Even volhouden:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:48 schreef Red.Flash het volgende:
Hoeveel van die gasten zullen er daar nu hirakari gaan plegen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga slapen, nog wel even de koersen volgen met m'n PDA, dat wel. Ik zie morgen wel welke puinhoop het geworden is.
Die zijn al op daar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:48 schreef Red.Flash het volgende:
Hoeveel van die gasten zullen er daar nu hirakari gaan plegen?
Pfew dan slapen we stukken beterquote:
hmjah, ik wacht nog wel wat langer, slechts voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:04 schreef jmac het volgende:
Voor de mensen die CBS hebben: ook live met ene KEM KAN
We moeten gewoon wachten volgens hem want volgende week wordt alles beter
Best aardig.. nog twee keer zoveel lucht eruit en we zijn weer realistisch bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:05 schreef DJKoster het volgende:
Net op CNN:
2.3 Biljoen verloren op de Amerikaanse beurs deze week, 5x de staatsschuld van Nederland
Zonder lucht kun je niet spacediven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Best aardig.. nog twee keer zoveel lucht eruit en we zijn weer realistisch bezig
gewone vrije val dan maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zonder lucht kun je niet spacediven.
Daar lijkt het wel op en met wat oplevingen door slimme korte termijn handelaren is het einde nog niet in zicht.quote:
jeps, als je instapt op -11% en dan weer verkoopt op -8% dan heb je flink verdiend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:16 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op en met wat oplevingen door slimme korte termijn handelaren is het einde nog niet in zicht.
Ik heb al kaartjes voor je gereserveerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:27 schreef DJKoster het volgende:
Slapen, ik wil morgenochtend nog redelijk op tijd in de rij staan....
Wat een ellende allemaal![]()
Meeste mensen hadden meer vertrouwen in hun bank dan in hun politicusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:25 schreef Bananenman het volgende:
Het begint nu wel erg gekke vormen aan te nemen allemaal...
Op deze onzekere dagen kan je flink verdienen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, als je instapt op -11% en dan weer verkoopt op -8% dan heb je flink verdiend inderdaad.
haha, de illusie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Meeste mensen hadden meer vertrouwen in hun bank dan in hun politicus
erg filosofisch maar het gaat ons gewoon knaken kosten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Er kan nooit iets verkeerd gaan omdat we allemaal mensen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |