Nee voor uiterst serieus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat het PI "[ afbeelding ]" voor slecht grapje?
Even quoten. Leuk voor het archief.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo leuk was het niet. Er deden 3 man mee, mijn inzending is kwijtgemaakt, de uitslag duurde een half jaar, Ajacieden winnen. Nou wat een pret hey.
En waarom zou ik een PI gebruiken? Omdat jij anders niet kan interpreteren of iets een grap is of niet? Ik doe het lekker niet meer. Je zoekt het maar uit. Joodjespolitiek!
Jawel hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Die kun je niet quoten. Want hij was al weg. Je maakt misbruik van je modrechten.
Kunnen halen ja, maar dat heeft die niet gedaan. En bovendien zou die dan jouw post hebben geedit voor een niet nuttige reden. Dat is ook een vorm van misbruik. Het modschap is geen kermis.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:
Jawel hoor.
Hij had hem van mijn post vandaan kunnen halen
Jammer genoeg weet je er weer niets vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kunnen halen ja, maar dat heeft die niet gedaan. En bovendien zou die dan jouw post hebben geedit voor een niet nuttige reden. Dat is ook een vorm van misbruik. Het modschap is geen kermis.
Maar begrijpelijk dat je die post wil bewaren, staan genoeg leermomenten in.
op slot.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Zelfmoord na plaats op de bank in bekerduel
Beetje misplaatst.
Ja nou ok. Maar iets kan toch dusdanig bizar zijn, dat je er (eigenlijk) om moet lachen. OP-technisch was het niet echt slim.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
op slot.
Door die smiley is er al geen ruimte meer voor discussie m.i.
Klopt het is bizar maar het was niet echt gepastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nou ok. Maar iets kan toch dusdanig bizar zijn, dat je er (eigenlijk) om moet lachen. OP-technisch was het niet echt slim.
Ik heb hem al weggehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
Absurd dat hij in NWS wel open mag blijven. Leuk voor mensen die hiermee te maken hebben gehad
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef TC03 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #409: Moeite met scoren
Ik zou dit topic even F5'en als ik moderator was.
Check.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft zichzelf weer laten zien hoor.
Ik probeer zo veel mogelijk te doen maar af en toe ontglipt er ons vast iets dus gewoon blijven melden hier of via een TR.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef TC03 het volgende:
Louter trolls.
inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef _Mike_ het volgende:
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.
Gaat dan weer iets te ver
Wat hebben jullie met hem gedaanquote:TerroRobbie, ouvre ban. Je bent nu al zo vaak gewaarschuwd. We zijn het zat. We zien je volgend jaar wel weer.
Staat letterlijk in je quote. En verder worden bans niet besproken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met hem gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |