Omschrijft het goed denk ikquote:
Alleen maar kwaliteit gaat vervelen...(nee, echt!) Dit soort rommel hoort erbij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:39 schreef Krambo het volgende:
Dit is echt te fout, en mijn kwaliteitsrequest wordt al 4 dagen genegeerd![]()
(=Radiohead - No Surprises)
Yes I Can: ik ben d`r van tussenquote:
Zonder de crap wordt het ook niet nostalgisch. De goede platen uit de jaren '90 komen nog regelmatig op de radio of mn mp3-speler voorbij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen maar kwaliteit gaat vervelen...(nee, echt!) Dit soort rommel hoort erbij!
Daar zit wat in, het is wel lekker om af en toe een goed fout nummer te horen, maar een kwaliteitsinjectie ertussendoor kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen maar kwaliteit gaat vervelen...(nee, echt!) Dit soort rommel hoort erbij!
Net als al die jaren terug ben ik weer van m'n stoel geflikkerd van het lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Omschrijft het goed denk ik![]()
Voor wie het gemist heeft vanmiddag:
De hele Stenders-uitzending
Snel downloaden, vanavond gaat hij er weer af
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Omschrijft het goed denk ik![]()
Voor wie het gemist heeft vanmiddag:
De hele Stenders-uitzending
Snel downloaden, vanavond gaat hij er weer af
Moet ie wel genoeg geld op zak hebben. Ik denk namelijk dat ie niet bij de Starbucks is weg te slaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel gaat dus naar de USA met een mini-koffertje en komt terug met een extra vrachtvliegtuig voor alle CD's, iPod-stekkers, broeken, enz.
Met die crisis koopt ie Starbucks gewoon op!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet ie wel genoeg geld op zak hebben. Ik denk namelijk dat ie niet bij de Starbucks is weg te slaan
Zijn die lokale starbucks vestegingen van de dood geredquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet ie wel genoeg geld op zak hebben. Ik denk namelijk dat ie niet bij de Starbucks is weg te slaan
Er moet ook gewoon gewerkt worden hoor! Tis geen vakantiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kredietcrisis is voorbij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn die lokale starbucks vestegingen van de dood gered.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |