Dude je hebt het hier over 1 enkel model uit de hele Volvo serie. Leuke poging, maar nogmaals FAIL. Hij had over een auto die goeddeels uit plastic bestond, en dus niet een auto waar de bumper iets omhoog getrokken is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je wel es een Volvo Cross Country gezien? Jij faalt echt waar je andere probeert te pwnen
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dude je hebt het hier over 1 enkel model uit de hele Volvo serie. Leuke poging, maar nogmaals FAIL. Hij had over een auto die goeddeels uit plastic bestond, en dus niet een auto waar de bumper iets omhoog getrokken is.
Nogmaals je bent bijdehand en hebt geen verstand van auto's dat is al vrij duidelijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:52 schreef Serinde het volgende:
Dat ik geen verstand van auto's heb, spreekt voor zich
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:18 schreef Serinde het volgende:
[..]
Oja, wel handig om erbij te zettenClio (Rip Curl editie)
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Ps2K het volgende:
- Alle franse auto's worden bereden door mensen die geen verstand hebben van auto's
Nee, Saab (de oudere modellen dan) vind ik veel meer onderscheidend dan Volvo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:16 schreef -Muse- het volgende:
Ik zie trouwens Saab en Volvo rijders als een en hetzelfde volk. Veel kennisen en familie van mij die een Volvo rijden hebben er ook een Saab bij. (of andersom natuurlijk)
En daar gaat je geloofwaardigheid. Volvo is voor leraren. Saab is voor kunstenaars.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:16 schreef -Muse- het volgende:
Ik zie trouwens Saab en Volvo rijders als een en hetzelfde volk. Veel kennisen en familie van mij die een Volvo rijden hebben er ook een Saab bij. (of andersom natuurlijk)
Psst, ik had eerst al de reacties over Renault gelezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:21 schreef Sport_Life het volgende:
Een gemiddelde leraar kan echt geen Volvo betalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En daar gaat je geloofwaardigheid. Volvo is voor leraren. Saab is voor kunstenaars.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef Robsterr het volgende:
Oude BMW = sjonnies, kampers, turken
Toyota, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Honda... eigenlijk alles wat japans is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef ikJur het volgende:
welke bak is dan voor mensen die er geen fuck om geven als t kreng maar rijd?
ik heb een opel corsa en hij rijd![]()
auto's en imago's
Niet waar dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Toyota, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Honda... eigenlijk alles wat japans is.
So truequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:14 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb hem een keer aangesproken over dat hij uit zijn nek lult en sindsdien zit ie achter mij aan, wachtend op een moment dat hij mij terug kan pakken. Helaas zet hij alleen zichzelf te kijkIk zet Mitsubishi in het rijtje en hij hapt meteen
Je hebt ook een vriendin omdat er een gat in zit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef ikJur het volgende:
welke bak is dan voor mensen die er geen fuck om geven als t kreng maar rijd?
ik heb een opel corsa en hij rijd![]()
auto's en imago's
dat is appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt ook een vriendin omdat er een gat in zit?
dat bedoelde ik inderdaad... normaal laat ik netjes af en toe wat mensen ertussen, maar zulke lui irriteren mij mateloos.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:54 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als iemand nou met 50+ over die invoeg strook rijdt terwijl de rest stil staat, om op het laatst in te voegen, daar kan ik nog wel inzien dat men het asociaal vindt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dude je hebt het hier over 1 enkel model uit de hele Volvo serie. Leuke poging, maar nogmaals FAIL. Hij had over een auto die goeddeels uit plastic bestond, en dus niet een auto waar de bumper iets omhoog getrokken is.
Nogmaals je bent bijdehand en hebt geen verstand van auto's dat is al vrij duidelijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij vergelijkt nu je vriendin met een stuk fruit
Subaru's zijn een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
en subaru's dan? die ben ikn og niet tegen gekomen...ben wel benieuwd wat voor vooroordelen er over mijn subaru legacy in de rondte zwerven
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:09 schreef 68Chevelle het volgende:
Een man in een Daihatsu move is gewoon een homo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef LoggedIn het volgende:
als je hier over audi of seat begint, weten mensen nieteens wat het is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar, graag in het zwart
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Ps2K het volgende:
- Alle franse auto's worden bereden door mensen die geen verstand hebben van auto's
Ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
In het zwart nog wel. Dat is echt een smerige aso bak voor leaserijders die niet kunnen rijden, maar stoer denken te zijn doordat ze in 6 sec. al 100 km/u gaan.
Een SEAT is een auto voor mensen die ergens iets te kort schieten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar, graag in het zwart
Wannabe schumacher met een stropdas!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:29 schreef Luxxious het volgende:
Kan het ook zijn dat je een auto koopt puur omdat je er een goed gevoel bij hebt zonder meteen gecatogriseerd te worden?
rara wie ben ik?
-nissan 100nx (x3)
-toyota celica 1.6sti t18
-toyota celica 2.0 gti
-volvo 440 1.8i
-volvo 460 1.8i
-volvo 460 1,7 turbo ( zo tegen de 200 pk's aan)
-alfa 155 2.5 v6
-alfa 155 2.0 8v
-mitsubishi 1.6 mivec turbo ( 243 pk)
kommah!
Valt erg mee hoor.. In NL reed ik er zelf ook meequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
Is ook zo.
Wel jammer dat oude SEAT's momenteel (een beetje) door asovolk worden bereden.
quote:- Honda: Ik denk aan CRX'jes -> petjesvolk of negers die denken dat ze een rijdende strandstoel hebben.
(Nieuwe) franse hokken als cabrio zijn echt het allerergst. Wat erin rijdt is óf vrouw met 0,0 verstand van auto's (als het dakje maar open kan, ja leuk) of wannabe's die geen degelijk merk kunnen veroorloven. Respect natuurlijk voor de klassiekers en oldtimers, maar heb het over nieuwe franse hokken:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:15 schreef CasB het volgende:
- Cabrio's: Indien man: Pooier of 50+er die aan het touren is. Indien vrouw: Geblondeerd, waarschijnlijk kapster. Valt een beetje onder de SUV's.
Sjonnie-pooier...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:15 schreef CasB het volgende:
Ah leuk, een stereo-typen-topic.
- BMW/Mercedes/audi: Ik heb haast, ik heb een dikke duitse bak, laat me erlangs.
- Volkswagen polo: vrouwenkar, oppassen, kan niet rijden.
- Volkswagen golf: sjonniebak, als het een type 2 is kunnen het ook bejaarden zijn, hoe dan ook, uitkijken.
- Volkswagen borra/passat: Vlotte hippe 20ers in hun eerste leasebak met haast.
- Peugot 206/207/307: Leasebakken.
- Volvo/ford: Mensen die haast hebben, maar geen aggressief uitziende auto willen hebben.
- Mazda: Mensen die geen overdreven haast hebben, typische van a-naar-b-rijders.
- Toyota: Het gaat niet om het uiterlijk maar innerlijk.
- Seat Ibiza/Leon: Petjesvolk.
- Kia/Hyundai/Suzuki/Mitshibisi/Opel/Nissan: Jan modaal.
- Boodschappenwagens (Getz, Meriva, Wagon R, Matiz): Vrouwenkar, kunnen niet rijden, oppassen!
- X5, Sorento, Land Rovers, en andere SUV's: Indien een vrouw achter het stuur, man heeft veel geld, vrouw voelt zich belangrijk en wil een SUV. Kan niet rijden, kijkt niet.
- Cabrio's: Indien man: Pooier of 50+er die aan het touren is. Indien vrouw: Geblondeerd, waarschijnlijk kapster. Valt een beetje onder de SUV's.
- Honda: Ik denk aan CRX'jes -> petjesvolk of negers die denken dat ze een rijdende strandstoel hebben.
Hoezo jaloers op luxe? een fabrikant bepaalt zelf hoe luxe hij zijn wagens maakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:56 schreef MrDrako het volgende:
Voor de flapdrol op pagina 1 die peugeot afkraakt:
Ik rijd al 5 jaar peugeot, eerst de 306 en nu de 206, heerlijke auto's met een goede wegligging en nooit grote storingen gehad. Redelijk luxe van binnen en een uiterlijk waar veel autofabrikanten jaloers op zijn.
(ok de 207 en de 308sw zijn echt mega lelijk, maar van binnen prachtig en comfortabel)
Niet iedereen geeft om auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:07 schreef Daverz het volgende:
Ik betrapte mij er van de week op dat ik het vreemd vond toen ik zag dat een VVD-wethouder uit onze stad in zijn Citroen Picasso stapte. Had hem eerder in een BMW / Audi verwacht, of anders een groot model Opel.
Ahum.. *kuch*quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
oh en citroën rijders zijn allemaal ouwe geitewollensokken gasten.
Ik heb idd wel eens een petje op, ja!!..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:15 schreef CasB het volgende:
- BMW/Mercedes/audi: Ik heb haast, ik heb een dikke duitse bak, laat me erlangs.
- Volkswagen golf: sjonniebak, als het een type 2 is kunnen het ook bejaarden zijn, hoe dan ook, uitkijken.
- Volvo/ford: Mensen die haast hebben, maar geen aggressief uitziende auto willen hebben.
- Mazda: Mensen die geen overdreven haast hebben, typische van a-naar-b-rijders.
- Boodschappenwagens (Getz, Meriva, Wagon R, Matiz): Vrouwenkar, kunnen niet rijden, oppassen!
- X5, Sorento, Land Rovers, en andere SUV's: Indien een vrouw achter het stuur, man heeft veel geld, vrouw voelt zich belangrijk en wil een SUV. Kan niet rijden, kijkt niet.
- Honda: Ik denk aan CRX'jes -> petjesvolk of negers die denken dat ze een rijdende strandstoel hebben.
Ik heb wels ruzie gehad met een gast in zo'n auto, hij was boos omdat ik zijn klassieker inhaalde waar dat niet mocht, toen kwam hij helemaal achter me aan, ik had mijn auto geparkeerd en toen kwam hij 2 minuten later aangerold en toen kwam hij helemaal trots doen dat zijn roestbak niet op gas draaide en dat hij mij wel even klappen wou geven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:59 schreef 68Chevelle het volgende:
te cool,
ik vind dat ik jullie nu ook munitie moet geven om mezelf totaal af te schieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapskate kamper?
Asociale stratenmaker?
Ik mis nissan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:15 schreef CasB het volgende:
Ik mis nissan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:15 schreef CasB het volgende:
Het is een oldtimer, dus dat valt voor mij onder het kopje "autoliefhebber"quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:59 schreef 68Chevelle het volgende:
te cool,
ik vind dat ik jullie nu ook munitie moet geven om mezelf totaal af te schieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapskate kamper?
Asociale stratenmaker?
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
BMW-chauffeurs rijden in een file altijd zo ver mogelijk door voordat ze hun auto er tussen gooien.
Jaguar: rijke oudjes
Saab (nieuwe modellen): advocaten en huisartsen
Mercedes E: TAXI
Lexus: ingetogen mensen met geld en smaak
Dacia: mensen die geen verstand van auto's hebben en zich er eigenlijk helemaal geen kunnen veroorloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |