Humor is relatief.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef Gellarboy het volgende:
D'r is een mod bij gekomen, d'r is zelfs een admin bij gekomen. Het is gewoon grappig.
Ik hou niet zo van mensen die hun vorm van "humor" superieur en uber0intelligent vinden. Van die gasten die zelf maar veren in hun kont steken....quote:En als jullie een beetje opgelet hadden, dan zie je dat de KLF ook ECHT inspeelt op waar het over gaat (die posts over Marco Borsato zojuist, die waren gewoon hilarisch, het spijt me zeer) en het helemaal niet zo'n vervelend mannetje is.
Toch vreemd dat ik nog niemand van de (inmiddels) vaste posters heb zien zeggen dat ze het super geweldig en de ultieme vorm van humor vonden. Ik heb toegegeven dat ik de eerste dag er om kon lachen, maar herhaling van hetzelfde grapje gaat vervelen. Ik zou zeggen: verras ons iedere dag met een nieuwe kloon en een nieuwe vorm van intelligente humor en doe ons versteld staan, dan trek IK in ieder geval mijn mening/oordeel in. Tot die tijd valt ie nog onder de categorie "nooooooooooooit grappig"quote:De enige die het vervelend maken, dat zijn jullie..
Says who? Who died and made you Queen-queer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mijn topic. Mijn reeks. En dat blijft het altijd..
Tja, het lag te vondeling dus we hebben het allemaal maar opgeraapt. Je mag hooguit de titel van biologische moeder dragen, maar de term "echte moeder" is nieet meer van toepassing.quote:Jullie mogen er verder mee doen wat je wil hoor, want ik kom er toch bijna nooit meer. Graag zelfs, all yours.
Maar 't is mijn kindje..
Ik weet niet of je de laatste anderhalf gezien hebt hoeveel mensen dit grappig vonden? Works for me! Daarbij vind ik het grappig en is de KLF gewoon een user op zich die alle recht heeft om hier te posten. Hij doet niemand kwaad. Ja, jullie vinden het niet grappig, maar da's nog nooit een reden geweest om iemand uit een topic te weren. Humor is relatief namelijk.quote:
Nee. Is me niet opgevallen eigenlijk. En let nou eens op wat ik zeg: het was de eerste dag ook grappig. Dat heb ik toch toegegeven? But too much of the same thing? Booooring.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de laatste anderhalf gezien hebt hoeveel mensen dit grappig vonden?
Wat wederom niet wil zeggen dat het prappig (he getverdemme ik begint te KLF-en!!) IS en wordt bevonden door de restquote:Works for me! Daarbij vind ik het grappig
Zeg ik ergens dat je op moet zouten? Ik lees er gewoon overheen hoorquote:en is de KLF gewoon een user op zich die alle recht heeft om hier te posten. Hij doet niemand kwaad.
He he, hij geeft 't toe.quote:Ja, jullie vinden het niet grappig, maar da's nog nooit een reden geweest om iemand uit een topic te weren. Humor is relatief namelijk..
Dit hele topic is dag-in-dag-uit one same old thing. Slap geleuter in de ruimte.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef Ang3l het volgende:
But too much of the same thing? Booooring.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mijn topic. Mijn reeks. En dat blijft het altijd..
Jullie mogen er verder mee doen wat je wil hoor, want ik kom er toch bijna nooit meer. Graag zelfs, all yours.
Maar 't is mijn kindje..
Gelukkig storen wij ons er niet aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit hele topic is dag-in-dag-uit one same old thing. Slap geleuter in de ruimte.
Je valt uit je rol. Je moet natuurlijk wel onder de goede user blijven posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de laatste anderhalf gezien hebt hoeveel mensen dit grappig vonden? Works for me! Daarbij vind ik het grappig en is de KLF gewoon een user op zich die alle recht heeft om hier te posten. Hij doet niemand kwaad. Ja, jullie vinden het niet grappig, maar da's nog nooit een reden geweest om iemand uit een topic te weren. Humor is relatief namelijk..
het is in elk geval niet de moeite van het uit het hoofd leren waardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:03 schreef Burner82 het volgende:
Ff terug gelezen, maar ik heb niet zoveel gemist volgens mij
Het is mijn humor ook niet;)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:03 schreef Burner82 het volgende:
Ff terug gelezen, maar ik heb niet zoveel gemist volgens mij
Nope, het is niet droog genoegquote:
een van de veeeeelequote:
Ik heb de stenen al alang heel diep weggeborgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
edoch hij die zonder zonden is werpe de eerste steen
Ik heb ze al heel lang geleden weg gegooidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb de stenen al alang heel diep weggeborgen
En jij, een user die hier nooit komt, stoort zich er aan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit hele topic is dag-in-dag-uit one same old thing. Slap geleuter in de ruimte.
zo klinkt ie wel in ieder gevalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef Xiance het volgende:
gellarboy is toch dat kleine blonde dikkertje?
Ja, mag erafquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
It buuuuuuuuuuuuuuuuuurns!!
Ik had van die dingen van m'n collega;s gekregen voor m'n 30e verjaardag en ja, die moeten toch ook een keer op. Dus ik denk: avond alleen thuis, smeren! .....
Dit is ZO niks voor mij die dingen
TINTEL TINTEL TINTEL!
Mag het er al af?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |