moge duidelijk zijn dat Claire eigenlijk alleen de reclameposter is (in de kielzog door Huubdgk) voor een zaak van paps. Claire mag in naam baasje spelen. Slim van die Recourt, kan niet anders zeggen.
Huub en Claire zullen er ook best wel iets aan overhouden (in ieder geval alvast een baan voor Claire, die hiermee van de straat is en uit de pubs wegblijft ).
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:24:06 #37
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62316734
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef spapaars het volgende:

[..]

Die foto is mooi!
Zekers.
pi_62317241
Hoe is het met die aangifte afgelopeneigenlijk?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_62318258
Was dit al bekend?

http://www.telegraaf.nl/p(...)atasja__.html?p=32,2

Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:47:57 #40
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62318354
Dat chantage verhaal ging om een ton
En Jaap wist er wel vanaf, toen die vriend op visite was, had Jaap het ook over een ton, die vriend deed toen net of die Jaap niet begreep, even later werd die vriend verwijderd uit de villa

Zijn daar nog filmpjes van? Was dat bootcamp gebeuren
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:32:50 #41
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62319151
Goh TB heb jij een glazen bol waarin je precies kunt zien hoe de zakelijke constructie van Claire eruit ziet?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62323558
claire werkte voor rtl ,als visagiste en had inderdaad al een eigen bedrijf.
net als haar broer, die ook voor rtl werkte.
dus zo vreemd is het allemaal niet, dat ze er in kwam , waarschijnlijk op een contractbasis, want iedereen wist al lang dat dgk ging stoppen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:29 #43
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62325100
Ze kwam erin zodat Huub niet weggestemd zou worden
Zonder Claire was die eruit gestemd
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:02:08 #44
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62326476
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:47 schreef Darklight het volgende:
Ze kwam erin zodat Huub niet weggestemd zou worden
Zonder Claire was die eruit gestemd
volgens mij was het de bedoeling dat ze met Lieke zou gaan samenspelen en dan was Huub er ws wel uitgestemd. Maar of Jaap hem er dan uitgestemd had is nog maar de vraag. Dan had hij zekers niet de fans van Huub aan zijn kant gekregen. Maar dat zal altijd een ALS blijven.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62326702
Ja want je wist het maar nooit met die stemrondes.
Die waren zo geregisseerd als de neten. Als het Claire niet was geweest dan was het Brian wel geweest die hem er in moest houden. Tv boven het spel, jeweettog!
Go hard or go home
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:24:05 #46
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_62326877
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:47 schreef Darklight het volgende:

Zijn daar nog filmpjes van? Was dat bootcamp gebeuren
Duizenden youtubes zijn weg bij YouTube.

Bij clipser staan er nog honderden, ik was van plan om het filmpje van de vrijgezelle dag
van Jaap voor je op te zoeken, maar gaf de moed na 35 clipsers op,

misschien iemand anders of jijzelf?

Ik ga even de stad in , de zon schijnt af en toe.
pi_62327304
niemand gelooft toch in die stemrondes.
alles was al van tevoren bekend.
het moest alleen na december nog een beetje spannend blijven voor de kijkers, men wist toen al
dat het ging stoppen, en iedereen een salaris kreeg voor de meeste tv. momenten.
claire wist dat toch ook,daar zal haar contract wel op afgestemd zijn.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:33:49 #48
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62328214
pfff Jaap zit gewoon in zo'n ringtone reclame wat een geldwolf is het toch ook heh

JAAP = HEBZUCHT

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_62328529
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:33 schreef Suikeroom het volgende:
pfff Jaap zit gewoon in zo'n ringtone reclame wat een geldwolf is het toch ook heh

JAAP = HEBZUCHT

hij heeft groot gelijk dat hij nu nog gebruikt van zijn bekendheid. Maar weet wie stond zijn geld wel ergens op een ijsschots geparkeerd... je weet ut niet hé
pi_62329012
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat Claire eigenlijk alleen de reclameposter is (in de kielzog door Huubdgk) voor een zaak van paps. Claire mag in naam baasje spelen. Slim van die Recourt, kan niet anders zeggen.
Huub en Claire zullen er ook best wel iets aan overhouden (in ieder geval alvast een baan voor Claire, die hiermee van de straat is en uit de pubs wegblijft ).
Ach, immers Freddy Heineken heeft ook tot aan zijn dood toe zijn bier eigenhandig gebrouwd.
Waarom zo bitter en zo misgunnen. Ze heeft haar centjes uit DGK in een zaak gestoken waar ze een inkomen van gaat krijgen.
Lekker belangrijk of ze zelf knipt, lakt of vijlt.
En met zo'n vader is het denk ik ook wel handig om in dezelfde branche iets op te zetten. Niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')