quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafelsWáárom hij, zucht....
jailhouse rock
Freek: this is the moment
ga nou maar gewoon
Mathijs: copacabana (engels)
mary poppins liedje (in het nederlands)Ik pies bijna in mijn broek
Robin: crazy little thing called love
sinds een dag of 2
John: one song gloryIk verheug me erop![]()
hocus pocus
bron: josephmail.
Zou het toch wel jammer vinden als Mathijs eruit ging hoor.. Roy kan ik missen als kiespijn, en Robin missen ook wel een beetje (liever niet). Maar toch blijf ik in Mathijs wel een Joseph zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
Tja, je wil de sterren-cast misschien willen maar het blijft altijd een gok he! Freek speelt in ieder geval niet op zaterdag en zondag. Dus je hebt nog kans dat hij er de 17e is. Ik vond Jamai een hele goede zanger, qua acteren vond ik zijn understudy Pieter weer beter.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
Maarem.. op welke dagen is freek nog aan het zingen in lis mis ?? want ik wil en als het kan op vrijdag de 17de gaan..
maar dan wil ik wel jamai en de Sterren-cast zeg maar..
jamai is best goed
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb voor mezelf een klein idee wie Joseph gaat worden...
Ik denk Freek
Iedereen denkt hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!
Op wie bedoel jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef booo het volgende:
[..]
Iedereen denkt hetZelfs de mensen die hopen op iemand anders
Ben benieuwd..
Was wel compleetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef Susi het volgende:
Sinds 1 dag of 2 - Doe maar - Robin
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables (musical) - Roy
One song glory - Rent (musical) - John
Copacabana - Barry Manilow - Mathijs
Chim chim cheree - Mary Poppins - Mathijs
Jailhouse rock - All shook up (musical) - Roy
This is the moment - Jekyll & Hyde (musical) - Freek
Crazy little thing called love - Michael Buble - Robin
Hocus pocus - Chicago (musical) - John
Ga nou maar gewoon - The Wiz (musical) - Freek
/ het vorige lijstje was nog niet compleet, of ik heb wat gemist/
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Naamah het volgende:
Vind de verdeling van de nummers een beetje jammer, had het liever gezien zoals we het in het vorige topic bedacht hadden!
Die jij had bedacht en die ik daarvoor ook al ongeveer zo bedacht had waardoor ik het met je eens was? Zo beter? Vond dat alleen een beetje veel typen en ik had ook geen zin om terug te zoeken wie dat ook alweer was, maar dat was jij dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |