Wat lukt niet, afspelen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zoals jullie weten lukt mij dat sinds donderdag niet meerIk baal stevig
Pia's tieten vallen er weer bijna uit! Als je 44 bent moet je toch wat gaan oppassen met wat je aantrekt vind ik, zeker als je tepels graag naar je tenen kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Treezz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ulevard__.html?p=5,1
Leuke foto pia met de jongensen mooie sjaals ...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo naar doen over Robin, hij heeft juist een lieve uitstraling.
Ik vind Robin de leukstequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo naar doen over Robin, hij heeft juist een lieve uitstraling.
Verklaar je nader! Viel z'n spel heel erg tegen of was ie overall een niet echt overtuigende Marius? Zou hem graag in die rol zien. Ik heb zo'n zwak voor 't joch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:57 schreef wonderer het volgende:
Na het zien van Remko als Marius vind ik dat ie er meer dan terecht uit is.
Hij zat te grijnzen bij Eponines dood en Lege stoelen, lege tafels, omdat afgezien van neutraal die grijns zijn enige gezichtsuitdrukking is. Dus nee, erg overtuigend was ie niet. Bij LSLT probeerde hij het nog wel op een gegeven moment, maar het hele nummer deed me niks meer, terwijl bij Pieter en Jamai ik echt wel ontroerd was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Verklaar je nader! Viel z'n spel heel erg tegen of was ie overall een niet echt overtuigende Marius? Zou hem graag in die rol zien. Ik heb zo'n zwak voor 't joch.
Heb ik sinds vanmiddag als achtergrond van mijn buroquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:21 schreef Treezz het volgende:
Leuke foto gevonden op musicals.nl
[ afbeelding ]
leuk he
Vind het een schatje hoe hij daar stond.. hij is wel breed geworden..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
Amir net bij Paul de Leeuw.
Ik weet het, 't joch is amper 18. Maar....DAMN![]()
![]()
![]()
Zo had ik 'm nog nooit bekeken.
Ik zou me zo in een Scouting-outfitje hijsen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Cee, ik zag het net ook. Hij is echt om op te vreten he!!!
quote:
Ik heb nog geen poster voor Freekie boy gezien hier!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik erger me trouwens dood aan de campagne voor Mathijs voor Joseph hier in Limburg. Elke krant staat er vol van en overal posters
Heheheh. Ben benieuwd wie er nu sneuvelt. Ik zit morgen bij Tarzan dus kan het weer niet zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog een dag! * Cee doet steeds stapje naar voren en stapje terug en zwaait met rode Amir-vlag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |