abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62369727
Ik ben Yolanthe wel eens in de kroeg tegengekomen en laten we maar zeggen dat ze niet echt m'n type is. Doe mij Bracha maar.

En anders Carice van Houten. Die ene keer dat ze echt de hele nacht in de Spieghel zat staat me nog vers in het geheugen gegrift.
Don't think twice, it's all right.
pi_62369811
En nu genoeg gefilosofeerd over onbereikbare vrouwen. Tijd om aan 't werk te gaan!
Don't think twice, it's all right.
pi_62370306
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef Bob. het volgende:
En weer in de UB.
Ik kan zowaar kiezen uit computers, dit ben ik niet gewend.
Goedemorgen.
Goed bezig, Bob.!

Ik kwam er vanochtend weer niet uit, het is veel te fijn om nog even lekker tegen Do2 aan te kruipen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:28:33 #279
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_62370714
Koffie.
...dass wir fliegen.
pi_62370769
Fijn, ik ben alweer aan het worstelen met Word. .

Help? .
pi_62370794
Ach, even een ochtend blijven liggen is wel zo relaxed DaD, moet ook best kunnen.

Er loopt hier net een Chinees met een petje met zo'n propellortje er op langs.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:35:05 #282
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62370862
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Bob. het volgende:
Ach, even een ochtend blijven liggen is wel zo relaxed DaD, moet ook best kunnen.

Er loopt hier net een Chinees met een petje met zo'n propellortje er op langs.
kek.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_62370870
Oeh, gefixt. .
pi_62371392
Ik zit ook alweer sinds een uur of 10 in de UB, kwam DaD tegen toen ik naar binnen liep

(Ennuh Bob., je kwam gister tegenover me zitten in de kantine, volgende keer wel even hoi zeggen he? )
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_62371619
Je moest wel drie keer kijken voor je me herkende! .
pi_62371793
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moest wel drie keer kijken voor je me herkende! .
Klopt, maar dat heb ik met iedereen, de meeste mensen loop ik straal voorbij tenzij ze hard 'HOI!' roepen ofzo
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_62372706
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit ook alweer sinds een uur of 10 in de UB, kwam DaD tegen toen ik naar binnen liep

(Ennuh Bob., je kwam gister tegenover me zitten in de kantine, volgende keer wel even hoi zeggen he? )
Echt?
Welke pauze, met of zonder bril?
pi_62372801
En Bob. liep mij net ook straal voorbij!
pi_62372827
Oh sorry, ik ben een beetje blind.
pi_62373082
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:41 schreef Bob. het volgende:

[..]

Echt?
Welke pauze, met of zonder bril?
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafel (ik dacht, ik zal maar geen hoi zeggen, anders moet je straks uitleggen aan die vriendin waar je me van kent en misschien heb je daar helemaal geen zin in )
pi_62373185
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafel (ik dacht, ik zal maar geen hoi zeggen, anders moet je straks uitleggen aan die vriendin waar je me van kent en misschien heb je daar helemaal geen zin in )
Oh, zo lang je me geen Bob noemt vind ik het prima hoor.
Maar ik vind het wel apart, ik let nooit zo heel goed op, maar je zou zeggen dat iemand die tegenover me zit toch wel zie.
pi_62374080
Bob. wordt gewoon keihard gespot dezer dagen
pi_62374181
Kut Word. .
pi_62374285
Word is hel ja. Ik kan echt nie met dat programma om gaan, bij alles wat verder gaat dan alleen een zinnetje typen begint hij te etteren.
pi_62374340
Ik was net helemaal blij dat het me was gelukt om kopteksten in een deel van het document tevoorschijn te toveren, gaat 'ie nu als ik op enter druk om een witregel te maken gewoon een hele pagina verder. En als ik dan backspace zie je niets gebeuren, maar blijkt later m'n laatst getypte zin wel weg te zijn. Wtf? .
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:48:59 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62374524
Goeiemiddag
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62374603
PSM help? .
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:00:38 #298
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62374824
De laatst getypte zin kun je wel weer terugzetten door terug te gaan met het menu bewerken. Ook die nieuwe pagina kun je wel wegkrijgen door na je laatste zin op de del-knop te drukken, waardoor alles dat er na komt verdwijnt, zoals een nieuwe pagina dus.

Normaalgesproken krijg je alleen een nieuwe pagina als je Ctrl + Enter doet. Verder kan ik even niets bedenken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62374966
Ik heb die lege pagina's aan het einde weg, maar als ik na mijn laatste getypte zin twee keer op enter druk (ik moet een witregel), ga ik meteen naar halverwege een nieuwe pagina. En ik zie net dat het eerder in het document ook bij sommige pagina's op die manier versprongen is (terwijl dat bij stukken is waar ik gewoon doortypte zeg maar). .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:08:20 #300
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62375032
Hai!
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')