er staat wel iemand op het dak te stampen naar het schijntquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand de Nikkei wel gekocht en haalt ie nu een leuke 'matige' grap uit.
ziet er wel positief uit ja... ververst deze koers zichzelf of moet je F5-en?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:37 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Deze site:
http://markets.nikkei.co.jp/kokunai/
In het midden rechts.
Even volhouden:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:48 schreef Red.Flash het volgende:
Hoeveel van die gasten zullen er daar nu hirakari gaan plegen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga slapen, nog wel even de koersen volgen met m'n PDA, dat wel. Ik zie morgen wel welke puinhoop het geworden is.
Die zijn al op daar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:48 schreef Red.Flash het volgende:
Hoeveel van die gasten zullen er daar nu hirakari gaan plegen?
Pfew dan slapen we stukken beterquote:
hmjah, ik wacht nog wel wat langer, slechts voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:04 schreef jmac het volgende:
Voor de mensen die CBS hebben: ook live met ene KEM KAN
We moeten gewoon wachten volgens hem want volgende week wordt alles beter
Best aardig.. nog twee keer zoveel lucht eruit en we zijn weer realistisch bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:05 schreef DJKoster het volgende:
Net op CNN:
2.3 Biljoen verloren op de Amerikaanse beurs deze week, 5x de staatsschuld van Nederland
Zonder lucht kun je niet spacediven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Best aardig.. nog twee keer zoveel lucht eruit en we zijn weer realistisch bezig
gewone vrije val dan maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zonder lucht kun je niet spacediven.
Daar lijkt het wel op en met wat oplevingen door slimme korte termijn handelaren is het einde nog niet in zicht.quote:
jeps, als je instapt op -11% en dan weer verkoopt op -8% dan heb je flink verdiend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:16 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op en met wat oplevingen door slimme korte termijn handelaren is het einde nog niet in zicht.
Ik heb al kaartjes voor je gereserveerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:27 schreef DJKoster het volgende:
Slapen, ik wil morgenochtend nog redelijk op tijd in de rij staan....
Wat een ellende allemaal![]()
Meeste mensen hadden meer vertrouwen in hun bank dan in hun politicusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:25 schreef Bananenman het volgende:
Het begint nu wel erg gekke vormen aan te nemen allemaal...
Op deze onzekere dagen kan je flink verdienen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, als je instapt op -11% en dan weer verkoopt op -8% dan heb je flink verdiend inderdaad.
haha, de illusie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Meeste mensen hadden meer vertrouwen in hun bank dan in hun politicus
erg filosofisch maar het gaat ons gewoon knaken kosten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Er kan nooit iets verkeerd gaan omdat we allemaal mensen zijn.
Goedenmorgen ook zo, mensen hebben een systeem gemaakt en daar moeten ze toch echt zelf weer orde in de chaos scheppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
erg filosofisch maar het gaat ons gewoon knaken kosten.
Morguh trouwens!
probleem is dat je geen macht hebt met een enkele entiteit om in te grijpen. Je bent puur afhankelijk van massa sentimenten. Het is een beetje zoals milieu bewust zijn.. het moet doordringen in de algemeen bewustzijn en dat kan lang duren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:41 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Goedenmorgen ook zo, mensen hebben een systeem gemaakt en daar moeten ze toch echt zelf weer orde in de chaos scheppen.
Het werkt natuurlijk ook niet mee dat banken zoveel keer hun vermogen hebben uitgeleend, terwijl dat geld niet bestaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
probleem is dat je geen macht hebt met een enkele entiteit om in te grijpen. Je bent puur afhankelijk van massa sentimenten. Het is een beetje zoals milieu bewust zijn.. het moet doordringen in de algemeen bewustzijn en dat kan lang duren.
De crisis in USA heeft zich verspreid nu ondanks al die mooie praatjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:50 schreef jpjedi het volgende:
denk dat Tokyo stil ligt... -10.64 voor de laatste 10 minuten.
Heb CNBC-Asia aanstaan maar die zeggen er niets over.
-11 %quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef downthedrain het volgende:
oke, laten we de aex voor morgen voorspellen.
ik zeg -6%
als fortis eindelijk weer los komt dan word het -9%
tjonge, het was eerst wel 'geinig', 10% eraf, maar dit is de derde slachtingsdag in een week of twee... en de heftigste tot nu toe ook... Het wordt steeds minder leuk, maar niet minder boeiend moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:33 schreef jpjedi het volgende:
nikkei -10.6%
HS -9%
Seoul -8%
man man man
Jongens dit gaat echt verkeerd hoor.
Hmjah, waarom zou het niet legaal zijn? Je kunt ook stellen dat er gewoon geheel geen kopers zijn, anders had de beurs dat wel opgevangen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat er iemand niet al te legaal bezig is geweest in begin, 7 grote verkopen achtereenvolgend.
Idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:54 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De crisis in USA heeft zich verspreid nu ondanks al die mooie praatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |