Ja, maar nummer_zoveel niet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef simmu het volgende:
[..]
pfff, sekist!
deze verse mams is bedrijfswiskundig ingenieur hoor!
Spyker gaat ook zo: van -24% naar -10%... Dus er is nog wel wat te verdienen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Jarno het volgende:
Hm, Brunel stond net nog op -11 ofzo en nu weer bijna 1,3% in de plus... hoezo rollercoaster.
dat zijn inderdaad de gevallen waar ik ook medelijden heb. Sneu, maar wel de bittere werkelijkheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef PurnodePurno het volgende:
Ik ken een meisje dat over een week of twee moet bevallen en dat toevallig ook een paar maanden geleden gedumpt is door d'r vriend. Gelukkig hebben ze samen het huis nog net op tijd kunnen verkopen en quitte gespeeld, maar dat betekent wel dat ze noodgedwongen bij d'r ouders is ingetrokken en straks in een "kraamhotel" moet bevallen. Weliswaar heeft ze een urgentieverklaring bij de woningbouw, maar er is altijd wel één of andere criminele asielzoeker die nog meer voorrang heeft.
Kijk, met zo'n persoon heb ik dus echt medelijden. De rest moet gewoon niet zeiken.
Wat een onzin en vooroordeel postings spreid je hier ten toon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef PurnodePurno het volgende:
Weliswaar heeft ze een urgentieverklaring bij de woningbouw, maar er is altijd wel één of andere criminele asielzoeker die nog meer voorrang heeft.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)en_in_Amsterdam.html
Zou deze uit de kast van Aegon komen?
Zal allemaal best, maar toch werkt het tegenwoordig zo. Dat heeft de woningbouw zelf letterlijk zo tegen haar gezegd, zelfs dat "criminele". Dat jij dat met je utopische wereldvisie niet kunt bevatten is vooral jouw gebrek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een onzin en vooroordeel postings spreid je hier ten toon.
Alleen mis ik even totaal wat dit met de kredietcrisis te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef PurnodePurno het volgende:
Ik ken een meisje dat over een week of twee moet bevallen en dat toevallig ook een paar maanden geleden gedumpt is door d'r vriend. Gelukkig hebben ze samen het huis nog net op tijd kunnen verkopen en quitte gespeeld, maar dat betekent wel dat ze noodgedwongen bij d'r ouders is ingetrokken en straks in een "kraamhotel" moet bevallen. Weliswaar heeft ze een urgentieverklaring bij de woningbouw, maar er is altijd wel één of andere criminele asielzoeker die nog meer voorrang heeft.
Kijk, met zo'n persoon heb ik dus echt medelijden. De rest moet gewoon niet zeiken.
quote:Citigroup accepteert fusie Wells Fargo en Wachovia
10 oktober 2008, 11:35 | ANP
NEW YORK (AFN) - De Amerikaanse bankgigant Citigroup zal zich niet langer via juridische weg verzetten tegen de fusie van de branchegenoten Wachovia en Wells Fargo. Dit heeft Citigroup donderdagavond in een verklaring bekendgemaakt.
Wells Fargo en Wachovia maakten vorige week verrassend bekend voor ruim 15 miljard dollar te gaan fuseren. Volgens beide partijen is een definitief contract getekend en is de fusie unaniem goedgekeurd door de besturen van beide banken.
Citigroup betichtte Wachovia daarna van contractbreuk. Wachovia zou eerder hebben afgesproken aan Citi de bankactiviteiten te verkopen met steun van de overheid. Tijdens de onderhandelingen hierover heeft Citigroup Wachovia financieel ondersteund.
Schadeclaims
Citigroup wil nu bij de rechter schadeclaims indienen. Het zou daarbij gaan om claims van rond de 60 miljard dollar.
Wachovia is zwaar getroffen door de hypotheekproblemen in de Verenigde Staten. De bank heeft zeker zo'n 122 miljard dollar aan beleggingen uitstaan in de riskante hypotheeksector. Wells Fargo heeft de kredietcrisis tot nu toe goed doorstaan zonder in de rode cijfers te komen.
Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken, als je even verder zou kijken dan je neus lang is. Maar het sloeg vooral op het bange gezeur op de vorige pagina's van dames en heren die binnenkort kinderen krijgen, of die al hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Liewec het volgende:
[..]
Alleen mis ik even totaal wat dit met de kredietcrisis te maken heeft.
Als je hier al van ondersteboven bent, bereid je dan alvast maar voor, zou ik zeggen.quote:En idd, 'criminele asielzoeker' ...?? Jij vindt wel een zondebok, dat is duidelijk, never mind the crisis.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |