Oohja! Ik wil zeker weten een zwembad onder mijn huis!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef HzHertz het volgende:
Een nieuw huis kopen, met voldoende ruimte om een flink netwerk neer te knalle met perfecte pc's en alle toebehorenEen dikke auto/motor kope quad en scooter kopen uitmekaar hale en alles nieuw opvoeren lijkt me fun
can't wait.
Ik weet nog een goeie. Een taalcursusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef HzHertz het volgende:
Een nieuw huis kopen, met voldoende ruimte om een flink netwerk neer te knalle met perfecte pc's en alle toebehorenEen dikke auto/motor kope quad en scooter kopen uitmekaar hale en alles nieuw opvoeren lijkt me fun
can't wait.
Nee joh nergens goed voorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet nog een goeie. Een taalcursus
Een vriend van de vader van een vriend van mij heeft ooit gewonnequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef B-FliP het volgende:
Ennuh, wie kent (persoonlijk, en niet via via) iemand die ooit een groot
bedrag in de staatsloterij gewonnen heeft?
Uhm... niemand?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef B-FliP het volgende:
Wij hebben wel eens de straatprijs gewonnen van de PL(Fl 25.000 destijds). Maar verder geen bekende die iets groots gewonnen heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef B-FliP het volgende:
Mijn kind heeft een ernstige ziekte en we hebben precies 1000 euro nodig om hem weer een mooi leven te geven, anders gaat mijn ernstig zieke dochter dood. en dat wil je natuurlijk niet op je geweten hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens de straatprijs gewonnen van de PL(Fl 25.000 destijds). Maar verder geen bekende die iets groots gewonnen heeft.
Niet gehad hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:48 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Mijn kind heeft een ernstige ziekte en we hebben precies 1000 euro nodig om hem weer een mooi leven te geven, anders gaat mijn ernstig zieke dochter dood. en dat wil je natuurlijk niet op je geweten hebben.
Ik snap dat je meer van deze berichten krijgt maar deze is echt!Lijkt me vervelend om daar zakke van binne te krijge
![]()
![]()
Echt te ergquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet gehad hoor
Maar wellicht als je de 9 miljoen wint en je gaat het overal rondbazuinen dat je inderdaad opeens een "verloren neef" tegenkomt of je "halfbroer"
Ik zie het anders --> Ik mis die 14.50 in de maand echt niet. Nu heb ik 0,00000001% kans op een leuke prijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:55 schreef Zith het volgende:
AH weer een loterij topic, ik noem het belasting op domheid
Pauperquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Echt te ergkga dat ook gweoon us doen kijke of ik er wat uit kan hale
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:01 schreef Suga_Mama het volgende:
Bestaat er ook een lotnummer wat eindigt op 1337?
Nee, die is uitverkocht...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:01 schreef Suga_Mama het volgende:
Bestaat er ook een lotnummer wat eindigt op 1337?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |