Daar gaan wij natuurlijk niet over. Iedereen mag op zich een OP maken, maar misschien beter om even te bespreken met de vaste posters in de Ajax-reeks.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hej even een vraagje. Zou het niet leuk zijn om de OP van het Ajax topic te veranderen. K weet niet wie dit normaal doet maar het gaat nog steeds over het 1000ste topic en we zitten alweer in 1086 nu. Laatst ging het er wel even over maar is het er niet echt van gekomen.
Okeeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar gaan wij natuurlijk niet over. Iedereen mag op zich een OP maken, maar misschien beter om even te bespreken met de vaste posters in de Ajax-reeks.
Dank je!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef venomsnake het volgende:
Spammer:
http://forum.fok.nl/user/history/231854
Omdat pfaf dat vroeg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef The_Verve het volgende:
Waarom staat [WK 2010 kwalificatiegroep 5]België, Spanje, Turkije #2 in BNW?
In het rangensysteem staat pfaf boven TerroRobbie maar nog nipt onder DAM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
En pfaf is heilig. Een soort God, maar dan beter.
Maar natúúrlijk staat DAM hoger. Iemand die alle zaakwaarnemers kent, evenals veel spelers en contacten heeft binnen alle betaald voetbalclubs in Argentinië verdíént die eer ook!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het rangensysteem staat pfaf boven TerroRobbie maar nog nipt onder DAM.
Want ja die staat boven alles!
Eerste topic is op slot en PI's kunnen wij niet veranderenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:24 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De voorronde mag op slot
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale Graag de PI even veranderen ajb
Das jammer, dan ga ik maar even hulp van hogere hand inroepen als dat kanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste topic is op slot en PI's kunnen wij niet veranderen
Ik PM haar wel even.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Das jammer, dan ga ik maar even hulp van hogere hand inroepen als dat kan. Shmoops ofzo
.
omgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
Fa's kunnen dat ook niet borisz. Je moet nog een trede hoger aankloppen!
Wie bedoel je met hij?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef TC03 het volgende:
Live eredivisieverslagen #36
Hij blijft maar dit soort semi-trolls posten, hij post nooit iets normaals. Ik erger me aan hem.
Groeten,
Nelson Mandela
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoelang mag die Fiskus nog baggeren inderdaad.Een ongelofelijke grafmongool.
Ik zal een PM sturen, want de FA's vinden het wel meevallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoelang mag die Fiskus nog baggeren inderdaad.Een ongelofelijke grafmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |