Claire had al een eigen visagebedrijf toen ze DGK inging en steekt het ook nu niet onder stoelen of banken dat ze juist voor haar eigen bedrijf de kooi is ingegaan, zodat iedereen haar zou gaan kennen en dus ook haar bedrijf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:32 schreef Injetta het volgende:
Uitgedacht of niet... Claire deed heel weinig aan het gewone stylinggedoe. Ze was niet bezig met haren, niet bezig met opmaken, niet bezig met nagels.. Alleen die grimecursus, maar dat is toch wel wat anders dan mensen knippen, opmaken en de nagels doen.
Claire zelf probeerde ook niks uit met haar haar, dat is daar in DGK op een bepaalde manier geknipt en dat is zo de rest van de tijd blijven zitten. Ze maakte zichzelf nauwelijks op..
Ik vroeg met toen al steeds af wat ze nu echt kon.....
Maar goed.. ze heeft personeel zo te lezen, dus wellicht doet ze zelf niet zo veel dan......
Juist!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Desii het volgende:
[..]
Claire had al een eigen visagebedrijf toen ze DGK inging en steekt het ook nu niet onder stoelen of banken dat ze juist voor haar eigen bedrijf de kooi is ingegaan, zodat iedereen haar zou gaan kennen en dus ook haar bedrijf.
En das goed gelukt![]()
En ik denk dat Claire van een natuurlijke look houdt, daar is helemaal niets mis mee... juist het tegenovergestelde imo dan.
Daarbij heeft ze een fris koppie en dat is betere reclame dan een hele laag plamuur.
Hahaha... schitterendquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat hij bedoelde op plms 05.00 min...
Maar alles is wel grappig.
Yepquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef Desii het volgende:
[..]
Claire had al een eigen visagebedrijf toen ze DGK inging en steekt het ook nu niet onder stoelen of banken dat ze juist voor haar eigen bedrijf de kooi is ingegaan, zodat iedereen haar zou gaan kennen en dus ook haar bedrijf.
En das goed gelukt![]()
En ik denk dat Claire van een natuurlijke look houdt, daar is helemaal niets mis mee... juist het tegenovergestelde imo dan.
Daarbij heeft ze een fris koppie en dat is betere reclame dan een hele laag plamuur.
ja , en zeker als je weet dat er 1/3 nog naar de belasting ging., en een huis ook nog in te richten. autootje....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yepslimme meid, kort in de kooi, 25.000 mee en lekker haar eigen bedrijfje vanaf morgen.
Ik zeg: goed gedaan!
Het moge duidelijk zijn dat Claire eigenlijk alleen de reclameposter is (in de kielzog door Huubdgk) voor een zaak van paps. Claire mag in naam baasje spelen. Slim van die Recourt, kan niet anders zeggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:52 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ja , en zeker als je weet dat er 1/3 nog naar de belasting ging., en een huis ook nog in te richten. autootje....
Huub melde van de week op zijn site dat ze het ook helemaal zonder een "Bank " heeft gedaan..... dus echt knap.....
Zekers.quote:
volgens mij was het de bedoeling dat ze met Lieke zou gaan samenspelen en dan was Huub er ws wel uitgestemd. Maar of Jaap hem er dan uitgestemd had is nog maar de vraag. Dan had hij zekers niet de fans van Huub aan zijn kant gekregen. Maar dat zal altijd een ALS blijven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:47 schreef Darklight het volgende:
Ze kwam erin zodat Huub niet weggestemd zou worden
Zonder Claire was die eruit gestemd
Duizenden youtubes zijn weg bij YouTube.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:47 schreef Darklight het volgende:
Zijn daar nog filmpjes van? Was dat bootcamp gebeuren
hij heeft groot gelijk dat hij nu nog gebruikt van zijn bekendheid. Maar weet wie stond zijn geld wel ergens op een ijsschots geparkeerd... je weet ut niet héquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:33 schreef Suikeroom het volgende:
pfff Jaap zit gewoon in zo'n ringtone reclame![]()
wat een geldwolf is het toch ook heh
![]()
JAAP = HEBZUCHT
Ach, immers Freddy Heineken heeft ook tot aan zijn dood toe zijn bier eigenhandig gebrouwd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat Claire eigenlijk alleen de reclameposter is (in de kielzog door Huubdgk) voor een zaak van paps. Claire mag in naam baasje spelen. Slim van die Recourt, kan niet anders zeggen.
Huub en Claire zullen er ook best wel iets aan overhouden (in ieder geval alvast een baan voor Claire, die hiermee van de straat is en uit de pubs wegblijft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |