Sandwichdate?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Gaat idd goed
Gister was alleen een beetje dubbel zegmaar
Whehe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:05 schreef Bravebart het volgende:
...de purno
Ik was vroeger altijd een koning in hem nadoen
Que?quote:
Doe mij ook maar een kopje!quote:
Ik keek alleen Kindernet blijkbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wát Piles! Had jij vroeger geen tv??
En Telekids dan? En Cartoon Express dan?quote:
Dat je gesandwiched wordtquote:
Telekids ken ik welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En Telekids dan? En Cartoon Express dan?
Whehe, ik voel me niet aangesprokenquote:
Ach, zijn toch allemaal standaardplatenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, zijn wel de laatste goede dan, 't duurt tot 6!
quote:
True, altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, zijn toch allemaal standaardplaten
Rock 500 op Arrow Classic Rockquote:
Aniko van Zanten!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Telekids ken ik welMaar moest ik vaak voetballen
Cartoon Express zegt me even niet zoveel![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]![]()
Nee het een date waarbij we geen sex hadden maar elkaar te veel aan het opgeilen waren. Vandaar...
Dit was date nummero zwei maar als het aan mij ligt, ben ik er vanavond weerquote:
De muziek is nu ook wel prima hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
Nummerrrrrrrr 97...
Ik wacht wel tot de top 10
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit was date nummero zwei maar als het aan mij ligt, ben ik er vanavond weer
Zo moeilijk is het niet. Dit zijn de laatste 50 nummers in de rock 500.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, nu maak je het me moeilijk
Mwa, nu is het nog 90's crapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
De muziek is nu ook wel prima hoor
It was drt humping maar serieus. She is evil! Ik zal de specs voor de rest in het midden laten maar ik heb lange tijd niet zo erg gehunkerd naar een vrouw als gisteravondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nou ben ik benieuwd; vertel eens wat meer
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
It was drt humping maar serieus. She is evil! Ik zal de specs voor de rest in het midden laten maar ik heb lange tijd niet zo erg gehunkerd naar een vrouw als gisteravond
1.65. Donker blond/bruin. Goed gevuld en cup Equote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maar verder, lang/kort, blond/donker, dik/dun, cupmaat, gewoon the usual specs?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
was weer 8 uur scherpWat een kutweer vandaag
morgen Piles...Jij bent er vroeg bij vandaagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hier is het heerlijk weer
Ik heb de radio gewoon op de speakersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Rock 500?Jammer dat mn baas het associaal vindt als ik tijdens het werk oordopjes in heb
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
morgen Piles...Jij bent er vroeg bij vandaag![]()
Ik wil ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:28 schreef G.Fawkes het volgende:
sultans of swing van dire straits nu
het zijn echt alleen nog maar fucking goede nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best lijstje wel
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
En ze komt uit Rotterdam?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
1.65. Donker blond/bruin. Goed gevuld en cup E
nee, hoezo?quote:
Ohquote:
haarlemquote:
Harlemquote:
Dat is idd prima te doenquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh, ik zag de lijst en dacht: Nirvana of nummer 1. Zo dom zijn Arrow luisteraars toch niet! En het klopt zou dom zijn arrow luisteraars niet. 3FM luisteraars wel
Nirvana is best ok maar niet op nummer 1quote:
True, daar moet Metallica staan (quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nirvana is best ok maar niet op nummer 1
Moeten is een groot woord maar jezus je hebt wel een bunker voor je hoofd als je Nirvana daar neer zet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, daar moet Metallica staan ()
3 FM hè, daar luisteren alleen geestelijk gestoorden naarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord maar jezus je hebt wel een bunker voor je hoofd als je Nirvana daar neer zet!
Dank uquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 FM hè, daar luisteren alleen geestelijk gestoorden naar
Neen! All along the watchtower, gezongen door Jimi Hendrix moet op nummer 1. Beste cover ooit!quote:
quote:
Nee, ik had koffiepauze!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
Volgens mij de stagebegeleider gearriveerd bij Ref
Ik ga een lijst van alle lijstjes aanleggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:57 schreef Piles het volgende:
Al die nietszeggende lijstjes elk jaar weer!
Dankje..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 FM hè, daar luisteren alleen geestelijk gestoorden naar
Ahquote:
Gezellig tochquote:Ik heb nu de computer van een collega die er niet is vandaag, de begeleider heeft daar geen zicht op!
Maar die collega is er niet, betekent ook minder te doen en de hele dag computeren
Jawel, maar weer een typisch dagje niks doen en op Fok zitten.. Dat overleef ik wel 1 dag deze week!! (ik moest het toen 2 weken achter elkaar) Het is gewoon ideaal dat ik niet gecontroleerd word!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah
[..]
Gezellig toch
Wel een lange dag dan
Ok daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neen! All along the watchtower, gezongen door Jimi Hendrix moet op nummer 1. Beste cover ooit!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:06 schreef Reflectionne het volgende:
moet alleen niet vergeten m'n geschiedenis te wissen!
Nu maar hopen dat er hier wat te doen is vandaagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jawel, maar weer een typisch dagje niks doen en op Fok zitten.. Dat overleef ik wel 1 dag deze week!! (ik moest het toen 2 weken achter elkaar) Het is gewoon ideaal dat ik niet gecontroleerd word!
Nee, ik moet altijd m'n eigen laptop meesjouwenquote:
Zeker, jij bent er toch??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er hier wat te doen is vandaag
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef Reflectionne het volgende:
Nee, ik moet altijd m'n eigen laptop meesjouwen![]()
Das veel te langquote:En nu moet m'n laptop nagekekn worden en kan ik 'm een week kwijt zijn
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:10 schreef Reflectionne het volgende:
Ja! Ik kan niet zonder m'n laptop
Waarom zeg je nou niet dat ik gewoon op moet letten tijdens collegequote:
Hopelijk mag ik m'n ouders laptop gebruiken.. Anders spring ik van m'n balkon (15 hoog) af..quote:
Tsja, ik wil het best zeggen, maar ik meen het nietquote:[..]
Waarom zeg je nou niet dat ik gewoon op moet letten tijdens college![]()
Dan komt Superman je vast opvangenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef Reflectionne het volgende:
Hopelijk mag ik m'n ouders laptop gebruiken.. Anders spring ik van m'n balkon (15 hoog) af..
Het zou toch niet helpenquote:Tsja, ik wil het best zeggen, maar ik meen het niet:Let eens op tijdens college joh!
Op dit nummer ben ik mijn bril kwijt geraakt op lowlandsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ace of Spades op Arrow
Sorry dit gaat de hele dag door!
Ooh dan, geen problemen!quote:
Nee, dat dacht ik al, maar ik heb het toch geprobeerd. Waar gaat je college over??quote:[..]
Het zou toch niet helpen
Zelfde probleem..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:19 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet echt een IP-ban krijgenDoe op mn stage de hele dag niks anders dan fok!ken
Hypotheekvormenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:22 schreef Reflectionne het volgende:
Nee, dat dacht ik al, maar ik heb het toch geprobeerd. Waar gaat je college over??
Helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Yesse het volgende:
Het is hier ook alleen maar druk als ik er niet ben
Wie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Reflectionne het volgende:
Jaa er is iemand!!
Babylon Zoo met Spaceman
aflossingshypotheek....spaarhypotheek.... bla die bla die blaquote:
Ik kan niet nieten en typen tegelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niet
Gister was je er toch ook![]()
En moet je er maar meer zijn
Volledige beleggingshypotheekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
aflossingshypotheek....spaarhypotheek.... bla die bla die bla
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volledige beleggingshypotheek(die mensen zijn vooral nu, screwed)
Aflossingsvrijehypotheek bedoel jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
aflossingshypotheek....spaarhypotheek.... bla die bla die bla
Dan stop je maar met nietenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
Ik kan niet nieten en typen tegelijkDat niet ik mijn vingers aan het toetsenbord en kan ik nog maar een paar letters typen...
Vette plaat! Lang geleden dat ik die heb gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Reflectionne het volgende:
Jaa er is iemand!!
Babylon Zoo met Spaceman
wat jij wilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Aflossingsvrijehypotheek bedoel je
Maar idd![]()
[..]
je doet wel nuttig werk daar hequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker. Moet je maar eens proberen.. Vooral een fruitsalade
Do you think thats fruit your eating?quote:
Blauwe lucht, rode/gele/bruine blaadjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooi he? Blauwe lucht, de blaadjes vallen al van de bomen
Wat zei Bart nou gisteren tegen jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Do you think thats fruit your eating?
Geen ideequote:
Nouja, het is gewoon uit aardigheid. Ik kan hen ook laten nieten voor 80 euro per uur terwijl ze ook mij hebben voor 5 euro per uur. Sowieso moet er nog veel meer af vandaag. Als zij van alles niet afkrijgen omdat ik mezelf te goed vind om te nieten ofzo heb ik binnenkort geen baan meer omdat ze niet hun deadlines halen en niet betaald krijgen... Er is een verschil tussen slaaf en af en toe een klusje doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
je doet wel nuttig werk daar heauto van de vrouw van je baas ophalen.... nieten
Nee afgehakte ledematen want mn moeder heeft me opgevoed als kanibaal dus geeft ze me dat nog mee..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Do you think thats fruit your eating?
80 euro per uurquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon uit aardigheid. Ik kan hen ook laten nieten voor 80 euro per uur terwijl ze ook mij hebben voor 5 euro per uur. Sowieso moet er nog veel meer af vandaag. Als zij van alles niet afkrijgen omdat ik mezelf te goed vind om te nieten ofzo heb ik binnenkort geen baan meer omdat ze niet hun deadlines halen en niet betaald krijgen... Er is een verschil tussen slaaf en af en toe een klusje doen.
Ah goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee afgehakte ledematen want mn moeder heeft me opgevoed als kanibaal dus geeft ze me dat nog mee..
Hoelang ben je onderweg dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:51 schreef Reflectionne het volgende:
Hééél lang.. En dan ook nog eens reizen straks..
Eerst half uurtje terug fietsen maar dat moet altijdquote:
Ga hier om half 3 weg, en dan om kwart over 4 thuis denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef Reflectionne het volgende:
Eerst half uurtje terug fietsen maar dat moet altijdEn dan naar m'n ouders normaal 1,5 uur maar nu in de spits zo'n 2,5 uur waars.. Maar dat is nog niet zo lang als jij of wel??
Nog?? Ik ben nog maar 18 hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga hier om half 3 weg, en dan om kwart over 4 thuis denk ik
Ga je elk weekend nog naar je ouders dan?
Briljant nummerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Reflectionne het volgende:
AAaaah Liquido - Narcotic.. Maar mijn radio mag niet zo hard en dat hoort gewoon bij dat lied..
Oh jaquote:
Ach ja, zie je je ouders ook nog eensquote:Nee maar meestal wel, niet altijd maar meer wel dan niet!
quote:
Jaquote:[..]
Ach ja, zie je je ouders ook nog eens
Zeker zeker! Zie je dat 3fm zo gek nog niet is??quote:
Geen ideequote:bestaat de band nog eigenlijk?
Niks mis met een eigen leven tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:59 schreef Reflectionne het volgende:
JaNiks mis mee hoor
Het is alleen al wel een stuk minder dan vorig jaar
En na m'n stage ga ik op zaterdag werken in Wageningen, dus dan wordt het nog minder.. Achja
Briljant iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:00 schreef Reflectionne het volgende:
Wat ben ik blij met het knopje voor de quotes splitsen.. Wat heb ik toch altidj zonder dat knopje gedaan!
Zeker niet! En het komt er vanzelf aan!quote:
Knopje alweer gebruikt!quote:[..]
Briljant idd![]()
ik ging ook vaak elk weekend naar mams toequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nog?? Ik ben nog maar 18 hoor![]()
Nee maar meestal wel, niet altijd maar meer wel dan niet!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker niet! En het komt er vanzelf aan!
Wacht maar, over een tijdje ben ik niet meer lief, onschuldig en onwetend!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ging ook vaak elk weekend naar mams toe
jammer... maar neequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel
Oh nee, daar ben ik niet blij mee![]()
Ik wist ook niet dat er een knopje voor was terwijl ik hier al wel een jaar of 7 rondsnuffelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker zeker! Zie je dat 3fm zo gek nog niet is??
[..]
Geen idee
Wat ben ik blij met het knopje voor de quotes splitsen.. Wat heb ik toch altidj zonder dat knopje gedaan!
Welk knopje is datquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker zeker! Zie je dat 3fm zo gek nog niet is??
[..]
Geen idee
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat er een knopje voor was terwijl ik hier al wel een jaar of 7 rondsnuffel
De een na laaste, voor 'me'!quote:
quote:
quote:[img=12,12]http://i.fo</div></blockquote><blockquote><span style=\"font-size: 10px;\">quote:</span><div class=\"quote\">kzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op [ur
quote:l=http://forum.fok.nl/topic/1207077/3/50#62281963]vrijdag 10 oktobe
quote:r 2008 11:04[/url] schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker niet! En het komt er vanze
quote:lf aan!
Wacht maar, over een tijdje ben
quote:ik niet mee
quote:r lief, onschuldig en onwetend!![]()
[..]
Knopje alweer gebr
Werkt goed iddquote:uikt!
wat het onschuldig en ontwetend....quote:
Dat kan niet via quick replyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik je weer even uitlachen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
wat het onschuldig en ontwetend....
Het ontwetend dat slijt langzaam weg....
Het onschuldig.... daar heb je zelf invloed op![]()
![]()
quote:
ik heb wel baggerlaoutquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen baggerlayout zeker? Mis je de helft hè
Bekijk je opties dan eensquote:
Nog 4,45 uurtjes en dan 2 dagen nisk en dan weer een week werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes
En dan nog een dag werken
Nee hoor! Super gaaf!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef PteV het volgende:
is het erg als ik vanavond naar het concert van marco b. ga?
Dat wist ik ook niet, maar nu welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Bekijk je opties dan eens
Kun je allemaal aanzetten
Ik heb opmaakknopjes en smilies bij quickreply
Maar blijft geniaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben S&M aan het luisteren, dat album heb ik ook al minstens 2918763671 keer gehoord
kan het serieus niet vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Bekijk je opties dan eens
Kun je allemaal aanzetten
Ik heb opmaakknopjes en smilies bij quickreply
Opties -> Quickreply -> opmaakknopjes (bold, underline etc) bij reageren en nieuwe topicsquote:
Thanks! Weet zelf niet of ik het wel heul tof vind, maar zo'n uitnodiging mag je natuurlijk niet afslaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee hoor! Super gaaf!
Veel plezier alvast!
Wordt vast wel een mooi concertquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef PteV het volgende:
[..]
Thanks! Weet zelf niet of ik het wel heul tof vind, maar zo'n uitnodiging mag je natuurlijk niet afslaan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
Weet je wat me net opviel trouwens, Milou is al 2 dagen niet hier geweest![]()
Mods horen die gewoon uit hun hoofd te kennen denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nu alles behalve de smileys.. wel de posticons. En heb de optie wel geselecteerd...
Ja hequote:
ik ken er ook te veel uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Mods horen die gewoon uit hun hoofd te kennen denk ik
Wel stil hier opeens
quote:
Mwah, dit inmiddels welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heul niet! vervelende dingen wennen niet
Dat heb ik allang opgegeven johquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat is niet zo bestJe moet juist zorgen dat het niet rustig wordt hier!
Risicobeheer, maar snap het toch niet en doe er toch niks aan in de lesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
wat heb je nog voor een les pilleke?
als je het niet snapt is het misschien belangrijk om te gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Risicobeheer, maar snap het toch niet en doe er toch niks aan in de les
Was nuttiger om te gaan als ik iets had voorbereidquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
als je het niet snapt is het misschien belangrijk om te gaanmaar leren kun je ook uit een boek....dat is misschien nuttiger
Naar huis
Bij een reclamebureau waar mensen misschien geen 80 euro salaris kosten maar ze wel zo worden verkocht. En aangezien ik niet wordt verkocht ben ik inderdaad een stuk goedkoper. En "elke keer" een klusje.. Er bestaat ook nog zoiets als coulance tegenover je collega's... Alsof het zo ontzettend vervelend is om eventjes een kwartiertje te nieten of een auto op te halen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
80 euro per uurwaar werk jij.... een klusje af en toe is prima... maar elke keer
![]()
ik weet wat coulance is tegenover je collega'squote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij een reclamebureau waar mensen misschien geen 80 euro salaris kosten maar ze wel zo worden verkocht. En aangezien ik niet wordt verkocht ben ik inderdaad een stuk goedkoper. En "elke keer" een klusje.. Er bestaat ook nog zoiets als coulance tegenover je collega's... Alsof het zo ontzettend vervelend is om eventjes een kwartiertje te nieten of een auto op te halen...
Neeeeeequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Piles het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan
Toch maar wel
Tot over een uur of 2
Sterkte Ref
wauw godverquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Neeeeee![]()
NajaOverdreven reactie weer gehad..
Kut nieuws gehoord net, meisje waar ik meeloop hier, dr vriend heeft kanker en uitzaaiingen
Waarom jouw stage vergelijken met mijn baan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet wat coulance is tegenover je collega'sMaar als ze iets willen nieten mogen ze dat rustig zelf doen
maar jah aan de andere kant... tis hier heel relax en er is geen enkele collega die mij zou vragen even te gaan nieten ondanks dat ik gratis ben en zij geld verdienen
Echt wel :S 24 jaar, hij had een bult, hebben ze eruit gehaald vorige week en nu dus de uitslagquote:
O zeg dan gelijk dat je betaald wordt om te nieten en auto's op te halen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom jouw stage vergelijken met mijn baan?Ik ben management assistente, geen bacterie-kweker/onderzoeker/labaratorium iets. Ik ben er voor om het werk van mijn collega's zo makkelijk mogelijk te maken. Als zij een jobje hebben om af te maken dat binnen een uur naar de drukker moet ga ik niet zeggen, neuh doe het zelf maar als het hun werk makkelijker maakt....
als er uitzaaiingen zijn....Dan wordt het moeilijk ervanaf te komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Echt wel :S 24 jaar, hij had een bult, hebben ze eruit gehaald vorige week en nu dus de uitslagHopen dat hij er snel vanaf komt
Of je doet even lulligquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
O zeg dan gelijk dat je betaald wordt om te nieten en auto's op te halen...
je bent een assistente....quote:
Natuurlijk doe ik niet alleen dat. Het grootste deel van de tijd werk ik alles weg waar mijn collega's niet aan kunnen werken. Bijvoorbeeld het ontwikkelen van een adviesplan voor een presentatie, het analyseren van onderzoeksresultaten voor een project of facturatie.. En soms heb ik ook wel eens zelf een jobje. Ik draai alleen mn hand niet om voor een kwartiertje nieten of het ophalen van de auto. Wat hooguit 1 a 2 keer in de week gebeurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent een assistente....Dan doe je toch kopieren... en dat soort dingen of zie ik dat verkeerd
Over een uur of twee ben ik er bijna niet meer denk ik..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Piles het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan
Toch maar wel
Tot over een uur of 2
Sterkte Ref
/carequote:
Hoogbejaarde adviseert een seksloos levenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
Iemand nog leuk nieuws??
quote:
quote:264,67 -17,3
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoogbejaarde adviseert een seksloos leven
AMSTERDAM - De hoogbejaarde Britse Clara Meadmore is ervan overtuigd dat haar maagdelijkheid het geheim is achter haar lange leven. Meadmore viert zaterdag haar 105e verjaardag.
"Toen ik jong was werden meisjes geacht uitsluitend seks te hebben als ze getrouwd waren en dat was ik niet." De oud-secretaresse zegt in haar leven alleen platonische vriendschappen te hebben gehad. "Ik heb nooit de behoefte gehad om met iemand verder te gaan of om te trouwen", zegt ze tegen The Telegraph.
"Ik ben opgegroeid in een omgeving waar naar vrouwen werd gekeken, maar waar niet naar ze werd geluisterd. Ik moest echter voor mezelf zorgen en heb zo geleerd om sterk in de schoenen te staan", legt Meadmore uit. De -bijna- 105-jarige woont in een verzorgingshuis in Cornwall, waar ze zaterdag haar verjaardag hoopt vieren.
Oef..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:37 schreef Florian_ het volgende:
Man schiet vrouw in kruis na weigeren orale seks
ADELAIDE - Een Australiër heeft onlangs een vrouw met een vuurwapen in haar kruis geschoten, nadat zij had geweigerd om hem onder het autorijden te pijpen. Dat meldden Australische media donderdag.
De schietpartij vond plaats toen de twee door de stad Adelaide reden. Toen de vrouw weigerde de 54-jarige man oraal te bevredigen zou hij een vuurwapen op haar hebben gericht. Het wapen ging af en het slachtoffer werd geraakt. De man heeft de bedreiging erkend, maar houdt vol dat het wapen per ongeluk afging.
En terecht!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:37 schreef Florian_ het volgende:
[b]Man schiet vrouw in kruis na weigeren orale seks
Blabla
Inderdaad, vrouwen zeuren echt overal overquote:
Helemaal niks van waar joh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen zeuren echt overal over![]()
quote:Net alsof beffen een Michelinster verdient
Ik heb het wel vaker gehoord ja, hier heb ik het niet maar op mijn vorige baantje wel.. Dat is echt niet leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef Reflectionne het volgende:
Aaargh..
Hier in het bedrijf gaat het niet goed, ze zijn het niet eens met het management, het halve personeel is niet goed genoeg vinden ze hebben ze problemen mee, ze hebben iemand te kort, ziekte van een partner.. zucht..
Mag een stagiaire alle verhalen horen over welke werknemers niet goed zijn enoz? Moet een stagiaire er bij zijn als het over de baas gaat die zogenaamd neit goed genoeg is om baas te zijn??
Hoop gezeur en gedoe hier over vanalles waarvan ik echt denk: gaat het mij wat aan?? En daarbij, gaat het in elk bedrijf zo?
Hahaha. Zelfs mijn baas had het nog nooit gedaan, we hebben hem net binnen dus heeft iedereen hem uitgeprobeerdquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gehoord ja, hier heb ik het niet maar op mijn vorige baantje wel.. Dat is echt niet leuk
Hmm okequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha. Zelfs mijn baas had het nog nooit gedaan, we hebben hem net binnen dus heeft iedereen hem uitgeprobeerd
Hmm ff terug lezen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:06 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi Milou, het ging nog over je een paar pagina's terug!
?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:16 schreef Californium het volgende:
Net een geweldig briljant mailtje gekregen van mijn dronken meisje
een vriendin van me....( Bijnaam is dronken meisjequote:
Piles heeft me gemistquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha niet heel bijzonder hoor
Dat je er de afgelopen 2 dagen niet was geweest
Oooh, nu is het duidelijker jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:17 schreef Californium het volgende:
[..]
een vriendin van me....( Bijnaam is dronken meisje) had ik een mail gestuurd en kreeg net een reactie
Hij smste alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja! Nu is hij alleen zelf weg
Het gaat wel, hoe is het met jou??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Milou__ het volgende:
Verder alles goed reffie..
Om deze sc ff wat levendiger te houden
Ja ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het gaat wel, hoe is het met jou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |