Hoezo is de vote van een vaste kijzer wie niet aan het wissel is gegaan genoeg steun?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef Silentalarm het volgende:
gvd ik zit nog steeds op de computer terwijl ik scheikunde moet leren. Ik snap er geen hol van.
willen jullie voor me bidden dat ik ineens een scheikundeknobbel krijg? anders lukt het me nooit
PS is hardstikke mafia johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Robier het volgende:
PS, ik ben de enige die je al die tijd gesteund heeft, je doet er nu vast wel allles aan mij in leven te houden he?
Waarom denkt iedereen toch dat ik maffia ben? Als ik kon zou ik je in leven laten, nu kan ik neits anders dan heel hard voor je hopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Robier het volgende:
PS, ik ben de enige die je al die tijd gesteund heeft, je doet er nu vast wel allles aan mij in leven te houden he?
En hij bedoelt de zijne en niet de mijnequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
om misverstanden te voorkomen: bovenstaande post was als garpje bedoeld
Ja, jij moest er weer zonodig tussen posten hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En hij bedoelt de zijne en niet de mijne
Sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, jij moest er weer zonodig tussen posten he
Die nabestaanden moeten toch niet rusten? nu zeg je, rust in vrede nabestaanden. Maar die leven nog. Dus wat je zegt klopt niet.quote:
N00b.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die nabestaanden moeten toch niet rusten? nu zeg je, rust in vrede nabestaanden. Maar die leven nog. Dus wat je zegt klopt niet.
Ik hou het bij:
- Sterkte aan de nabestaanden!![]()
- RIP -SG-!
. . . .quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die nabestaanden moeten toch niet rusten? nu zeg je, rust in vrede nabestaanden. Maar die leven nog. Dus wat je zegt klopt niet.
Ik hou het bij:
- RIP -SG-!
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou het bij:
- RIP -SG-!
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |