quote:
heb maar tm season 8 gekeken.. waar zijn ze nu 11?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
w00t southpark is weer begonnen!
12:Pquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb maar tm season 8 gekeken.. waar zijn ze nu 11?
mail?quote:
Omdat ik er van uit ga dat jullie zo slim zijn om te zien wat ik bedoel aangezien ik er meestal ook een quote bovenzetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij komt elke keer enkel een smiley posten maar niet zeggen waarop hij bedoelt is
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
misschien is die smiley wel een hint
Ja maar soms vergeet je je quotequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Omdat ik er van uit ga dat jullie zo slim zijn om te zien wat ik bedoel aangezien ik er meestal ook een quote bovenzet
ik zei niksquote:
vrouwen hebben altijd verwachtingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
*iets mompel over geen verwachtingen wil hebben*
Nice.. vanuit welke richting?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef renedis het volgende:
jeeeeeeeeeeeeezus... hier live @ de file van 22 KM richting Den-Haag
LMAO blij dat ik niet met een auto hoef!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef renedis het volgende:
jeeeeeeeeeeeeezus... hier live @ de file van 22 KM richting Den-Haag
Ik reed net ook over een file heen (ja moet over brug over de snel weg)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
LMAO blij dat ik niet met een auto hoef!
veel succes in die file
Geen wonder dat het zo druk was in Zoetermeer...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef renedis het volgende:
vanaf utrecht jongen.... dus ik maak de complete 22 km mee... andere kant op is ergerdaar is de COMPLETE snelweg afgesloten door een ongeval. 17 km en toenement.
en dat op de "file vrije dag"
lol te grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef renedis het volgende:
vanaf utrecht jongen.... dus ik maak de complete 22 km mee... andere kant op is ergerdaar is de COMPLETE snelweg afgesloten door een ongeval. 17 km en toenement.
en dat op de "file vrije dag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |