51?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister die Chinese weer ff terug. Wie veegt me ff op?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DJ Cam - Birds Also Sing For Anamariaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:21 schreef sandesh het volgende:
Oh leuk om Blue weer eens te horen!
Overigens heb ik nog een vraag: Heeft iemand die ‘‘vogeltjes’’ intro van GIEL! die Giel Beelen aan het begin van zijn show draait? Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister die Chinese weer ff terug. Wie veegt me ff op?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's iig Birds also Sing for Anamaria van DJ cam.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:21 schreef sandesh het volgende:
Oh leuk om Blue weer eens te horen!
Overigens heb ik nog een vraag: Heeft iemand die ‘‘vogeltjes’’ intro van GIEL! die Giel Beelen aan het begin van zijn show draait? Alvast bedankt.
Ok bedankt man!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing For Anamaria
Ik zal 'm zo wel even uploaden, moment!
Nee heb niet gestemd. Geen tijd voor gehad, te druk met Amerika voorbereidingen geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef Timo20 het volgende:
Hey M&M, hebben jullie ook al gestemd? lijkt me wel he? ben benieuwd waarop
Da's echt een tof shirt, ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Michiel deze week zn Carlton-shirt aan gehad? Is natuurlijk een stuk meer '90s dan Mieters is Kapot Vet.
Nog maals bedankt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/202839007a0138e2/
Jammer, ben wel benieuwd naar waar jullie op gestemd zouden hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee heb niet gestemd. Geen tijd voor gehad, te druk met Amerika voorbereidingen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |