ado heeft nog nooit wat gewonnen en heeft altijd een grote bek dus wat is er nou erger?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.
Het is geen schande om als je zo'n begroting als ons heb niet veel te winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ado heeft nog nooit wat gewonnen en heeft altijd een grote bek dus wat is er nou erger?
niet 1 van de grootste begrotingen maar gewoon de grootste en ufo.... tja tis niet het mooiste stadion van allemaal maar nou ga nou gewoon niet over prijzen janken als je zelf nooit wat gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is geen schande om als je zo'n begroting als ons heb niet veel te winnen.
Jullie daarintegen hebben een van de grootste bergotingen van Nederland en ook nog eens de grootste mond.
Maar presteren hoooo maar.
Bovendien hebben wij ook nog eens een normaal stadion, terwijl jullie al jaren naar een UFO moeten om een voetbalwedstrijd bij te wonen.
Ik moet in herhaling vallen: Jullie begroting is vele malen groter als die van ons.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niet 1 van de grootste begrotingen maar gewoon de grootste en ufo.... tja tis niet het mooiste stadion van allemaal maar nou ga nou gewoon niet over prijzen janken als je zelf nooit wat gewonnen hebt.
dan moet ik ook in herhaling vallen dat jij daar gewoon niet over mag zeiken totdat ado ooit een keer wat wintquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik moet in herhaling vallen: Jullie begroting is vele malen groter als die van ons.
Als jij niet inziet dat dat logisch is aangezien onze begroting lager is kom ik tot 1 conclusie:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dan moet ik ook in herhaling vallen dat jij daar gewoon niet over mag zeiken totdat ado ooit een keer wat wint
Nooit gedacht dat hamsters konden typen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als jij niet inziet dat dat logisch is aangezien onze begroting lager is kom ik tot 1 conclusie:
1. Je IQ is ver beneden die van mij.
Zegt de man die het topic komt verneuken en het over "kankerneuzen" heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als jij niet inziet dat dat logisch is aangezien onze begroting lager is kom ik tot 1 conclusie:
Wat een heldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je te debiel om begrijpend te kunnen lezen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
oh nu voelen de feyenoorders zich gediscrimineerd lees ik?![]()
![]()
Wat zijn het ook zo'n lieverdjes ja![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft niets met Feyenoorders te maken. Waar het om gaat dat men buitensporige opspringsmethodes gebruikt voor een klein vergrijp. Vorige week werd er hier in de straat ook iemand neergehoekt. Ik heb hem nog niet met foto en al op Opsporing Verzocht gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
oh nu voelen de feyenoorders zich gediscrimineerd lees ik?![]()
![]()
Wat zijn het ook zo'n lieverdjes ja![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het toch niet meemaken dat jij het met mij eens bent hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Wat zal zijn moeder trots op 'm zijn
Seriously, wat een held. 't Zal wel weer 15 uur schoffelen worden oid![]()
Sneu figuur
Volgens mij is het al één keer eerder voorgekomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
We gaan het toch niet meemaken dat jij het met mij eens bent he
Ik heb er een schreenshot vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij is het al één keer eerder voorgekomen![]()
![]()
Gaat wel een beetje ver he![]()
Nouja ik zou dit moment maar koesteren eigenlijk
Adomongool.. dat is een pleonasme jeweetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er een schreenshot van
Afijn, ik ben weg.. Succes nog straks met die adomongool
Volgens mij ben jij die rotterdamse denker, jij bent toch ook kaal?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:47 schreef gers het volgende:
het klopt wel wat onze rotterdamse denker zegt
Als je uit Roermond komt...ben je voor RFC, Kankerlul!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop serieus dat die kale in dat openingsfilmpje aan een pijnlijke dood sterft, wat een debiel. Volgens mij is die kale schedel van hem opgevullert met cement. Man man wat een neanderthaler.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij die rotterdamse denker, jij bent toch ook kaal?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |