Ik versoepel de regels. Doe mee !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Maar alléén voor Scrutinizer en Gellius.
En voor wyccie en mij, mits we ruziemaken.
Neuh. Ene Mark was degene die hem heeft omgelegd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
Hij komt me wel bekend voor. Hij heet Mark, denk ik.
Hard to imaginequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Yoko dan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Diaan![]()
[..]
Je bent vergeten hoe het moet?
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Nee niet vergeten, werd wakker van de warmte en oprispend/brandend maagzuur en nu kan ik even niet meer in slaap komen. Liggen wordt ook wat lastiger nu.
Beterschap toegewenst !quote:
Zal nog wel vaker gaan voorkomen tijdens de zwangerschap, maar nu komt het gewoon ook door de griep denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje![]()
Vervelend voor je.
Je hebt natuurlijk vandaag ook al veel geslapen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker gaan voorkomen tijdens de zwangerschap, maar nu komt het gewoon ook door de griep denk ik.
Valt op zich wel mee, alleen vanmorgen van 10 tot 13:30 en daarna niet meer. Gisteren lag ik s avonds om 20:00 uur al te slapen. Tja van al dat liggen, ga je je ook niet beter voelen. Ik heb ook bekkenproblemen en overbelasting van de spieren in dat gebied en dat voel je wel als je alleen maar op je linker- of rechterkant kunt liggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk vandaag ook al veel geslapen?
Da's waar, maar ik ga het wel zo doen. Ik ben twee dagen vrij, kan ik eindelijk weer eens op tijd naar bedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Tja van al dat liggen, ga je je ook niet beter voelen.
Heerlijk 2 dagen vrij!! Nog 6 weken werken en dan heb ik verlofquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik ga het wel zo doen. Ik ben twee dagen vrij, kan ik eindelijk weer eens op tijd naar bed
Als mannen kinderen zouden moeten baren was de mensheid allang uitgestorvenquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als mannen kinderen zouden moeten baren was de mensheid allang uitgestorven![]()
Ik kan alleen maar op mijn buik slapen
Komend weekend moet ik gewoon werken hoor. Mijn "weekend" valt zelden tijdens een weekend.quote:
Drumi dushiquote:Ik ga ook maar weer eens een poging wagen. Slaap lekker![]()
![]()
Jij hebt maar vreemde werktijden/dagen hoor...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komend weekend moet ik gewoon werken hoor. Mijn "weekend" valt zelden tijdens een weekend.
[..]
Insgelijks!!quote:Drumi dushi
Hmm er is een kwaal (hoesten) bijgekomen en een kwaal (hoofdpijn) verdwenen... volgens Peaceman was ik vanmorgen erg pips. Ik schiet zo nog even weer mn bed in en ga dvd van House kijken. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef brother52 het volgende:
middag...
Gaat het al weer wat beter Diaan?
Toen-ie sprong? Plastic Bertrand?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef tong80 het volgende:
Toen ie sprong hadf ie geen bril op. Meestal denken ze dat het een Fransman is
Hij is de halfbroer van Rubberen Robbiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
Heet hij Plastic van voornaam? Wat een vreemde naam....
Wie?? Rubberen Robbie? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is de halfbroer van Rubberen Robbie
Rubberen Robbie was een Nederlandse muziekformatie, die tussen 1978 en 1983 enkele hits scoorde met medleys van persiflages van bekende Nederlandstalige liedjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie?? Rubberen Robbie? Nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rubberen Robbie was een Nederlandse muziekformatie, die tussen 1978 en 1983 enkele hits scoorde met medleys van persiflages van bekende Nederlandstalige liedjes.
Rubberen Robbie, dat bestond uit Aart Mol, Geertjan Hessing, Erwin van Prehn, Cees Bergman en Elmer Veerhoff, is een alter ego van de rockgroep Catapult uit Leiden en omgeving.
"Weet je wat ik zie als ik gedronken heb? Allemaal beestjes...."
Het oorspronkelijke is niet van hun. Zij maakten parodiën. "Marina, Marina, Marina... wat doe jij daar toch in de keuken? Marina, Marina, Marina... het ruikt hier een beetje naar gas"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]thnx, dat liedje ken ik inderdaad wel...
Nou dat klinkt erg geweldig maar niet heusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke is niet van hun. Zij maakten parodiën. "Marina, Marina, Marina... wat doe jij daar toch in de keuken? Marina, Marina, Marina... het ruikt hier een beetje naar gas"
Maar Plastic Bertrand was wel goed hoor. Ca Plane pour moiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat klinkt erg geweldig maar niet heusErg carnavalachtig. Ik heb niets gemist dus.
Nee, maar wel een heerlijk maaltje gemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:09 schreef brother52 het volgende:
Al een sinaasappeltje geperst voor Diaan?
Je moet er ook bij zingen hè, dat deed Rubberen Robbie ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Hallo hallo hallo,
waarom waarom waarom?
Jij bent zeker ook fan van Ome Henk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is wat me nog bijstond, hier nog veel meer
Geloof het niet, wat zong hij dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent zeker ook fan van Ome Henk?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geloof het niet, wat zong hij dan?
!
Oh jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Op de Camping! (op de wijs van In the Navy van Village People)
Nou!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kent iemand die een goede vriend is van Bertus Staigerpaip? Wow! Wat een glamoureus bestaan moet jij leiden
Was dat broer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Nou!Je weet hoe dat gaat (of niet): je lult met z'n allen middenin de nacht op FOK! en opeens komt het gesprek, als vanzelfsprekend...
... op Bertus Staigerpaip. En dan zegt iemand: Dat is een maat van me
Zegt een ander: Zeker goed verdiend aan die plaat? Zegt de user: Geen cent van over.
Maar komt wel weer te voorschijn. Een soort goochelaarquote:
Je bent in de war met illusionisten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Goochelaars zijn de raarste artiesten en vaak ook nog homosensueel!
Ik ben altijd in de war met illusionisten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent in de war met illusionisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |