Die link was ik inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:
bij het op slot gooien van dit topic feyenoord en ajax spelen voor bijna lege stadions was dit misschien een handig linkje geweest voor in de sluitpost Waarom zijn de stadions bij Europese wedstrijden leeg?
Hij staat er nu gewoon weer hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was een nutteloze post, maar slaap er niet minder om verder.
Dat doet ie nu toch wel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, we gaan voor de communistische aanpak? Beargumenteer maar eens waarom je mijn mening niet accepteerd.
Jawel dat snap ik wel en het is nog steeds zo clichématig als wat maar de bal blijft rond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt, ik had zijn post nog niet gelezen en vermoedde dat wederom mijn post werd verwijdert, overigens is het natuurlijk onzin om uberhaubt een speculatie als een voetbal uitslag te moeten motiveren en beargumenteren daar het gros enkel luistert naar onderbuik gevoelens maar dat snap jij ook wel neem ik aan.
Dat dus. Wees jij eens consequent, en ga niet eerst een reactie weghalen om er daarna normaal op in te gaan. Elke mongool ziet toch dat die kneus loopt te trollen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel dat snap ik wel en het is nog steeds zo clichématig als wat maar de bal blijft rond.
Alleen ik denk ook wel dat jij begrijpt dat zo'n 0-16 post trollerig en niet serieus overkomt op de Fyenoord aanhangers op Fok.
Mijn collega Vaduz had het al beoordeeld en dan ga ik er niet nog eens een keer overheenmodden/editten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat dus. Wees jij eens consequent, en ga niet eerst een reactie weghalen om er daarna normaal op in te gaan. Elke mongool ziet toch dat die kneus loopt te trollen?
Als het om Arsenal ging had je die opmerking niet eens gemaakt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, als ik het aan Arsenal had toegekend dan zou er geen wenkbrauw fronsen, zo zie je hoe multi-interpretabel een opmerking kan zijn en in de juiste context zowel positief als negatief ontvangen kan worden.
Ik lok helemaal niets uit, Sjimz. Haal die reactie dan ook meteen weg, anders sta je straks ook weer te zeuren dat andere Feyenoorders er op ingaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
Het is ook een kunst om niet op elkaar te reageren en niet elkaar uit te lokken.
Ben gewoon eens slim en sta boven zo'n uitspraak.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik lok helemaal niets uit, Sjimz. Haal die reactie dan ook meteen weg, anders sta je straks ook weer te zeuren dat andere Feyenoorders er op ingaan.
Ah, in dat geval mag ik nu zo ook in het Ajax-topic posten: 'Ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt op de training en Ajax verliest donderdag uiteraard met 18-0' dan moet de rest daar ook maar boven staan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben gewoon eens slim en sta boven zo'n uitspraak.
Je bent wel heel makkelijk uit je tent te lokken hoor.
Dat eerste slaat nergens op van dat gebroken been.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Ah, in dat geval mag ik nu zo ook in het Ajax-topic posten: 'Ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt op de training en Ajax verliest donderdag uiteraard met 18-0' dan moet de rest daar ook maar boven staan?
16-0 als uitslag wel dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat eerste slaat nergens op van dat gebroken been.
Dan ben je gewoon een triest persoon als je iemand een beenbreuk toewenst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
16-0 als uitslag wel dan?En als ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt is dat toch mijn MENING?
Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef sjimz het volgende:
Maar Pizzakoppo, ik vind eerlijk gezegd ook dat jouw uitslag nergens op slaat en ik weet ook niet echt wat je wil bereiken.
Als je Crane en consorten uit de tent wilde lokken, gefeliciteerd het is gelukt.
Maar een toegevoegde waarde voor enige discussie is je post absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |