Nou, ff gekopieerd uit mijn PM; mijn mama is inmiddels op de hoogte dus nu kan ik het hier ook neerzetten

.
Ik had last van mijn been, al een tijdje en toen heb ik rontgenfoto's laten maken en toen bleek dat er "iets" in mijn bot zat waarvan ze niet wisten wat het was.
Omdat mijn moeder dus borstkanker heeft met metastases naar de botten schoot ik meteen helemaal in de stress en ik moest een botscan ondergaan. In de tussentijd werd ik helemaal gek van angst eigenlijk, ik voelde ook ineens overal wat

.
Gelukkig bleek mijn skelet verder schoon en ik ben vanochtend voor de uitslag geweest en 4 artsen hebben nu gezegd dat het heel erg onwaarschijnlijk is dat het iets kwaadaardigs is, wrs is het óf een bindweefsel gezwel óf een ontsteking die is ontstaan door overbelasting. Ze gaan nog wel een MRI scan doen om er voor 100% achter te komen wat het nu precies is maar ze zeiden allemaal iig dat ik me geen zorgen moet maken..of zoals de arts zo mooi zei: "Als je hoefgetrappel hoort dan is het hoogstwaarschijnlijk een paard en geen zebra"

.
Maar goed, mijn ma was op vakantie dus ik heb maar niks gezegd tegen haar omdat ik dus nog niks wist, en daarom ook niks op Fok! gepost voor het geval ze hier eens zou kijken.. en ik zat mezelf nogal gek te maken..was heel bang dat ik mijn ukkie niet groot zou zien worden enzo, allemaal hersenspinsels die er dan bij je opkomen

Zwaar onder de kalmeringspillen gezeten, nou ja, allemaal rottigheid dus ik ben nu wel heel opgelucht eiks, ook al zou ik liever zeker weten wat het nu precies is, maar dat komt dus nog wel, en de grootste angst is iig weggenomen .
Oh, en sorry als dit attention whore-achtig overkomt
maar dat ben ik nu eenmaal maar ik ben gewoon zo opgelucht dat ik het wel van de daken wil schreeuwen

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.