Wie zegt dat dan ook tegen iemand?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:22 schreef Patrick24031976 het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat moet je ook niet zeggen tegen een moeder die 2 kinderen heeft gehad want dan kan je het al helemaal vergeten (ja ik heb er ervaring mee)
Mijn ervaring was dat vrouwen met een kind, al dan niet getrouwd of gescheiden vele malen leuker zijn om een avond flink los te gaan dan (destijds) leeftijdgenoten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Pandora73 het volgende:
Waarom is een MILF aantrekkelijker dan een niet-moeder-zijnde vrouw van dezelfde leeftijd?
Oftewel gaat het nou echt om moeders (en wat dan, moet die koter erbij zijn dan of zo????) of gaat het gewoon om vrouwen die iets ouder zijn dan jij zelf? En maakt het dan nog uit of die moeder nog getrouwd is, of mag het ook een single mammie zijn?
Ik zie persoonlijk niet waarom ik aantrekkelijker zou zijn als ik een koter uit had geperst...
Vandaar de vraag!
Daar hoeft die knul niet jong voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:02 schreef mr_phatbeats het volgende:
[..]
Mijn ervaring was dat vrouwen met een kind, al dan niet getrouwd of gescheiden vele malen leuker zijn om een avond flink los te gaan dan (destijds) leeftijdgenoten.
Is ook niet gek, als jij kinderen hebt en je kunt/wilt/krijgt een keertje onbezorgd sex met een jonge knul hebben dan doe je dat natuurlijk vol overgave. Nou ja, das dus mijn ervaring.
Nou ja, ik was toen jong. En ik en mevrouw phatbeats hebben nog niet zo lang kinderen, maar als er iets bijkomt ben ik er als het goed is meestal bijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hoeft die knul niet jong voor te zijn hoor
Weet niet eens of ze kinderen moet hebben.. Maar goed, die heb ik al jaaaren, ben niet anders gewend meer.
Wie weet houdt ze ook wel van een jong(er) blaadjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:46 schreef mr_phatbeats het volgende:
[..]
Nou ja, ik was toen jong. En ik en mevrouw phatbeats hebben nog niet zo lang kinderen, maar als er iets bijkomt ben ik er als het goed is meestal bij
Dat weet ik wel zeker, wij allebei wel trouwensquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie weet houdt ze ook wel van een jong(er) blaadje
gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef mr_phatbeats het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, wij allebei wel trouwens.
Sexquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef mr_phatbeats het volgende:
[..]
Zeker! Share the lovefun, ofzo.
misschien heeft ie Manon Thomas of Wendy van Dijk gespotquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:43 schreef Yggie het volgende:
OT: We zijn een maand verder, wat zijn de resultaten tot dusver ?
succes!
Ze is een collega van me, en liep al meteen met me te flirten (werk er net een maandje). Daarnet hebben we nog even zitten praten op messenger, en dat gesprek was de doorbraakquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef YellowBag het volgende:
[..]![]()
held! Vertel hoe dan , om ontopic te blijven
Picsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is een collega van me, en liep al meteen met me te flirten (werk er net een maandje). Daarnet hebben we nog even zitten praten op messenger, en dat gesprek was de doorbraak![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is een collega van me, en liep al meteen met me te flirten (werk er net een maandje). Daarnet hebben we nog even zitten praten op messenger, en dat gesprek was de doorbraak![]()
quote:Beroep Bibliothecaris
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |