abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62934963
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:
bij het op slot gooien van dit topic feyenoord en ajax spelen voor bijna lege stadions was dit misschien een handig linkje geweest voor in de sluitpost Waarom zijn de stadions bij Europese wedstrijden leeg?
Die link was ik inderdaad vergeten.
pi_62935097
En Breach, dank je.
That's all folks!
pi_62935515
Ik DENK dat het 0-16 wordt, ben ik nu strafbaar?
pi_62935663
Het was een nutteloze post, maar slaap er niet minder om verder.
That's all folks!
pi_62935783
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was een nutteloze post, maar slaap er niet minder om verder.
Hij staat er nu gewoon weer hoor
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62935820
Inderdaad, ik ventileer mijn mening wederom.
pi_62935928
Dan doen we het anders.
That's all folks!
pi_62935986
Ah, we gaan voor de communistische aanpak? Beargumenteer maar eens waarom je mijn mening niet accepteerd.
pi_62936016
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, we gaan voor de communistische aanpak? Beargumenteer maar eens waarom je mijn mening niet accepteerd.
Dat doet ie nu toch wel?
Leg jij maar eens uit met argumenten waarom je denkt dat het 0-16 wordt.
Zo niet dan is het gewoon pure onzin wat je verkondigt.
Want het komt bij mij gewoon over als een pure troll.
pi_62936142
Klopt, ik had zijn post nog niet gelezen en vermoedde dat wederom mijn post werd verwijdert, overigens is het natuurlijk onzin om uberhaubt een speculatie als een voetbal uitslag te moeten motiveren en beargumenteren daar het gros enkel luistert naar onderbuik gevoelens maar dat snap jij ook wel neem ik aan.
pi_62936181
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt, ik had zijn post nog niet gelezen en vermoedde dat wederom mijn post werd verwijdert, overigens is het natuurlijk onzin om uberhaubt een speculatie als een voetbal uitslag te moeten motiveren en beargumenteren daar het gros enkel luistert naar onderbuik gevoelens maar dat snap jij ook wel neem ik aan.
Jawel dat snap ik wel en het is nog steeds zo clichématig als wat maar de bal blijft rond.
Alleen ik denk ook wel dat jij begrijpt dat zo'n 0-16 post trollerig en niet serieus overkomt op de Fyenoord aanhangers op Fok.
pi_62936304
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel dat snap ik wel en het is nog steeds zo clichématig als wat maar de bal blijft rond.
Alleen ik denk ook wel dat jij begrijpt dat zo'n 0-16 post trollerig en niet serieus overkomt op de Fyenoord aanhangers op Fok.
Dat dus. Wees jij eens consequent, en ga niet eerst een reactie weghalen om er daarna normaal op in te gaan. Elke mongool ziet toch dat die kneus loopt te trollen?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62936317
Ach, als ik het aan Arsenal had toegekend dan zou er geen wenkbrauw fronsen, zo zie je hoe multi-interpretabel een opmerking kan zijn en in de juiste context zowel positief als negatief ontvangen kan worden.
pi_62936332
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat dus. Wees jij eens consequent, en ga niet eerst een reactie weghalen om er daarna normaal op in te gaan. Elke mongool ziet toch dat die kneus loopt te trollen?
Mijn collega Vaduz had het al beoordeeld en dan ga ik er niet nog eens een keer overheenmodden/editten.
Ik vertrouw blindelings op zijn modkunsten.

Wel lief van je dat je me weer zo persoonlijk aanspreekt

PS: Je kan je post ook duidelijk maken zonder steeds te moeten schelden hoor maar dat schijn je nog niet goed te leren.
pi_62936380
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, als ik het aan Arsenal had toegekend dan zou er geen wenkbrauw fronsen, zo zie je hoe multi-interpretabel een opmerking kan zijn en in de juiste context zowel positief als negatief ontvangen kan worden.
Als het om Arsenal ging had je die opmerking niet eens gemaakt.
pi_62936490
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
Het is ook een kunst om niet op elkaar te reageren en niet elkaar uit te lokken.
Ik lok helemaal niets uit, Sjimz. Haal die reactie dan ook meteen weg, anders sta je straks ook weer te zeuren dat andere Feyenoorders er op ingaan.
pi_62936524
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik lok helemaal niets uit, Sjimz. Haal die reactie dan ook meteen weg, anders sta je straks ook weer te zeuren dat andere Feyenoorders er op ingaan.
Ben gewoon eens slim en sta boven zo'n uitspraak.
Je bent wel heel makkelijk uit je tent te lokken hoor.
pi_62936553
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben gewoon eens slim en sta boven zo'n uitspraak.
Je bent wel heel makkelijk uit je tent te lokken hoor.
Ah, in dat geval mag ik nu zo ook in het Ajax-topic posten: 'Ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt op de training en Ajax verliest donderdag uiteraard met 18-0' dan moet de rest daar ook maar boven staan?
pi_62936584
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Ah, in dat geval mag ik nu zo ook in het Ajax-topic posten: 'Ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt op de training en Ajax verliest donderdag uiteraard met 18-0' dan moet de rest daar ook maar boven staan?
Dat eerste slaat nergens op van dat gebroken been.
En ik vind dat de rest daar ook boven moet staan, helaas denk ik als een van de weinige zo nog erover.
pi_62936596
Collectieve druk mag nooit een drijfveer zijn om een mening te veranderen, blijkt maar weer dat crane niet veel op heeft met vrijheids van meningsuiting. Sneu hoor.
pi_62936644
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat eerste slaat nergens op van dat gebroken been.
16-0 als uitslag wel dan? En als ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt is dat toch mijn MENING?
pi_62936645
Maar Pizzakoppo, ik vind eerlijk gezegd ook dat jouw uitslag nergens op slaat en ik weet ook niet echt wat je wil bereiken.
Als je Crane en consorten uit de tent wilde lokken, gefeliciteerd het is gelukt.
Maar een toegevoegde waarde voor enige discussie is je post absoluut niet.
pi_62936671
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef Crane het volgende:

[..]

16-0 als uitslag wel dan? En als ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt is dat toch mijn MENING?
Dan ben je gewoon een triest persoon als je iemand een beenbreuk toewenst.
pi_62936698
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef sjimz het volgende:
Maar Pizzakoppo, ik vind eerlijk gezegd ook dat jouw uitslag nergens op slaat en ik weet ook niet echt wat je wil bereiken.
Als je Crane en consorten uit de tent wilde lokken, gefeliciteerd het is gelukt.
Maar een toegevoegde waarde voor enige discussie is je post absoluut niet.
Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.
pi_62936752
Waarom worden m'n posts steeds verwijderd in het Feyenoord-cska moskou topic?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')