Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is het condoleanceregister voor DarkShine?²
Niks aan de hand.quote:Naam: DarkShine
Tijd: 11-10-2008 08:32
@ Theike: Jan van Dijk stond ook nog onder contract bij Roda. Die is toen verhuurd aan Helmond Sport.
Misschien wilt RBC huren?
Check.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:01 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 toevoegen als eerste post in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 2
Met daarbij de opmerking dat DOTO nu Gijs Zwaan als trainer heeft.
Bij voorbaat dank!
Ik las ergens dat hij is overleden.quote:
Jaja, waar dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij is overleden.²
Waar las je dat dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij is overleden.²
In deze suggestieve post.quote:
quote:
Dank je.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef The_Verve het volgende:
Jan Mulder fantopic
DUBBEL!
De Jan Mulder Topic
Denk je nou dat je me een ban aansmeert, Dennis? Of ben je geschokt over het in mijn ogen gepaste plaatje dat ik er neer zette. "Anders moeten we wel ff een mod PM'en hoorrrrr"quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Sta erboven en reageer gewoon niet. Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Die reactie vroeg er gewoon om zoals ik hierboven al zei.
Gaan we nou dreigen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Plaatje is ongepast, dus weg. Crane, je hebt een geschiedenis hier, dus laat zulke dingen voortaan gewoon achterwege. Kay?
Op mij mogen ze ook alles constant zeggen (nog wel erger dan dit), ik zie niet in waarom ik daar niet op zou mogen reageren zolang jullie het gewoon laten staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sta erboven en reageer gewoon niet. Het is niet moeilijk.
Die post heb ik net aangepast.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Gaan we nou dreigen?Sorry hoor, maar vond je de irritante reactie van Canisfire dit nou ook niet een beetje uitlokken?
Ik weet veel van de WW II en weet dus dat het niet iets is om grappig over te doen, het gaat mij erom dat ie weg moet. Van mij mag jij blijven, tenminste een keer een normale discussie..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Flauw hoor, Raymania. Die reactie vroeg er gewoon om zoals ik hierboven al zei.
Denthemen, huillie.
Help me even, want ik ben de laatste tijd weinig tegengekomen. Of we moeten het niet gezien hebben?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Op mij mogen ze ook alles constant zeggen (nog wel erger dan dit), ik zie niet in waarom ik daar niet op zou mogen reageren zolang jullie het gewoon laten staan.
Ik hou wel van een beetje zwarte humor. Het was niet beledigend bedoeld ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet veel van de WW II en weet dus dat het niet iets is om grappig over te doen, het gaat mij erom dat ie weg moet.
Dan is het goed.quote:Van mij mag jij blijven, tenminste een keer een normale discussie..
Geloof mij nou maar, als ik je weg zou willen was ik echt niet hier heen gegaan
Het is niet dat er direct hard gescholden wordt, maar meer van die irritante OT reacties op mij wanneer ik iets post waar mensen het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Help me even, want ik ben de laatste tijd weinig tegengekomen. Of we moeten het niet gezien hebben?
Klopt, maar alleen dan doe ik de moeite om echt een TR te sturen, omdat ik gewoon liever niet heb dat ik op de een of andere manier makkelijk voor (potentiele) werkgevers, familie klasgenoten etc. te achterhalen ben. Zeker niet gezien het feit dat ik tijdens/na wedstrijden wel eens emotioneel kan reageren zoals jullie wel weten.quote:Als iets je stoort en het is niet aangepast, dan weet je de weg wel te vinden dacht ik zo. Ik heb niks gezien, op wat TR's van je voornaam na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |