Goed bezig, Bob.!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef Bob. het volgende:
En weer in de UB.![]()
Ik kan zowaar kiezen uit computers, dit ben ik niet gewend.
Goedemorgen.
kek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Bob. het volgende:
Ach, even een ochtend blijven liggen is wel zo relaxed DaD, moet ook best kunnen.![]()
Er loopt hier net een Chinees met een petje met zo'n propellortje er op langs.
Klopt, maar dat heb ik met iedereen, de meeste mensen loop ik straal voorbij tenzij ze hard 'HOI!' roepen ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moest wel drie keer kijken voor je me herkende!.
Echt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit ook alweer sinds een uur of 10 in de UB, kwam DaD tegen toen ik naar binnen liep
(Ennuh Bob., je kwam gister tegenover me zitten in de kantine, volgende keer wel even hoi zeggen he?)
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt?![]()
Welke pauze, met of zonder bril?
Oh, zo lang je me geen Bob noemt vind ik het prima hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafel(ik dacht, ik zal maar geen hoi zeggen, anders moet je straks uitleggen aan die vriendin waar je me van kent en misschien heb je daar helemaal geen zin in
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |