Bekijk het eredivisie-liveverslagen topic eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dicht. Thanks.
[..]
Namen, rugnummers. Wat bedoel je?
Ik lees het vanavond eventjes na. Kom zeiknat thuis en ik ga zo eten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bekijk het eredivisie-liveverslagen topic eens.
Is eventjes weg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:46 schreef Merkie het volgende:
Kan er niet wat aan het debiele getroll van Fiskus gedaan worden? Hij plaatst nauwelijks normale posts. Zie live eredivisieverslagen topic.
Wadapadja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef The_Verve het volgende:
Hoax...
Laatste bezoek: 62 dagen, 13 uur geleden.
Daar klopt toch nooit wat van.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef The_Verve het volgende:
Hoax...
Laatste bezoek: 62 dagen, 13 uur geleden.
Done.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Serie A toto #14
mag naar beneden
Ja dat is het waard.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
De VBL ZomerQuiz 2008; Discussietopic.
Is een simpel grapje tegenwoordig al een note en een edit waard.
Ga boeven vangen ofzo.
Doeg Robbiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo leuk was het niet. Er deden 3 man mee, mijn inzending is kwijtgemaakt, de uitslag duurde een half jaar, Ajacieden winnen. Nou wat een pret hey.
En waarom zou ik een PI gebruiken? Omdat jij anders niet kan interpreteren of iets een grap is of niet? Ik doe het lekker niet meer. Je zoekt het maar uit. Joodjespolitiek!
Succes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet je wat, ik ga een ander account aan maken. Jullie hebben heel mijn account kapot genote. Ik kan niks meer zeggen of ik word weer geedit, genote, achter gemeld en uiteindelijk gebanned.
Ik begin lekker met een schone lei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |