Thies en Mirte, een dag te laat maar niet minder gemeend: gefeliciteerd
Nijna, wat is ze groot geworden
Ik zou haar echt niet meer herkend hebben.
Stiemie, gezellig samen aan het kokerellen, leuk hoor!
Devin lijkt zijn oogarts-avontuur gelukkig al achter zich te hebben gelaten. Sinds donderdagavond is hij gelukkig weer gezellig, lief en ook erg ondeugend. Vanochtend heeft hij een stuk behang losgescheurd van de muur in de gang
Vanmiddag lekker in het bos wezen wandelen en langs de geitenboerderij geweest. Waar hij eerder altijd bovenop de dieren sprong, ze omhelsde, knuffelde en totaal niet bang was, lijkt hij nu ineens een beetje angstig te zijn geworden. Zelfs de baby-geitjes raakte hij maar heel eventjes aan, maar vluchtte daarna weer in mama of papa's armen. Kijken is okay, maar aanraken hoeft niet meer. Bij honden heeft hij dat niet, die aait hij wel gewoon nog. Raar hoor...
En ik wil mijn schoonmoeder graag even stiekem
Afgelopen dinsdag bij Memmel ging ik door het dolle omdat Devin eindelijk uit een rietje dronk! Hij had een pakje sap van Jet afgepakt

en dronk heel netjes uit een rietje. Hoera, eindelijk kon de pakjeshouder gebruikt worden! Vertel ik het gisterochtend aan mijn schoonmoeder, helemaal blij enzo, zegt ze droogjes "Jahaaa, hij kan het heel goed, bij mij drinkt hij al een paar weken uit een rietje."
.... met gevoel voor drama....