quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef ruud.nl het volgende:
Je maakt wat mee op de sociale werkplaats!
Dat deed ik ja, als ze het nog een keer doen dan doe ik ditquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef Stephan123 het volgende:
Vanmiddag zat ik zo lekker te werken op de pc, baas vraagt aan mij of ik iets uit de kast wil halen, doe ik kom ik terug zit er een of andere klootzak achter me pc, ik zeg ik zat daar, diegene zei je was weg, ik zei ja
ik moest wat pakken, diegene bleef gewoon lekker zitten, gelukkig werdt ie geroepen zodat ik er weer kon zitten, paar minuten later moest ik nog wat halen dus ik ging halen en ik legde alles op me stoel zodat die ene klootzak er niet op ging zitten maar ik kom later weer terug zit die eigenwijze klootzak er weer op en paar minuten later ging die gewoon zo vieze stinkstok in zijn vieze mond douwen![]()
ik wou haast hem van die stoel afrukken maar toch niet gedaan,
ik dacht dat iedereen een rookvrije werkplek had maar ja die klootzak heeft schijt aan alles , als ik hem een keer tegenkom sla ik hem verrot en dan als die in het ziekenhuis komt en hij krijgt te horen dat ie longkanker+gebroken botten zeg ik van moest je maar niet op me stoel zitten en die vieze stinkstokken in je vieze mond douwen en vier ik een feestje![]()
jonge ben je nou blij, kick je hieropquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Rbnn het volgende:
De dikgedrukte zinnen zijn grammaticaal oncorrect.
[..]
26 basisscholen geschreven, allemaal afgewezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:17 schreef toilet het volgende:
pfff gaat eens stage lopen op de basisschool ,misschien dat er nog hoop is ?
hijs vast gejat maar toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Rbnn het volgende:
[..]
hij heeft ze niet dikgedrukt dus me grammatica is goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:28 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
hij heeft ze niet dikgedrukt dus me grammatica is goed
Dat bedoeld die niet stuk aidsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:28 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
hij heeft ze niet dikgedrukt dus me grammatica is goed
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |