Flecha is nog steeds goed, alleen koerst hij dom en smijt hij met z'n krachten op momenten dat het niet nodig is. Cancellara pakt gewoon één keer goed uit in de finale en wint. Flecha voelt het goede moment blijkbaar niet aan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Cancellara en Flecha samen in een ploeg zaten bij Fassa Bortolo. Zij waren toen erg aan elkaar gewaagd en gelijkwaardig. Cancellara ging naar CSC, Flecha naar Rabobank, en zie nu het verschil... terwijl Flecha altijd hard werkt.
Inderdaad, wat een drama weer.:')quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik kan hier eigenlijk alleen maar om lachen. Dat CERA moet echt wel superspul zijn, Sella, Riccò, Schumacher, Kohl, allemaal subtoppers die ineens vlogen.
Dat lijstje van la Gazzetta circuleert al een paar weken. 4 van dat lijstje zijn nu betrapt (Ricco, Piepoli, Schumacher en Kohl). Daar zouden nog twee van Columbia, twee van Ag2r, vijf van CSC en Cobo van Saunier opstaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:09 schreef wielerfan19 het volgende:
Volgens Marc Sergeant van Lotto stond Kohl inderdaad op het lijstje van 14. Daar zouden geen andere Lotto renners opstaan of Belgen. Voor zover ik kan terugvinden staan daar ook geen Roborenners op. Maar misschien gaan ze nog meer controleren uit de afgeopen tour en niet alleen die verdachte 14 renners
Dat is gewoon het Rabo-effectquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Cancellara en Flecha samen in een ploeg zaten bij Fassa Bortolo. Zij waren toen erg aan elkaar gewaagd en gelijkwaardig. Cancellara ging naar CSC, Flecha naar Rabobank, en zie nu het verschil... terwijl Flecha altijd hard werkt.
Eerder Dessel die een rit won of Valjavec (10de in het klassement) of Efimkin (11de in het klassement) ?quote:
Ik denk niet dat deze positieven alleen toegeschreven kunnen worden aan extra controles doordat ze goed reden. In de Tour hadden ze dit jaar een ander controle systeem, waarbij ze iedereen controleerden, en de renners met verdachte waarden dan extra gingen controleren. Dit flexibele systeem heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb zelf het idee dat de meeste renners nu clean zijn, en de renners die er duidelijk bovenuit staken, aan de dope zitten/zaten. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de mensen die er bovenuit staken, meer gecontroleerd zijn, en daardoor gepakt. En dat nog steeds iedereen gewoon gebruikt. Wat denken jullie?
Het blijkt nu juist dat ze het anders níet hadden gekund toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef thettes het volgende:
Nouuu, dat zijn geen unieke prestaties voor die drie renners hoor. Gewoon vrij sterk gereden, maar niets wat ze anders niet hadden gekund.
Mwah , zonder degenen die nu betrapt werden waren die zelf ook meer opgevallen natuurlijk ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef Remzz het volgende:
Wel opvallend dat de onopvallendste renners overblijven...
Was dat zo, ja? Vertel?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef FredWielergek het volgende:
Blijkbaar was Schumacher niet de enige die stil en somber in de bus, toen het niuews bekend werd gemaakt dat er ook op CERA werd getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |