abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32094972
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef icebliss het volgende:
Nijmegen was lang niet uitverkocht. Ik stond bijna helemaal vooraan
Voorprogramma één liedje meegekregen, jezus dat was slecht. Óf die gasten doen maar wat, óf de geluidstechnicus kan er niks van want dat klonk echt als een muur van geluid. De drum stond veel te hard.
Wellicht was dat 'vooraan staan' het probleem. Ik en de mensen die ik over het voorprogramma gesproken heb waren erg enthousiast. Nou moet ik zeggen dat ik een hard staande drum altijd wel lekker vind
Hoe dan ook heb ik wel degelijk een heel spannende opbouw in hun nummers kunnen ontwaren, ze deden me bij vlagen erg denken aan de Love Substitutes. Dat lijkt ook rommelig en "die gasten doen maar wat", maar stiekem zit het erg knap in elkaar. Zo ook dit voorprogramma.

Het enige wat mij aan dat bandje niet zo beviel was de zang.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:17:42 #52
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_32095720
Volgens een vriend van mij die mee was leek het wat dat betreft wel op At the drive-in, maar nee, het kon mij niet boeien.
Ik stond bij het voorprogramma ook achterin de zaal Alleen bij millionaire vooraan.
Maargoed, ik vond dus vooral het geluid zwaar kut. Volgende keer beter
Tranquillo
pi_32096120
De zang deed mij ook aan At the drive-in denken ja. En dat kan ik 1 nummer lang wel hebben, maar niet gedurende tien nummers
Ja, laten we het een kruising tussen Love Substitutes en At the Drive-in noemen.

Nu over naar Millionaire: wij vonden het erg goed, maar ik sprak wel iemand die zei dat ze drie/vier jaar geleden live veel beter waren, veel strakker vooral. Nou weet ik niet of dat klopt, want ik heb ze toen nooit live gezien (dus ik vond het gisteren prima ). Wat vind jij? (Of ook geen ervaring met de 'vroege' Millionaire live?)
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:00:48 #54
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_32100500
Nee, lowlands dit jaar zag ik ze voor het eerst. Ik leerde ze ook pas kennen tussen hun eerste en tweede album in. Ik vind het in vergelijking met andere bands iig ook nog steeds erg goed. Alleen zou ik ze dus graag wat meer nummers van hun eerste album horen spelen
Tranquillo
pi_32103582
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef icebliss het volgende:
Nee, lowlands dit jaar zag ik ze voor het eerst. Ik leerde ze ook pas kennen tussen hun eerste en tweede album in. Ik vind het in vergelijking met andere bands iig ook nog steeds erg goed. Alleen zou ik ze dus graag wat meer nummers van hun eerste album horen spelen
Ik heb het meer andersom. ik vind dat paradisiac echt gehakt maakt van de voorgaande albums.

Zag ze dit jaar op Werchter en ook daar stond het geluid knoerthard. Gelukkig hou ik daar wel van.
underground forever baby
pi_60973530
Millionaire ken ik (nog) niet, maar Tim VanHamel is wel een held!
Geweldige cd (Welcome to the blue house) en op Werchter was hij ook uitermate tof!
Beetje jammer dat hij alleen een myspace heeft en dat daar geen optredens gepland staan na komend weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')