Kom kom, het heeft pas 2000 keer in de openingspost gestaan. We kunnen niet teveel verwachten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje homo weet de oorsprong van deze reeks uit zijn hoofd.
Dat denk jij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Cahir het volgende:
Ik hoef me nergens voor de kwalificeren.
Doe es?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou hem bijna een ban geven voor vloeken in de kerk.
Ja, die hele reeks heb ik dus een beetje gemist. Kut is dat, anders had ik je al veel eerder gestrikt en had jij nooit met die dooie liggen prakken.quote:
Ik denk dat we dat elke week weer ruimschoots goedmaken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, die hele reeks heb ik dus een beetje gemist. Kut is dat, anders had ik je al veel eerder gestrikt en had jij nooit met die dooie liggen prakken.
Jawel. En tof dat je/jullie er weer wat vaker zijn. Dan helemaal niet, dus. Ofzo.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Eensch. Nog nooit met zoveel genoegen in een rolstoel hebben moeten zitten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef PDD het volgende:
Ik denk dat we dat elke week weer ruimschoots goedmaken!
Whehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
ja ik sit vooral in et ipone topic vet handig je ken nou endelijk godsijdank de spelchk uitzete hehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Jarno het volgende:
Jawel. En tof dat je/jullie er weer wat vaker zijn. Dan helemaal niet, dus. Ofzo.
Dat 'ken wel weze' maar nou heb ik dus last van een lamme knop!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja ik sit vooral in et ipone topic vet handig je ken nou endelijk godsijdank de spelchk uitzete hehehe.
Lighten up manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef MisterO het volgende:
Hoe kansloos diten dan zijn er van die meelopers die dit zogenaamd grappig vinden ook... right.
Ik ben naar mn werk
Je moet je knop ook niet zomaar overal indouwen J.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat 'ken wel weze' maar nou heb ik dus last van een lamme knop!.
geef niks luig dat hebe wijook maar dat heb ene andere rede hehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:11 schreef Jarno het volgende:
nou heb ik dus last van een lamme knop!.
ja kijk dat hebe wij dus gedaan whe heheeeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef PDD het volgende:
Je moet je knop ook niet zomaar overal indouwen J.
ongezeligquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef Cahir het volgende:
Nog 5 minuutjes en ik mag ook naar werk
Ermmm, dat zegt toch ook niemand?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Cahir het volgende:
Beter dan een uitkering trekken.
daar zijn tegewoordigp rima medizijne voor dan ken je gewoon leve en et doorgeve zo gaan ale homos vlug de pijp uit hehehequote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
daar zijn tegewoordigp rima medizijne voor dan ken je gewoon leve en et doorgeve zo gaan ale homos vlug de pijp uit hehehe. behalve dat ze gewoon doorleve dan.
quote:
Ik lig dus ook echt al de hele middag in een deuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:29 schreef Jarno het volgende:,
,
.
Leuke reeks dit. Platonisch gesproken dus he.
heb je wat tege homos luig?!?!?quote:
et was oprecht neit me bedoling hoor maar ze vonde et gewoon neit grappig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef PDD het volgende:
Komt omdat het topic een beetje een zure desembak is geworden denk ik.
Mooi moment om de stekker er uit te trekken lijkt me!
JA ET IS OOK GRAPIG DAT ZEG IK AL DE HELE TIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godverdomequote:
Ik ben ook knap.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:50 schreef Jarno het volgende:
Ik zeg het je, dit topic heeft een paar goeie mokels nodig. Écht.
Jij hebt heul geen tieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |