abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62936764
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef Crane het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.
Meestal edit ik die posts ook gewoon maar Vaduz had er al naar gekeken en al beoordeeld.
En ik vertrouw blindelings op zijn modkwaliteiten.
Dat het dan zo verder gaat kon hij ook niet verwachten.
Het zou een stuk makkelijker zijn als jullie (Het gros van de Ajacieden en Feyenoorders hier op Fok) elkaar niet uit gingen lokken (Nee ik zeg niet dat jij nu aan het uitlokken bent) en niet op elkaar gingen reageren.
Het is het internet maar, doe er niet te moeilijk over en laat hem lekker denken dat het 16-0 wordt.
Reageren is nog altijd een keuze, geen must.
pi_62936809
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom worden m'n posts steeds verwijderd in het Feyenoord-cska moskou topic?
Omdat ik geen zin heb in die discussie die daar voert want op hoog niveau is het niet echt.

Tuurlijk komt het door de post van Pizzakoppo en hij is daar even schuldig aan als jullie.
De eerste keer werd die post wel verwijderd en de 2e keer probeerde we het als mods met wat onderbouwing toch een discussie te proberen.
Helaas was dit weer moeite voor niets.
pi_62936824
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef sjimz het volgende:
Maar Pizzakoppo, ik vind eerlijk gezegd ook dat jouw uitslag nergens op slaat en ik weet ook niet echt wat je wil bereiken.
Als je Crane en consorten uit de tent wilde lokken, gefeliciteerd het is gelukt.
Maar een toegevoegde waarde voor enige discussie is je post absoluut niet.
Ten eerste bereikt niemand iets met een mening op internet derhalve spui ik deze enkel omdat het topic daar toch een plek voor is. Ook kan iedereen mij voor gek verklaren en dat accepteer ik hartelijk evenals het mocht blijken dat ik er faliekant naast zit.

Wel ben ik het er mee eens dat het gezien kan worden als troll omdat mensen het subjectief benaderen, wederom blijkt hoe context gevoelig mensen zijn.
pi_62936881
Praat eens normaal, Pizzakoppo. Met die taal word je heus niet serieuzer genomen ofzo.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62936927
Cry me a river ongeschoolde huillie.
pi_62937012
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef Crane het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.
Zoiets had ik laatst ook al tegen je gezegd; als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet in VBL hoort, dan kun je het ons melden via Feedback of via een TopicReport. VBL is druk en er kan onbewust altijd wat tussendoor glippen. Het blijft mensenwerk hč .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62937052
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Crane het volgende:
Praat eens normaal, Pizzakoppo. Met die taal word je heus niet serieuzer genomen ofzo.
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cry me a river ongeschoolde huillie.
Prima dat hier een discussie over is, maar praat wel even normaal .
pi_62937064
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Crane het volgende:
Met z'n taalgebruik probeert hij andere tekortkomingen te compenseren denk ik.
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb in die discussie die daar voert want op hoog niveau is het niet echt.

Tuurlijk komt het door de post van Pizzakoppo en hij is daar even schuldig aan als jullie.
De eerste keer werd die post wel verwijderd en de 2e keer probeerde we het als mods met wat onderbouwing toch een discussie te proberen.
Helaas was dit weer moeite voor niets.
Sinds wanneer moet een discussie van een hoog niveau zijn?Ik heb volgens mij geen kwetsende termen oid gebruikt?Ik begrijp het wel, maar dan moeten jullie zijn post ook verwijderen. Actie vraagt om reactie. Het is nu een beetje meten met twee maten. Verder ga ik hier geen energie meer aan verspillen. Het lijkt me duidelijk dat Pizzakoppo reacties wil uitlokken met zijn posts.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62937309
Ik vraag mij af of Ajacieden of PSV'ers zich ook gekwetst voelen, sterker nog er zal een percentate mij gelijk geven (Wet van de grote getallen). Daarom acht ik het niet kwetsend om een dergelijke bewering te plaatsen Het is dus duidelijk jullie probleem stelletje moslims!
pi_62937356
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag mij af of Ajacieden of PSV'ers zich ook gekwetst voelen, sterker nog er zal een percentate mij gelijk geven (Wet van de grote getallen). Daarom acht ik het niet kwetsend om een dergelijke bewering te plaatsen Het is dus duidelijk jullie probleem stelletje moslims!
Wat hebben moslims hiermee te maken?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62937587
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Met z'n taalgebruik probeert hij andere tekortkomingen te compenseren denk ik.
[..]

Sinds wanneer moet een discussie van een hoog niveau zijn?Ik heb volgens mij geen kwetsende termen oid gebruikt?Ik begrijp het wel, maar dan moeten jullie zijn post ook verwijderen. Actie vraagt om reactie. Het is nu een beetje meten met twee maten. Verder ga ik hier geen energie meer aan verspillen. Het lijkt me duidelijk dat Pizzakoppo reacties wil uitlokken met zijn posts.
Dat dus.
pi_62937677
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zoiets had ik laatst ook al tegen je gezegd; als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet in VBL hoort, dan kun je het ons melden via Feedback of via een TopicReport. VBL is druk en er kan onbewust altijd wat tussendoor glippen. Het blijft mensenwerk hč .
Ik bedoel niet dat jullie soms ergens een keer overheen lezen (dat kan altijd gebeuren), maar meer het feit dat er soms duidelijke troll-reacties bewust niet weggehaald worden (de reacties daarop wel) en soms wel.
pi_62937816
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:57 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat jullie soms ergens een keer overheen lezen (dat kan altijd gebeuren), maar meer het feit dat er soms duidelijke troll-reacties bewust niet weggehaald worden (de reacties daarop wel) en soms wel.
Het zal nooit bewust zo zijn dat van de één een duidelijke troll wel zal worden weggehaalden van een ander niet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62938190
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het zal nooit bewust zo zijn dat van de één een duidelijke troll wel zal worden weggehaalden van een ander niet.
Ik vind een post als die van Pizzakoppo, waar een mod notabene zelfs op quote, toch anders wel bewust een troll laten staan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 november 2008 @ 16:18:23 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62938236
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
als jij in het PSV topic komt word jij gewoon over het algemeen niet serieus genomen. Dat is veel makkelijker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62938290
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef Crane het volgende:

[..]

En als ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt is dat toch mijn MENING?
Nee, dat vind je namelijk niet, dat HOOP je. Het is dus eerder een verlangen.

En een teken van een zieke geest, maar dat doet in deze discussie niet ter zake.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_62938335
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee, dat vind je namelijk niet, dat HOOP je. Het is dus eerder een verlangen.

En een teken van een zieke geest, maar dat doet in deze discussie niet ter zake.
Het was een voorbeeld, ik wil dat niet daadwerkelijk.
pi_62938364
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef Crane het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld, ik wil dat niet daadwerkelijk.
Dan moet je niet zeggen dat het je mening is, want dat is het blijkbaar niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_62938394
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik vind een post als die van Pizzakoppo, waar een mod notabene zelfs op quote, toch anders wel bewust een troll laten staan.
Zoals al aangegeven, Vaduz probeert er een disussie van te maken en hapt niet op de door Pizzakoppa bedoelde manier. Dat dit niet lukt heeft volgens mij niet echt met de mods te maken.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62941395
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Zoals al aangegeven, Vaduz probeert er een disussie van te maken en hapt niet op de door Pizzakoppa bedoelde manier. Dat dit niet lukt heeft volgens mij niet echt met de mods te maken.
Zo is het gegaan inderdaad. Achteraf was dat dus niet de juiste keuze. Maar goed, deze FB discussie kan ook geen kwaad.
That's all folks!
pi_62941476
En een beetje tolerantie over en weer ook niet.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:49:22 #297
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_62949855
mag CL Toto #2 centraal gemaakt worden?
- verwijderd door admin -
pi_62949877
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:49 schreef sander4444 het volgende:
mag CL Toto #2 centraal gemaakt worden?
Dat mag.
pi_62952381
Marseille - PSV Lekker napraten met Huub # 2

In het italiaans praten en schelden, waarom word er niets gedaan aan pizzakoppo. Hij zit alleen maar te trollen en verzieken .
pi_62952468
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef xminator het volgende:

In het italiaans praten en schelden, waarom word er niets gedaan aan pizzakoppo. Hij zit alleen maar te trollen en verzieken .
Mijn Italiaans is niet wat het geweest is, maar ik zal eens kijken voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')