abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62261231
Aaaah, wat zielig voor Devinen voor zijn mama .
En dan ook nog eens met nul resultaat.

Maud! Tralalalala!
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het met jouw herbelevingen Moonah?
Hier nauwelijks herbelevingen meer hoor. Ben alleen maar drukdrukdruk met poetsen, boodschappen doen, en zodadelijk ga ik hapjes maken en koken voor morgen. Ach, je ventje wordt maar één keer twee he?
quote:
(En lach me niet uit ja! Dergelijks overkomt jou ook nog wel!)
Gheghe, tzt mag jij ook héél hard lachen hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:27:53 #52
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62261426
voor Devin en zijn mama...

Thies nog maar 1 nachtje slapen..... spannend.... ben benieuwd hoe je je tweede verjaardag beleeft.... hiep, hiep hoera...

Maud oefent al... oere... roept ze.... bijna goed.. ze heeft gelukkig nog iets meer dan een maand.
pi_62262107
Ach Devin, het is wat in dat ziekenhuis... . Lekker om weer thuis te zijn he!

Herbelevingen... neuh dat (nog) niet...
Fake it till you make it...
pi_62263492
och, arme devin.. Wat een ellende, zo'n ziekenhuisbezoek. En dan ook nog eens zonder echt resultaat. Hopelijk is hij na zijn slaapjes wat bijgekomen.

Stiemie, dan kan ik me de zorgen nog wel iets beter voorstellen. Ik zag gisteren toevallig zo'n tabel met bijwerking. En daar wordt je ook niet vrolijk van. Natuurlijk zijn de ernstigste dingen maar heel zeldzaam, maar het zal net jou kind zijn die het krijgt
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:09:41 #55
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62268415
Kersjes en Devin, een dikke kus! Wat een vervelend gedoe allemaal zeg.

Ik merk hier zelf wel dat ik licht prikkelbaar ben hoor, ik ben gewoon moe en dan heb ik eigenlijk geen zin in dat gedrein van Anna 's avonds. Maar goed, ze ligt er in, dus ik ga ook zo plat.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62269629
Och och arme Devin toch, wat sneu dat het zo'n drama was. En dat wachten, dat hoort bij oogartsen lijkt het wel. Mijn opa moest eerder ook regelmatig heen, en dan belde mijn moeder eerst hoe lang het spreekuur uitliep, en dan gingen ze gewoon later heen.

Meike heeft het nog steeds niet goed, Ze heeft geen koorts meer, maar nu ondertemperatuur. Ze krijgt ook zo ineens paarse lipjes en handjes. Raar, en een beetje eng ook. Ook eet ze slecht en loopt ze de hele dag te jammeren. En ik weet maar niet waar ze last van heeft.

Hihi Brent! grapjurk. Maar goed dat jij zo'n stoere mama heeft die niet meteen met een rode boei de winkel doorsjouwt.

Moonah veel plezier morgen met de verjaardag van Thies, en nog veel succes met alle voorbereidingen
Nijna ook veel plezier morgen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:52:14 #57
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62269813
Karin, ik zou toch even naar de HA gaan.... kijk even hier.... en dat is niet om je te stressen.... maar gewoon bezorgdheid van mijn kant.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:03:41 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62270134
Karin, Anna heeft het ook vaak wanneer ze een aantal dagen hoge koorts heeft gehad. dan komt ze ineens niet meer boven de 35 graden uit. Ook dat moet je goed in de gaten houden. Ik kreeg van de HA de tip om mijn kruiken weer op te duiken, haar warm in bed te leggen, bed voor de verwarming, wat dan ook. Misschien lekker even bij jou onder het dekbed? Ze moet lekker warm worden weer. De HA zei wel dat sommige kindjes hier last van hebben na een periode van hoge koorts, de lichaamsthermometer is gewoon compleet ontregeld dan.
En inderdaad goed op rode bultjes en andere dingen letten natuurlijk. Bel anders gewoon de HAP even op? Ze is er niet lekker bij, dus gewoon bellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memmel op 09-10-2008 21:23:53 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62270466
Ze ligt nu lekker te slapen met een extra deken, dikke pyama en slaapzak. haar handjes voelen nu lekker warm aan (maar niet te warm) Misschien is het wel wat Memmel zegt, dat de lichaamthermometer een beetje ontregeld is. Verder geen vlekjes oid te zien. We houden haar goed in de gaten, het zal vast met een sisser aflopen.....
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:16:30 #60
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62270542
Daar ga ik dan heeeeeel hard voor duimen. En ik weet van Fleur dat het ontregeld zijn qua temperatuur inderdaad voorkomt. Die presteerde het om binnen een uur van een koortstemperatuur naar een ondertemp te schieten, dat ik niet meer wist wat ik moest doen. En ook nu is ze soms nog veel te snel heet of koud. Maar bij haar weet ik gelukkig inmiddels dat het erbij hoort.

Dikke in elk geval.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:22:26 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62270730
Ik weet iig wel dat ik me ook elke keer wezenloos schrik als ze weer aan een ondertemp zit. Ik heb liever 40 graden koorts, dan 34,5 ofzo. Maar de dok zei dat het een soort omgekeerde koorts is. En de dochter van mijn vriendin heeft het ook altijd. Ik hoop dat het je een beetje gerust kan stellen Karin en een dikke kus voor Meike.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:03:27 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62274327
Devin
Het is ook iedere keer bal met dat je zo lang moet wachten. En dan zo'n last van de druppels. Heel veel sterkte. Hopelijk slaapt hij de grootste schrik er nu meteen af.

Ook veel sterkte voor Meike, hopelijk is ze snel weer op orde!

En alvast een voor Thies en Mirte! Veel plezier morgen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62280256
Mirte en Thies gefeliciteerd met jullie verjaardagen

Linde heeft toch weer koorts van de prikken dus we zijn samen een dagje gezellig thuis gebleven
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:48:21 #64
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62280298
Mirte en Thies van harte met jullie verjaardagen...
pi_62280362
Gefeliciteerd Thies!!!! Twee is echt al groot, Moonah!
pi_62280559
Mirte en Thies gefeliciteerd! En ook voor de mama's natuurlijk!

Karin, dat had Damian afgelopen week ook toen hij van die hoge koorts had. Heel raar en je weet gewoon echt niet wat je moet doen! Gelukkig schoot het vrij snel weer omhoog toen. Gaat het vandaag al wat beter?

Met Damian gaat het nog steeds niet helemaal super.
Sinds gister begint hij eindelijk weer wat te eten, alleen hij drinkt nog steeds heel erg slecht. En hij is aan de diarree, waarschijnlijk van de antibiotica.
pi_62280579

Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1 , heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen .
Fake it till you make it...
pi_62280591
Aha, Mirte! Ook gefeliciteerd natuurlijk!
pi_62280777
Mirte gefeliciteerd, en welkom hier.
Thies gefeliciteerd, en veel plezier als peutertje!

Hier weer een oke-stempel van het CB gehad. Hij is nu 12 kilo en 81,5 cm. Qua gewicht weer net boven de +1 lijn, en de lengte eronder. Het is een beetje stuivertje wisselen met die 2.
De BMR en meningokokken zitten er ook weer in. Natuurlijk even brullen, maar meer omdat hij bij zijn blokjes vandaan moest, dan de prikken zelf. Dus dat viel ook weer mee.
En we mochten nu wel zo'n beetje over naar gewone melk. Eh, dat geven we al Terwijl de verpleegkundige had gezegd dat we rond het jaar over mochten zijn. Lekker handig dat verschil. Maar ik heb toch iets meer vertrouwen in de verpleegkundige. (na een brakke opmerking over BV, terwijl dat mislukt is)
pi_62281044
Mirte Wat ben jij een leuk meisje zeg
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:52:58 #71
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62281675
Op jouw verjaardag
mag je dansen, lachen en heel hard zingen
Ga maar lekker genieten
van je cadeautjes, taart
en alle andere leuke dingen!

Thieske! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag en ik hoop dat je lekker verwend wordt!

Mirte, klein vrolijk poppeke! <3 Gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Lekker taartjes eten
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:04:16 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62281946
Thies, kleine grote vent
weet je dat je jarig bent
vandaag mag je feesten
en lekker beesten

taartjes eten
en iedereen zal het weten
Thies is jarig
Het is feest
zorg maar dat iedereen het leest

Thies is TWEE

Mirte, welkom bij de dreumessen. Je bent een mooie meid. Geniet maar lekker van deze bijzondere dag.
pi_62282669
Jahaaa Jarigen! gefeliciteerd! En maar lekker klaaien met die taart!

Ga straks met Meike naar de HA, ze heeft wel een goede nacht gehad, maar tis nog steeds alleen maar jammeren, en dat haar lipjes zo vanuit het niets blauw worden zint me niks.
Het is duidelijk dat ze niet lekker is. Zo voor het weekend ben ik blij dat we even heen kunnen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:44:37 #74
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62283010
Thies en Mirte gefeliciteerd!

Karin, balen joh. Fijn dat je nog naar de HA kan.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:50:00 #75
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62283162
Karin succes bij de HA. Hopelijk is het niets. Beterschap met Meike.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')