Het bleek een quote van het youtube filmpje te zijn. Nog vrij onnodig, maar dat had ik niet gezien.quote:
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef F1Bas het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2008/09 deel2
Kan iemand de OP ff wijzigen?
Is niet erg, dan is het alsnog niet nodig om dat zo op het forum te zetten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het bleek een quote van het youtube filmpje te zijn. Nog vrij onnodig, maar dat had ik niet gezien.
My bad
De spatie had ik al aangepastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2008/09
Die OP moet je nemen sjimz. Waarbij de trainer van Spakenburg dus momenteel "vacant" is.
En spatie tussen deel en 2.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
Heb ik inmiddels gedaan mm!
Je mag het topic mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote JorienVdHerik verdient een unban! #1
Ik vond het best een goed topic.
Ik ook helaas heb ik me ook aan de regels te houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote JorienVdHerik verdient een unban! #1
Ik vond het best een goed topic.
Mogen unbans ook niet worden besproken dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
Ik ook helaas heb ik me ook aan de regels te houden
Ik bedank.quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:46 schreef Merkie het volgende:
Kan er niet wat aan het debiele getroll van Fiskus gedaan worden? Hij plaatst nauwelijks normale posts. Zie live eredivisieverslagen topic.
Dicht. Thanks.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:14 schreef Breach het volgende:
Marco Borsato komt op zijn besluit terug.
Namen, rugnummers. Wat bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
Eerst elke onzinpost verwijderen, en nu alles maar op z'n beloop laten.
Ik ga even kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Breach het volgende:
Het Grote Gertjan Verbeek topic
wat voegen dat soort posts toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |