neuh.. tis niet rood-rood..quote:
Eigenlijk mag jij niks zeggen over kutkloons hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef Cahir het volgende:
Van wie is die kutkloon dan? Ik gok HIW weer.
HAHAHAHAHA!quote:
whehehe die cellarboy die ken der ook niksvan heheeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Gellarboy het volgende:
dan zouden je zien
Ik miste de humor op een gegeven moment. Speltip 14: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is 't eigenlijk irritant? Zodat jullie weer de hele dag elkaars handje vast kunnen houden en gesprekken kunnen voeren als:
Hoi.
- Hoi.
Gut gut.
- Nou nou, gut.
Hoe gaat 't?
- Goed, en met jou.
Ook goed, meeting. Gut gut.
- Nou, gut gut.
Face it, d'r gebeurt geen ene fuck hier. Jullie posten in het forum waar humor centraal staat jongens, spice it up. Als jullie eeeeeenigszins zouden lezen wat er staat dan zouden je zien dat de postings van de KLF doorspekt zijn van briljante, kleine juweel-grapjes. Oh, da's niet echt bescheiden hè? Sorry, het is gewoon makkelijk om grappig te zijn in topic zonder enige humor. nou hou je vats want hier komt deklf weer hehehehe.
Continu de meest woedende reacties plaatsen, maar toch steevast eindigen met whehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Humor, prima, maar slechte spelling en elke post afsluiten of beginnen me "hehehehhe" is vervelend..
Jij was vanaf zijn allereerste post al aan het brullen, dus dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Tomasso het volgende:
Ik miste de humor op een gegeven moment.
dat klopt mistery het verschil is jij ben et alebei niet whehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef MisterO het volgende:
Er is een verschil tussen iemand de grappig wil zijn en iemand die ook echt grappig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |