geweldige clipquote:
Spice Girls... dat was m'n vraag ja.. waarom?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik vergeef je, een beetje.[/.quote]
Dankje.
[quote]
en jaaa the spice girls. weet je hoe vet ik dat vond toen ik een klein lotje was! ik heb alle cd's, 2 shirts en plakboek en en en de spice girls polaroid camera. jawel
Geef nou maar gewoon toe dat je het wel leuk vond ipv je te verschuilen achter een weddenschapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Spice Girls... dat was m'n vraag ja.. waarom?Maar goed, ik heb de laatste dagen ook opgebiecht naar een concert van een bepaalde boyband te zijn geweest, dus tsja... iedereen heeft z'n zonde
.
Die clip jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geweldige clip![]()
![]()
I know the pieces... FIT!!![]()
![]()
Oeh, enjoy the silence![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je het wel leuk vond ipv je te verschuilen achter een weddenschap
Da's hier niet anders neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef BloodyLotte het volgende:
oh, het kan nog erger hoor. dingen als 1e gekochte single enzo. daar gaan veel mensen heel hard de fout in. ik ook.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee nee. 't Was echt bedoeld als (mislukte) investering in de toekomst
.
Wilde je bij vrouwen op kunnen scheppen dat je bij bsb was geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee nee. 't Was echt bedoeld als (mislukte) investering in de toekomst
.
tot over paar maanden dan , staan zo veel goede inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens genieten van de aanbevolen albums van dhr. Ekdom
army of lovers - i crucify. ik win.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's hier niet anders nee.
Tommy T - One More Try![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens genieten van de aanbevolen albums van dhr. Ekdom
Ben maar bij de laatste lijst begonnenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tot over paar maanden dan , staan zo veel goede in
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde je bij vrouwen op kunnen scheppen dat je bij bsb was geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |