Inderdaad, lul dan tenminste nog Amsterdams, kutyupquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Floortje en Jeroen zijn wrs alle niet-Amsterdammers boeren.... terwijl ze zelf volgens mij ook geen ras-Amsterdammers zijn
op de kinderboerderijquote:
En na een half jaar kan het plafond weer gewit wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:36 schreef DarkElf het volgende:
moet je eens zien hoe baggervet dat ding is na een maand koken... kan je leuk die hele lamp schoon gaan prutsen...
hándig!
Ik zie ze niet klussen. Jij wel? Die keuken vond ik anders ook niet zo bijzonder, gewoon een blok en verder niks aan tierelantijnen of zo. Hoop maar at we volgende week een duidelijker beeld krijgen van de keukens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Toch knap dat ze ondanks de sancties weer ruim op tijd klaar zijn.
Zag je ook die dode hoek waar de keukenrol stondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Fuente het volgende:
Ik vind de keuken van Frits en Petra juist leuk! Die lamp is misschien niet praktisch, maar wel orgineel en dat kun je van de andere keukens niet zeggen. De keuken van Yarno en Kristel is gewoon ronduit lelijk.
maarja origineel en onpraktisch is ook niet echt een meerwaardequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:42 schreef Fuente het volgende:
Ik vind de keuken van Frits en Petra juist leuk! Die lamp is misschien niet praktisch, maar wel orgineel en dat kun je van de andere keukens niet zeggen. De keuken van Yarno en Kristel is gewoon ronduit lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |